Körülbelül pont 2 éve ültem át a Cbr-re egy 150-es Etz után. Én sem akartam a sok átíráson egyéb költségen bukni így 600-ast vettem. Ha nem pörgeted nagyon egyenletes, nyugodt az erőleadása. 6-8000-től indul meg. Ha meg tudod állni, hogy összeismerkedj vele és ne húzd neki egyből szerintem nyugodtan megveheted én nem bántam meg bár nem minden ember egyforma. Jó ötlet, hogy nézd meg ezt is meg a Hornetet is üljetek fel rá, de az első próbából nem szabad messze menő következtetést levonni kényelem terén. 100 km volt a hazaútja a mocinak vétel után és azért fájt rajta kicsit a csuklóm. De ez később megszűnt. Ki kel tapasztalni, hogy hogy kell rajta ülni. Napi etapban én is mentem már vele k.b. 650 km-t 2 személlyel.
Ülj rá a Hornetre meg a CBR-re. Amelyik jobban passzol a testfelépítésedhez/magasságodhoz, azt hozd el :)
Én közel 190 cm-el vettem a CBR-t első motornak, 500-assal vizsgáztam egyből nagyra. Soha nem bántam meg, nagyon hálás, kezelhető, és ha vigyázol rá, ő is vigyáz rád.
Mindig ésszel kell lenni. A csúszás sajnos olyan, amit szerintem csak a legmázlisabbak kerülhetnek el, nekem kétszer is sikerült dobnom, az egyiket 35-el, szóval nem csak eszetlenül lehet. Egyébként 36ezret raktam bele, igaz már el tudnék viselni nagyobbat is, sosem éreztem azt, hogy kinőttem volna.
Sportos, túrára is jó, de azért nem egy K1600GTL :) Egy nap olyan 6-700 km-t lehet vele levezetni, nekem kb óránként, másfél óránként kell a kisebb pihenő. Autópályán nekem 1 tank 270-280 km körül visz el, 1 pihi félúton. Sikerült már 2200 km-t is belesűrítenem 2 napba, a leghosszabb utam 3600 km volt. De kevésbé fanatikus állapotban a 150-200 km-es utak a legtökéletesebbek :) Ha sokszor viszel utast hosszú távokra is, idővel el fog kelleni egy utaskapaszkodó (nekem pl VinxxGrip van, tökéletesen bevált) Mivel inkább sport, mint túra, hidd el a csuklód meghálálja :)
Ha a CBR az, amit a szíved diktál, és a méret is megfelel (én nagyon szeretem, hogy testes motor), hajrá.
Amikor venni akartam a tuonot és kinéztem egyet másnap már nem volt meg.
mostanit is úgy sikerült megvenni, hogy a gyerek este 8kor felrakta a netre és én 10perc múlva hívtam.
Mire odaértem másnap 12körül már 3an mentek volna érte. Meg amikor néztem a gépet akkor is hívták páran.
Marad még a csettegő. Nyomaték az nagyon király. 1esben 4-5ezernél már emeli égnek az elejét. 2esben is simán gázhúzásra.
Na!
3 oldal után, vegyél bátran egy 600f-et
nem lesz vele semmi gondod, ha már 500-sal vizsgáztál.
Elsőre persze nem kell agyig tépni, ki kell tapasztalni,de ez a gép nem az a hanyattvágós típus.
Mielőtt vettem az enyémet, mentem egy f modellel, nem volt kérdés,hogy ilyen kell.
Hajrá!
Körülbelül pont 2 éve ültem át a Cbr-re egy 150-es Etz után. Én sem akartam a sok átíráson egyéb költségen bukni így 600-ast vettem. Ha nem pörgeted nagyon egyenletes, nyugodt az erőleadása. 6-8000-től indul meg. Ha meg tudod állni, hogy összeismerkedj vele és ne húzd neki egyből szerintem nyugodtan megveheted én nem bántam meg bár nem minden ember egyforma. Jó ötlet, hogy nézd meg ezt is meg a Hornetet is üljetek fel rá, de az első próbából nem szabad messze menő következtetést levonni kényelem terén. 100 km volt a hazaútja a mocinak vétel után és azért fájt rajta kicsit a csuklóm. De ez később megszűnt. Ki kel tapasztalni, hogy hogy kell rajta ülni. Napi etapban én is mentem már vele k.b. 650 km-t 2 személlyel.
Én közel 190 cm-el vettem a CBR-t első motornak, 500-assal vizsgáztam egyből nagyra. Soha nem bántam meg, nagyon hálás, kezelhető, és ha vigyázol rá, ő is vigyáz rád.
Mindig ésszel kell lenni. A csúszás sajnos olyan, amit szerintem csak a legmázlisabbak kerülhetnek el, nekem kétszer is sikerült dobnom, az egyiket 35-el, szóval nem csak eszetlenül lehet. Egyébként 36ezret raktam bele, igaz már el tudnék viselni nagyobbat is, sosem éreztem azt, hogy kinőttem volna.
Sportos, túrára is jó, de azért nem egy K1600GTL :) Egy nap olyan 6-700 km-t lehet vele levezetni, nekem kb óránként, másfél óránként kell a kisebb pihenő. Autópályán nekem 1 tank 270-280 km körül visz el, 1 pihi félúton. Sikerült már 2200 km-t is belesűrítenem 2 napba, a leghosszabb utam 3600 km volt. De kevésbé fanatikus állapotban a 150-200 km-es utak a legtökéletesebbek :) Ha sokszor viszel utast hosszú távokra is, idővel el fog kelleni egy utaskapaszkodó (nekem pl VinxxGrip van, tökéletesen bevált) Mivel inkább sport, mint túra, hidd el a csuklód meghálálja :)
Ha a CBR az, amit a szíved diktál, és a méret is megfelel (én nagyon szeretem, hogy testes motor), hajrá.
Amikor venni akartam a tuonot és kinéztem egyet másnap már nem volt meg.
mostanit is úgy sikerült megvenni, hogy a gyerek este 8kor felrakta a netre és én 10perc múlva hívtam.
Mire odaértem másnap 12körül már 3an mentek volna érte. Meg amikor néztem a gépet akkor is hívták páran.
Marad még a csettegő. Nyomaték az nagyon király. 1esben 4-5ezernél már emeli égnek az elejét. 2esben is simán gázhúzásra.
megvan benne az X-faktor
Igen gyári de szeretne rá valami dögösebbet.
http://www.baon.hu/bacs-kiskun...
utassal úgy kell menni, hogy ne essen le.
kurva sok érte
el is adta 1-2 éven belül mert félt tőle.
pedig ügyes volt
cbr viszont jobban néz ki.
tuonoból meg volt 12darab és rákaptak mint a gyöngytyúk a takonyra.
Nem biztos, hogy olyan könnyű azt eladni amiből túlkínálat van.
szidtam is az anyjukat...
100 a nagy semmire
3 oldal után, vegyél bátran egy 600f-et
nem lesz vele semmi gondod, ha már 500-sal vizsgáztál.
Elsőre persze nem kell agyig tépni, ki kell tapasztalni,de ez a gép nem az a hanyattvágós típus.
Mielőtt vettem az enyémet, mentem egy f modellel, nem volt kérdés,hogy ilyen kell.
Hajrá!