Gumi kérdéshez:Pirelli Diablo Corsa III Én ezt használom, minden téren legjobb eddig.
Másik nagyon jó választás lehet a Metzeler Sportec M3, az is baba.
Mellesleg olyan hogy 209 GT nincs. GP van. Meg medium sincs, mert a gumi keveréket a Dunlop-nál számokkal jelölik. A mediumhoz a 7433-as van a legközelebb.
Movi-val vigyázz. Én úgy tudom csak 2006-ban volt Movi, a többi elméletileg idomcserés, de lehet én tudom rosszul. És nagyon meg kell nézni mert sok a törött vas sajna és sokan movi festést csináltattak rá utána. Engem egy veszprémi kereskedő vágott át majdnem sikeresen:
7400km-el hirdetett, a motorban 4300 volt, még a motor melletti táblán is 7400 volt felírva. Sérülés és pályamentesnek hirdették. Ehelyett Metzeller gumikkal volt lekopva!, idomok sérültek voltak, látszott az eltérés a festések között, törött fülek voltak idomon belül... szóval elvették a kedvem...
És a kettő hogy függ össze?
Egyérelmű, h jobb a SC, meg a GP a 2CT-nél. Telán ezért választják azt. Arra utaltam, h a 2CT-vel is lehet jót, és jól menni.
Szerintem gumik terén két gumit tennék fel a helyetekben Briston Bt003 Stret vagy Type- Dunlop 209GT Medium (De nem quvalifiert az szar) a michelin sem rossz de a pilot 3-ével ezelöti fejlesztés.Vagy még pirelli sc2 supercorsa amivel a stok600-os mennek .Ezekel lehet igazán jol menni utcán is.
Nekem előszor Pirelli Diablo supercorsam volt !Dúrva nagyon! Csak be kell emelegíteni! Ha kanyarvadászat akkor ez vagy a Dunlop D211 GP. Jó "olcsók" MOst nekem is Michelin-em van elől sima hátul 2 Ct. Nem olyan jó mint az előbb említett kettő, de elavgyok velük:)
Helló! Én is egy 2003-as RR-be botlottam bele, amikor nézegettem a 600-as Honda RR-eket, nem igazán volt sok a piacon, és elég magas áron (hisz jó, és Honda:)) Aztán a használtautó.hu-n bukkantam rá a gépemre, tavaly szeptember végén, 700.000-ért
Azt ajánlom ne csak a netet böngészd, mert itt szinte ugyanazokat látod minden oldalon, hisz mindenki felteszi ahová csak tudja..
Én rengeteg kereskedést is megnéztem, mondjuk sokat járok az országban össze-vissza, és találtam is olyat amit netre nem dobtak fel, de jó árban is volt és tetszett is, csak lecsúsztam róla :)
Kösszi a beszerzéssel nem tudok várni mert már igy is idegrángásos elvonási tüneteim vannak.
MOstmár csak a nézelődés van hátra az aprohirdetések között.
Hogy jo árrban jo állapotban sikerüljön találni egy gépet.
A lakamoto-rol jokat halottam meg jártam is már náluk. Ugyhogy a komojabb beavatkozásokért hozájuk viszem majd szerintem.
Olaj és gumicserét én is megtudom oldani hálisten igy 1 macerával kevesebb.A 2003 -2004 es cbr-eket nézegettem eddig most a 2005 -2006 os évjáratokat sasolom főleg a trikolos és a movistar tetszik de majd még meglátjuk.
hááááát. Megfogtál. Nekem Michelin Pilot 2CT-s van fenn, egyszer sokalltam be vele egy körforgalomban, úgyhogy 1 kijárattal előbb mentem ki. Hát nem tudom...
Nekem tetszik a Michelin, de az infok alapján a Dunlop hamarabb és jobban felmelegszik. Én lefuttatok még 1 michelin hátsót, mert az elsőm elég jó, és megpróbálkozok egy Dunlop garnitúrával. Lapra én még nem tettem le, majd ha kész lesz Sávoly, a közút nem erre való ezt el kell fogadni. Persze vannak bátor emberek, de ez mindenkinek a saját dolga, erre nincsenek erre jó utak. Majrécsík nullázásra pálya való és kész. Conti sem rossz gumi, bár a Metzellerre is esküsznek néhányan. Én Michelin vagy Dunlop (ha bevál)...
