Sajnos F4-re nincs keret, ezért jött szóba az f3. A másik kiszemelt egy 98-as zx6-r,de nem akarom offolni a topicot. A lényeg, hogyha minden jól megy akkor szombaton megveszem a kettő közül valamelyiket.
km-rel nem nagyon kell foglalkozni, vannak más dolgok mik sokkal jobban tükrözik a motor állapotát. Már régebben többször is írtunk ezekről.
Ismerek egy olyan F3-ast miben 130 ezer volt tavaly és még mindíg tökéletes kis gép. Ezért ne zavarjon a 90 ezer ha jó állapotú és az ára is megfelelő.
Igaz az F4 egy magasabb technikai szintet képvisel, de drágább is valamivel, ha egy kicsit többet is tudsz áldozni a motorra én egy karbis elsőszériás F4 vételét jobban javasolnám.
Akkor csak én vettem annó motort úgy, hogy elmentem megnéztem kipróbáltam meghallgattam a hangját meghúzkodtam neki és elhoztam az órára rá sem pillantottam nekem most sem az össz futott km-t mutatja az óra hanem az A napi számlálót, tankolásokkor nullázom és azon van állandóan a B-t meg olajcserekor azt kit érdekel mennyi van benn ha jó
Hát még a vásárlók sokallják az 50e Kmes futást az eladók ezt az igényt kielégítve letekerik az órát.
Nem fura.Csak a kereslet találkozik a kínálattal.
Az gondolom feltűnt hogy az összes eladó motor 40000 km-t futott, függetlenül attól hogy 1980-ban vagy 2010-ben gyártották.
Sose nézd a számláló állását, az csak azt mutatja ki milyen ügyesen tekeri az órát.
"Kipufogó leömlő: 199.785 Ft+ 4db tömítés 965 Ft/db
Olajteknő: 54.790 Ft + tömítés 3.570 Ft
Kuplung dekni: 59.565 Ft + tömítés 4.865 Ft
Olajszivattyú szűrő: 11.375 Ft + tömítés 1.785 Ft"
Csak keményen, ne hagyd, h kiszúrják a szemed fagyipénzzel.
Remélem a kárszakértés után rendberakhatom a masinériát, kicsit hiányzik ebben a kellemes 20 fokokban :
Ismerek egy olyan F3-ast miben 130 ezer volt tavaly és még mindíg tökéletes kis gép. Ezért ne zavarjon a 90 ezer ha jó állapotú és az ára is megfelelő.
Igaz az F4 egy magasabb technikai szintet képvisel, de drágább is valamivel, ha egy kicsit többet is tudsz áldozni a motorra én egy karbis elsőszériás F4 vételét jobban javasolnám.
Mintha a kérdező a holdról jött volna.
Nem fura.Csak a kereslet találkozik a kínálattal.
Ugyanilyen évjáratokat fele ennyivel hirdetik.
Jól emlékszem, hogy a gyári levegőszűrő 18.000 km-t fut?
Köszi
Es ez atlagos........mi ebben a szokatlan?
Sose nézd a számláló állását, az csak azt mutatja ki milyen ügyesen tekeri az órát.