Elem jó?
A piaci multik merült elemnél lefele csalnak és csak kb. 15% csalástól jelzik ki az elem piktogramot!
Simán merült elemnél a 12,0 mérve 12,0-0,12 vagyis kb. 11,88
Mérd meg ellenörzésképpen egy jó aksin, pl. az olaszon
Kimértem az aksit, alap helyzetben 12.1V a feszültség, a service manual azt írja, hogy 12.3V alatt alultöltött.
Ha beindítom és tartom 5000-es fordulaton akkor 13.15V ami a manual szerint elmegy, mert 13-15V között kell lennie.
Ami furcsa, hogy miután leállítottam a motort már csak 11.89V körül mértem.
Ma feltöltöm este, de lehet kuka az aksi. Amikor kiszereltem picit meleg volt az alja, nem tudom ez mennyire normàlis.
Gyárit cseréltem egybubisra sokkal jobb lett bár szerintem a sisakon is sok múlik. Én egy AGV K3-as sisakkal meg ezzel az egybubis plexivel 200-ig simán nem is kell bebújni mögé nem cibálja a bukót egyáltalán
130-140-nél még nem kéne, h cibálja, az inkább 170-180-tól felfelé. Nekem is bubis van és ennyinél még nem kell behasalni és emlékeim szerint a gyárinál sem. Lehet pont a te magasságodhoz nem jófajta a plexid.
Van itt olyan akinek van tapasztalata, hogy a gyári és duplabubis plexivel milyen egy CBR 600 F4i? Nekem most egy MRA dublabubis plexim van, de olyan 130-140 körül elégé megcibálja a légörvény a bukómat (Nolan N86) ha nem hajolok be mögé. Gyári plexivel is ezt csinálhatja? Esetleg valakinek elfekvőben gyári plexi?
Az enyém is produkált hasonlót kicseréltem az akkut megoldódott a probléma. Nagyon észrevehető/ hallható a különbség indítózásnál sokkal gyorsabban teker és hamarabb beindul a masina. Betolás után mekkora távot mentél vele?
Méréssel és akku töltéssel próbálkozz először is szerintem.
A piaci multik merült elemnél lefele csalnak és csak kb. 15% csalástól jelzik ki az elem piktogramot!
Simán merült elemnél a 12,0 mérve 12,0-0,12 vagyis kb. 11,88
Mérd meg ellenörzésképpen egy jó aksin, pl. az olaszon