Hali hát köszi szépen a beszámolót elég tartalmas volt.
Ahogy nézem elég egyforma az izlésünk etéren én is inkább a gyári cuccokat részesitem előnyben.A gumik érdekelnének mindenképpen
esetleg tapasztalatok is hogy meik tipus vállt be legjobban mert 1-2 haverom a continental pilot -ra esküszik de ők i gsr-en z750 -en használják és hát nem ugy viselkednek kanyarokban mint a cbr
van haverom aki a michleint használlja de ő aztmondja nem a legjobb .Ezért érdekelne véleményed hogy szerinted meik a leghatásosabb kanyarvadászatra.
Esetleg egy mail cimet vagy msn cimet tudnál adni a gumik miatt?
KÖszi!
Na akkor jöjjön a kisregény tapasztalatokkal, árakkal, mert megígértem
Nem szakszervizbe hordom, van egy ismerősöm aki segít nekem ebbe a dologba. Azért Honda mellett döntöttem mert ezzel nagyobb bajok nincsenek, így ami nálam jellemző:
Olajcsere 5000 km-enként. Castrol-t raktam bele először, de a váltót keménynek véltem, most Motul kapott evvel jobbra számítok, ha ez sem lesz jó akkor nézelődök más felé. Olaj: 10-12 ezer között szokott lenni a 4 L, szűrő 4.000 (gyári, nem veszek után-gyártottat).
Légszűrőt mindig nézegetni kell, ha normál van azt szerintem szezon végén elég, én most K&N-et (22.000) raktam bele, ezt úgy tudom 3-4ezrenként pucolni kell tisztító készlet (5 körül volt azt hiszem, ami bőven elég egy darabig). Mivel gyári alkatrészeket szeretem így a gyári légszűrőt megkérdezve (10.000 körül van) döntöttem a K&N mellett. Fordulatszámom kicsit megemelte aminek utánaállítottam.
A hűtő-folyadékot állítólag 18.000 km körül illik lecserélni, én ezt most kihagytam, jövő ősszel fogom. Fontos hogy Alu hűtőhöz és blokkhoz való fagyásgátlót vegyél, én gyári Toyota-sat fogok bele rakni, kocsikba is ez megy (mind alu már), ezt tudom magamnak beker áron megszerezni.
Ami a vezetési stílustól függ, én még nem vettem de tavaszra fogok:
- fékbetétek
- féktárcsa
- Gumik (tudok olcsóbban ha kell sikíts e-mailra!)
Ami fontos még (nekem ):
- kormánygátló: nagyon jó ha van, már tojtam be a hiánya miatt, olyan 100.000 körül
- Bukógomba: nem fúrok idomot, nem mindegy mire fogatom, Motostylingon rendelem 18.000-ért.
- Sebességfokozat kijelző: 19.000 körül volt Protech azt hiszem, de a GiPro is hasonló árban mozog, bekötése egyszerű volt.
- Szivargyújtó: szeretek túrázni, és több napra elmenni, így jó a navihoz és telefonhoz
- Tanktáska (Louisból Vanucci, találtam egy fasza chopperest amit egyszerűen fel lehet rakni, mert a műanyag tank miatt mágneses nem jöhet szóba sajna)
- Oldaltáska (Louisból Held, Vanucci)
- Sötétített plexi: egyenesen Hong Kongból (e-bay), röhejes áron, és patentra illeszkedik. Sötétítettet megbántam, kamera miatt lehet visszakerül a gyári.
- Sisakkamera (tavaszra): Contour HD 1080p e-bayről
- LED index: Louisból, képen láthattad, fontos a gyári relé cserélése vagy a bekötésnél ellenállás bekötése, én a relé cserét választottam, szívtam is vele mire megtaláltam. A fejidom csúcsába volt a lámpák mögött. Az egyszerűség kedvéért a gyárit kivettem, onnan kábellal elvezettem és kineveztem az új helyét az akksi mellett, mivel ez nem DENSO cucc, így ha behal akkor könnyen tudjam cserélni.
