A feltöltő én vagyok, több 1 cm el kerül közelebb a kar, persze a videó nem érzékelteti, én csak azt akartam megmutatni mit tekergess, hogy állítani tudj rajta.
Lementem ismét, és csináltam két képet.
Ez érdekes, nem is tudom elképzelni, hogy állandóan rajta tartsam a féken a kezemet. Lefaragtam a végét, így alapból két ujjal fékezek (középső és gyűrűs). Városon belül inkább szolídan egy fokozattal vissza, nagyobb követő táv, figyelve hogy legyen kiút. Az persze megint más, ha folyamatos apró fékezésre számítok. Olyankor a lábam is a féken van, én azt is használom.
Megnéztem a videót, de nekem úgy tűnik hogy itt csak a holtjátékkal variál a feltöltő, ettől nem lett közelebb a kar. :(
Más.
Nem szeretnék itt off-olni, de lenne még egy vezetéstechnikai dolog amit nem értek. Arról van szó, hogy sok helyen olvasom hogy bizonyos sebesség alatt ugye arra fordítjuk a kormányt amerre kanyarodni szeretnénk viszont egy bizonyos sebesség felett meg pont az ellenkező irányba. Ezt nem értem, anno a motoros suliban szó nem volt ilyenről...
Nekem szinte mindig rajt van egy újam a fékkaron, főleg városban. Városon kívül is de néha nem, Viszont próbálgattam, hogy 2 új a féken 2 pedig a gázkaron, de az nekem már kényelmetlen.
Ha tudod, hogy fékezned kell vagy veszélyes a szitu mert keresztutcában nagy tempóval jön a kocsi akkor rárakja az ember a kezét. kocsinál a lábát a fékre.
De, hogy állandóan rajta az hülyeség. kocsinál sincs rajta
Szia!
Nekem hasonló plexi van a motoron, szélvédelem nálam 5-ös, minőség, kivitelezés -1! Le kellett belőle faragni, hogy ne feszítse a fejidomot, de így is letört egy darabot belőle.
Én is két ujjal szoktam fékezni, jó féknél az is elég. Városban, forgalmas úton hol sokat kell fékezgetni ott rajta tartom állandóan a fékkaron, de nyílt hosszabb szakaszokon nem szoktam mert nem olyan kényelmes.
Ez is egyén függő, kinek mi jön be jobban
Tréningen nem jártam, de nekem akkor van rajta az ujjam ha esélyes hogy hamarosan használnom kell.
Autópályán nincs rajta, városban autókat kerülgetve rajta van.
Kicsi a kezem, így nekem kifejezetten kényelmetlen tenyérrel meg kis- és gyűrűsujjal kezelni a gázt.
Nincs a tetején egy kis tekerentyű?
Kis tárcsa számokkal a fékkar tövénél.
Azzal lehetne, de ha nincs akkor nem lehet.
Hacsaknem satuban, félcolos csővel ...
Szerintem oktatótól függ, pl. bmw motorrad-nél 4 ujjal tanítják, míg a safety motornál úgy mondják ne legyen ott az ujj. Én spec két ujjal szeretem használni, mert így a féktáv rövidebb. Csak sajnos a cbr-nél nem érem el. :)
Régen néztem egy műsort vezetés technikai oktató volt benne. Ő azt mondta, hogy nem jó technika, ha folyamatosan menet közben rajta van 2 ujjad a fékkaron. Sok emberkét látok aki így motorozik. Én kezdetek óta nem. Többiek véleményére kíváncsi legyek ilyen tére aki volt már tréningen főleg illetve ki hogy használja, hogy a jó?
F3-nál van lehetőség a fékkar közelebb állításához? Jelenleg sajnos nem tudom tartani az ujjaim rajta, ha húzom a gázt.Elnézést,ha laikus kérdés, gyakorlatilag az vagyok...
Mi egy Fehérvár-Csákvár-Alcsùt-Lovasberény-Velence-Fehérvár karikát mentünk, és éppen hazaértünk a csùnya világ elõtt. Az ebéd utáni motorozásokat mindig elmosta az esõ, így már inkább délelõtt indulunk ùtnak.
Szia! Ez sajnos nem az a fórum ahol privátokat lehet dobálni!
Majd ha aktuális lesz részedről akkor adj egy e-mail címet vagy más privát elérhetőséget (az enyém benne van a profilomban) aztán értekezünk!
Na kipróbáltam új olcó' kíni dubla bubis plexit. Úgy néz ki, hogy ez jobb lesz, most nem volt fejcsóválás 140 környékén. Illetve csak néha, de az meg akkor amikor a barátnőn bebújt mögém. Lehet, hogy eddig is ez volt a gond, hogy ahogy közelebb bújt örvényt keltett a bukójával.
Így már teljesen jól látható, megyek és átállítom.
Köszönöm mégegyszer!