Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazság szerint, én már tudom mennyibe lesz a javítás. A többit majd meglátjuk, ahogy a vak is mondaná.
Na ja.GTK és a Tax 1/3-a vagy fele.
Már csak azért sem, mert majdnem annyiba kerülnek mint a motor TAX ára.
Sosem fogjak a gyari arat megadni.
Ja hozzáteszem, hogy szerintem GTK-ra fogják venni a gépet.
Ha csak a sérült alkatrészek gyári pótlásának árát átutalják, már jól leszünk Akkor az olajat, meg a tömítéseket megfinanszírozom.

"Kipufogó leömlő: 199.785 Ft+ 4db tömítés 965 Ft/db
Olajteknő: 54.790 Ft + tömítés 3.570 Ft
Kuplung dekni: 59.565 Ft + tömítés 4.865 Ft
Olajszivattyú szűrő: 11.375 Ft + tömítés 1.785 Ft"
Csoda történt.

Csak keményen, ne hagyd, h kiszúrják a szemed fagyipénzzel.
Sajnos F4-re nincs keret, ezért jött szóba az f3. A másik kiszemelt egy 98-as zx6-r,de nem akarom offolni a topicot. A lényeg, hogyha minden jól megy akkor szombaton megveszem a kettő közül valamelyiket.
Bejelentkezett jövőhét keddre a vízügy Groupamás kárszakértője.

Remélem a kárszakértés után rendberakhatom a masinériát, kicsit hiányzik ebben a kellemes 20 fokokban :
km-rel nem nagyon kell foglalkozni, vannak más dolgok mik sokkal jobban tükrözik a motor állapotát. Már régebben többször is írtunk ezekről.
Ismerek egy olyan F3-ast miben 130 ezer volt tavaly és még mindíg tökéletes kis gép. Ezért ne zavarjon a 90 ezer ha jó állapotú és az ára is megfelelő.
Igaz az F4 egy magasabb technikai szintet képvisel, de drágább is valamivel, ha egy kicsit többet is tudsz áldozni a motorra én egy karbis elsőszériás F4 vételét jobban javasolnám.
Jól, 18e a szervízintervallumja.
Az alufólia satyak az ufók ellen van.
De még élek és nem alufólia satyakban kergetem őket.
Ha tudnád hány kérdés van a topikokban hogy xy motorban 4xxxx Km van nem sok ez?
Mintha a kérdező a holdról jött volna.
Te beszari!
Akkor csak én vettem annó motort úgy, hogy elmentem megnéztem kipróbáltam meghallgattam a hangját meghúzkodtam neki és elhoztam az órára rá sem pillantottam nekem most sem az össz futott km-t mutatja az óra hanem az A napi számlálót, tankolásokkor nullázom és azon van állandóan a B-t meg olajcserekor azt kit érdekel mennyi van benn ha jó
Hát még a vásárlók sokallják az 50e Kmes futást az eladók ezt az igényt kielégítve letekerik az órát.
Nem fura.Csak a kereslet találkozik a kínálattal.
Hát ez, hogy Mo-n valaki valós km-el adja el a motort.
Ugyanilyen évjáratokat fele ennyivel hirdetik.
Sziasztok.

Jól emlékszem, hogy a gyári levegőszűrő 18.000 km-t fut?
Köszi
Ketev alatt huszezret tettem a motorba.tiz ev alatt ez egy szazas.
Es ez atlagos........mi ebben a szokatlan?
Igen,ezt észrevettem, nagyon nem is foglalkozok a km állással, csak feltűnt, hogy majd' 100ezer van benne,szokatlan.
Az gondolom feltűnt hogy az összes eladó motor 40000 km-t futott, függetlenül attól hogy 1980-ban vagy 2010-ben gyártották.
Sose nézd a számláló állását, az csak azt mutatja ki milyen ügyesen tekeri az órát.
Akkor ettől sem kell..................ha jó állapotú................ha nem azt meg látod.
Szerencsére nem havas vidékre megyünk mocit nézni, ezektől nem kell félnem.
Egyet értek. 600F(S) a legkirályabb gép.