- Rendszámtartó: Proptech azt hiszem, ez is a Louis-ból olyan 12 körül volt, nem tetszett a gyári, de ha megint vennem kéne inkább kicsit többért a CBR-es Motostylingos mellett döntenék (20 fölött van sajna).
- Fasza sisak és ruha: azért legyen ami megvéd ha kell, ne sajnáld és kalkulálj vele.
Lehet még csinosítani: fékkar, kuplungkar, kormányvég, lábtartók, ülés átszabatása stb.
- Dob: sokáig gondolkodtam, nézelődtem. Egy nagyon jó barátomék csinálják a Sakál dobokat, kicsit lelkiismeret-furdalásom van hogy nem hozzájuk mentem, de valahogy elsiklott a dolog.
Használtba gondolkodtam, volt is egy nagyon segítőkész srác, Acra dob volt nála, szép állapotban full Carbon (ettől kicsit tartottam, mivel ülés alatti dob, é nehogy erősebb kavicsot kapjon), és 75.000-ért akarta adni, közben AlexCBR-t megkérdeztem itt a fórumon, nem nagy különbséggel ő hozatta USA-ból a Yoshi RS5-öt. Ezt dicsérték a legtöbben, rendszerre nem akartam áldozni, sokat idegesített a gyári gyér hangja a nyári túrákon. Az egyetlen gond vele, hogy nincs benne E betű, de csak nem lesz baj belőle, és le kell csiszolnom a tompítóból, mert érdekes módon már gyárilag nem csúszik be a helyére. Szóval Yoshi Acra vagy Sakál, de mindenki másra esküszik...
Alkatrész beszerzés: Zegen vagy Kanizsán a Honda szervizbe.
Gondom még nem volt, de ilyen komolyabb dolgokra (szelephézag stb...) én is a szervizt fogom választani, kisebb munkák megoldhatók otthon (gumicsere - haver ezzel foglalkozik, olajcsere, hűtővíz csere, fékbetétek stb...)
KB ennyi, ha valami eszembe jut még írok.
Hétvégén még rakok fel képeket miben csinosítgattam (1-2 matrica, előfesz. állító rózsák stb...). Tudom hogy a túra motor állna nekem jól ezekre a célokra, de nekem ez tetszik, így nem érdekel senki kritizáló véleménye mielőtt megindul...
JoceeHunt! Helo !
Legépelnél akkor pár dolgot a fenntertásrol szervizháttérről költségekről?
Adatlapodon láttam zalai vagy merre szoktad szervizeltetni meg alkatrészt beszerezni?
Előre is köszi
Tamásiban laktam, most barátnőmmel összeköltöztem Abán...de jóidőben járok majd sokat Tamásiba, útba esel! CsuRRi, Kondi, Cooper, CBR tali nekem is bejönne, hozom spanom is! Április, máujban van gyorsulási verseny kaposújlakon, de lesz Taszár is... Mocizok már 0 foktól, csak víz, köd, latyak ne legyen az úton! :D
Balaton oké szerintem is! Azon belül, meg még gondolkodhatunk, van időnk. Április végén- Május elején biztos lesz valami olyan program ahol megjelenhetünk Akár az északi, akár a déli parton nem?
No meg egy picit gurulhatnánk is valamerre nem?
Gumi kérdéshez:Pirelli Diablo Corsa III Én ezt használom, minden téren legjobb eddig.
Másik nagyon jó választás lehet a Metzeler Sportec M3, az is baba.
7400km-el hirdetett, a motorban 4300 volt, még a motor melletti táblán is 7400 volt felírva. Sérülés és pályamentesnek hirdették. Ehelyett Metzeller gumikkal volt lekopva!, idomok sérültek voltak, látszott az eltérés a festések között, törött fülek voltak idomon belül... szóval elvették a kedvem...
Egyérelmű, h jobb a SC, meg a GP a 2CT-nél. Telán ezért választják azt. Arra utaltam, h a 2CT-vel is lehet jót, és jól menni.
e tény hogy jobb a SC.
Nekem előszor Pirelli Diablo supercorsam volt !Dúrva nagyon! Csak be kell emelegíteni! Ha kanyarvadászat akkor ez vagy a Dunlop D211 GP. Jó "olcsók" MOst nekem is Michelin-em van elől sima hátul 2 Ct. Nem olyan jó mint az előbb említett kettő, de elavgyok velük:)
Azt ajánlom ne csak a netet böngészd, mert itt szinte ugyanazokat látod minden oldalon, hisz mindenki felteszi ahová csak tudja..
Én rengeteg kereskedést is megnéztem, mondjuk sokat járok az országban össze-vissza, és találtam is olyat amit netre nem dobtak fel, de jó árban is volt és tetszett is, csak lecsúsztam róla :)
MOstmár csak a nézelődés van hátra az aprohirdetések között.
Hogy jo árrban jo állapotban sikerüljön találni egy gépet.
A lakamoto-rol jokat halottam meg jártam is már náluk. Ugyhogy a komojabb beavatkozásokért hozájuk viszem majd szerintem.
Olaj és gumicserét én is megtudom oldani hálisten igy 1 macerával kevesebb.A 2003 -2004 es cbr-eket nézegettem eddig most a 2005 -2006 os évjáratokat sasolom főleg a trikolos és a movistar tetszik de majd még meglátjuk.
Nekem tetszik a Michelin, de az infok alapján a Dunlop hamarabb és jobban felmelegszik. Én lefuttatok még 1 michelin hátsót, mert az elsőm elég jó, és megpróbálkozok egy Dunlop garnitúrával. Lapra én még nem tettem le, majd ha kész lesz Sávoly, a közút nem erre való ezt el kell fogadni. Persze vannak bátor emberek, de ez mindenkinek a saját dolga, erre nincsenek erre jó utak. Majrécsík nullázásra pálya való és kész. Conti sem rossz gumi, bár a Metzellerre is esküsznek néhányan. Én Michelin vagy Dunlop (ha bevál)...
Ahogy nézem elég egyforma az izlésünk etéren én is inkább a gyári cuccokat részesitem előnyben.A gumik érdekelnének mindenképpen
esetleg tapasztalatok is hogy meik tipus vállt be legjobban mert 1-2 haverom a continental pilot -ra esküszik de ők i gsr-en z750 -en használják és hát nem ugy viselkednek kanyarokban mint a cbr
van haverom aki a michleint használlja de ő aztmondja nem a legjobb .Ezért érdekelne véleményed hogy szerinted meik a leghatásosabb kanyarvadászatra.
Esetleg egy mail cimet vagy msn cimet tudnál adni a gumik miatt?
KÖszi!
Na akkor jöjjön a kisregény tapasztalatokkal, árakkal, mert megígértem
Nem szakszervizbe hordom, van egy ismerősöm aki segít nekem ebbe a dologba. Azért Honda mellett döntöttem mert ezzel nagyobb bajok nincsenek, így ami nálam jellemző:
Olajcsere 5000 km-enként. Castrol-t raktam bele először, de a váltót keménynek véltem, most Motul kapott evvel jobbra számítok, ha ez sem lesz jó akkor nézelődök más felé. Olaj: 10-12 ezer között szokott lenni a 4 L, szűrő 4.000 (gyári, nem veszek után-gyártottat).
Légszűrőt mindig nézegetni kell, ha normál van azt szerintem szezon végén elég, én most K&N-et (22.000) raktam bele, ezt úgy tudom 3-4ezrenként pucolni kell tisztító készlet (5 körül volt azt hiszem, ami bőven elég egy darabig). Mivel gyári alkatrészeket szeretem így a gyári légszűrőt megkérdezve (10.000 körül van) döntöttem a K&N mellett. Fordulatszámom kicsit megemelte aminek utánaállítottam.
A hűtő-folyadékot állítólag 18.000 km körül illik lecserélni, én ezt most kihagytam, jövő ősszel fogom. Fontos hogy Alu hűtőhöz és blokkhoz való fagyásgátlót vegyél, én gyári Toyota-sat fogok bele rakni, kocsikba is ez megy (mind alu már), ezt tudom magamnak beker áron megszerezni.
Ami a vezetési stílustól függ, én még nem vettem de tavaszra fogok:
- fékbetétek
- féktárcsa
- Gumik (tudok olcsóbban ha kell sikíts e-mailra!)
Ami fontos még (nekem ):
- kormánygátló: nagyon jó ha van, már tojtam be a hiánya miatt, olyan 100.000 körül
- Bukógomba: nem fúrok idomot, nem mindegy mire fogatom, Motostylingon rendelem 18.000-ért.
- Sebességfokozat kijelző: 19.000 körül volt Protech azt hiszem, de a GiPro is hasonló árban mozog, bekötése egyszerű volt.
- Szivargyújtó: szeretek túrázni, és több napra elmenni, így jó a navihoz és telefonhoz
- Tanktáska (Louisból Vanucci, találtam egy fasza chopperest amit egyszerűen fel lehet rakni, mert a műanyag tank miatt mágneses nem jöhet szóba sajna)
- Oldaltáska (Louisból Held, Vanucci)
- Sötétített plexi: egyenesen Hong Kongból (e-bay), röhejes áron, és patentra illeszkedik. Sötétítettet megbántam, kamera miatt lehet visszakerül a gyári.
- Sisakkamera (tavaszra): Contour HD 1080p e-bayről
- LED index: Louisból, képen láthattad, fontos a gyári relé cserélése vagy a bekötésnél ellenállás bekötése, én a relé cserét választottam, szívtam is vele mire megtaláltam. A fejidom csúcsába volt a lámpák mögött. Az egyszerűség kedvéért a gyárit kivettem, onnan kábellal elvezettem és kineveztem az új helyét az akksi mellett, mivel ez nem DENSO cucc, így ha behal akkor könnyen tudjam cserélni.
- Rendszámtartó: Proptech azt hiszem, ez is a Louis-ból olyan 12 körül volt, nem tetszett a gyári, de ha megint vennem kéne inkább kicsit többért a CBR-es Motostylingos mellett döntenék (20 fölött van sajna).
- Fasza sisak és ruha: azért legyen ami megvéd ha kell, ne sajnáld és kalkulálj vele.
Lehet még csinosítani: fékkar, kuplungkar, kormányvég, lábtartók, ülés átszabatása stb.
- Dob: sokáig gondolkodtam, nézelődtem. Egy nagyon jó barátomék csinálják a Sakál dobokat, kicsit lelkiismeret-furdalásom van hogy nem hozzájuk mentem, de valahogy elsiklott a dolog.
Használtba gondolkodtam, volt is egy nagyon segítőkész srác, Acra dob volt nála, szép állapotban full Carbon (ettől kicsit tartottam, mivel ülés alatti dob, é nehogy erősebb kavicsot kapjon), és 75.000-ért akarta adni, közben AlexCBR-t megkérdeztem itt a fórumon, nem nagy különbséggel ő hozatta USA-ból a Yoshi RS5-öt. Ezt dicsérték a legtöbben, rendszerre nem akartam áldozni, sokat idegesített a gyári gyér hangja a nyári túrákon. Az egyetlen gond vele, hogy nincs benne E betű, de csak nem lesz baj belőle, és le kell csiszolnom a tompítóból, mert érdekes módon már gyárilag nem csúszik be a helyére. Szóval Yoshi Acra vagy Sakál, de mindenki másra esküszik...
Alkatrész beszerzés: Zegen vagy Kanizsán a Honda szervizbe.
Gondom még nem volt, de ilyen komolyabb dolgokra (szelephézag stb...) én is a szervizt fogom választani, kisebb munkák megoldhatók otthon (gumicsere - haver ezzel foglalkozik, olajcsere, hűtővíz csere, fékbetétek stb...)
KB ennyi, ha valami eszembe jut még írok.
Hétvégén még rakok fel képeket miben csinosítgattam (1-2 matrica, előfesz. állító rózsák stb...). Tudom hogy a túra motor állna nekem jól ezekre a célokra, de nekem ez tetszik, így nem érdekel senki kritizáló véleménye mielőtt megindul...
Üdv,
Legépelnél akkor pár dolgot a fenntertásrol szervizháttérről költségekről?
Adatlapodon láttam zalai vagy merre szoktad szervizeltetni meg alkatrészt beszerezni?
Előre is köszi
No meg egy picit gurulhatnánk is valamerre nem?