Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ennyien vagyunk Nemetorszagban (en munchen) szervezhetunk ide is vmi turat
Az en gepem jovohonapban idekerul hozzam kapja a rendszamot es gurulhatunk.
Az elejére reagálnék:
Inkább próbálj ki többféle motort, válaszd ki amelyik a legjobb, legkényelmesebb Neked, és miután megvetted, azzal menj el vezetéstechnikai tréningre. Idegen motorral szerintem nem sok értelme van.
CBR szerintem ilyen hosszú távra nem lesz jó. Lebutítani pedig abszolút fölösleges. Ott a jobb kezed, azzal lehet finoman is adagolni a gázt.
Az első motorom egy CBR 600F4i volt, ha tudsz magadon uralkodni, simán bevállalható gép, de 700 km után nem fogod szeretni.
Én is Németországban élek, havonta járok kb BPre, motorral eszembe sem jutna ezt a távot megtenni. Dögunalmas, Ausztriában sokszor esik az eső, ha húzod neki, az osztrák pálya lezabálja a gumidat stb.
nem csak arra kell, h hazajárjak, de arra is...meg túrázni a környéken dolgozni járni egyebek...a rendszeresség annyit tesz, h kb egy szezon alatt 3-4X megyek haza... cbf nem tetszik...
Köszönöm, srácok, még mondig nem tudom elhinni hogy megvan...
Huszonezer km kb. semmi. De még a duplája sem érdemes említésre.

Miért akarod 70 LE-re fojtani? Bocs, ha lemaradtam!

Ha viszont N.o.-ból hazajárni akarsz egy motorral, akkor nem csak, hogy jogos a kis köbcenti hanyagolása, de elsősorban nem is sport vagy naked motorokban gondolkoznék (nekem is a speed-ek tetszenek), hanem túra motorban.
Én hatalmas sportmotor rajongó vagyok, és az F4i-t egy baromi jó mindenesnek tartom, de el kéne gondolkoznom, ha nagyobb büntetést szeretnék magamnak kitalálni, mint rendszeresen 700 km-t menni egy sportmotorral autópályán.

Ha már Honda, és tartasz a batár túragépektől, akkor CBF600, de én egy CBF1000-et is elsuttogok halkan.
Ott a pont
Vasárnap délután hozom el (szegény tulaj szíve majd megszakad, ráadásul aznap lesz a születésnapja), de szerintem akkor már nem lesz rá időm, hogy szépen kiglancoljam, de jövő szombaton...
Köszönöm
Hali!
Nos nekem mindenképpen az lesz az első, h mielőtt bármilyen motort is vennék elmegyek egy vezetéstechnikai tréningre...már csak, h kicsit gyakoroljak ha másért nem is...na már most szerintem nem ott fognak megtanítani vezetni csak adnak egy alapot. A levezetett kilométerek adnak tapasztalatot sztem. A pályázás azt esetleg később...azt is hasznosnak tartanám, mert ellenőrzött körülmények között feszegetheti az ember a határait. Többek között azért szeretnék nagyobb motort, mert jelenleg Németországban élek és havonta -kéthavonta járok haza...namármost ahhoz kellene nekem egy relatíve megbízhatóbb(újabb) paripa, mert nem szeretnék félúton lerohadni...megeshet, h jobb lenne egy 400-as gép kezdésnek de azt nem szeretném, h egy szezon múlva el kelljen adnom és buknom rajta, egyrészt. másrészt itt az autópályán sok helyen ugye nincs sebességkorlát...namármost ha be szeretnék menni a belső sávba, h beelőzzek egy 110-el szüttyögő kamiont akkor azért jobb lenne ha lenne benne egy kis erőtartalék, mert elég sokan hasogatnak itt kb 250-et autóval a belső sávban. Gondolkoztam a Hornetten is de azon meg 0 a szélvédelem tehát 700km-en át nem tudom, h az mennyire kényelmes, bár azt nagyon kezelhető kezdőmotornak ajánlják viszont csak 10 lóval kevesebb...nos? Hozzászólások? Mellesleg köszönöm mindenkinek aki eddig is elmondta a saját véleményét...az adatok feldolgozás alatt vannak... Az lehet még egy alternatíva, h megveszem a cbr-t és lebutíttatom olyan 70 ló környékére...akkor később nem kell eladnom és buknom rajta akkorát...max a visszaállíttatást...
Holnap készítek és töltök fel, de azért olyan sokat ne várjatok egy majd' 20 éves géptől. Mondjuk korához képest jó állapotban van, de azért itt-ott csúszásnyomok, repedések vannak az idomokon.
Üdv a klubban!
Jöhetnek a képek a tiszta motorról!
Kicsit én is így voltam amikor vettem a gépet. Már szólt Roll "nem akarsz ráülni"
Grat vigyázz rá!
Én is így vagyok a plexivel.

egy idő után öntisztul
vagy egykerekezni :-)
Udvozlet a klubban
1 hét után már nem rakódik le csak kopik.
Felesleges mosni.
Fogok feltenni, csak ma nem volt időm fényképezgetni, illetve ahogy hazaértem le kellett takarítanom a rengeteg bogarat amit összeszedtem.
Kormánystabilizátort keresek 2002-es CBR600F4i hez (2002)
Üdv a klubban, neked is gratula! Azért dobhatnál fel képeket az F3-ról.
Hali hatesz!

Szép a vas, vigyázzatok egymásra! Gratula
Sziasztok

Ma én is CBR600F tulaj lettem, igaz "csak" f3 ,de a ma eltöltött 120km nagyon jó volt. Ez az első "nagy" gépem, eddig nagyon tetszik,mert könnyű vezetni, maga a motor is könnyű, odamegy ahova nézek, nem ugrál idegbajosan gázadásra. Szóval szuper!
Sok év segédmotorozás után első nagymotornak én GS500-at vettem, részben a teljesítmény (hiánya) miatt, másrészt meg nem akartam idomos motort, mert a robogót szerelve nagyon megutáltam a sok műanyag ruhát.
Igazából nem is bántam meg.
Lehet hogy ha CBR600F -fel vagy 1000-rel kezdek akkor is megúsztam volna, de nem biztos.
Volt pár necces helyzet, aminek lehet hogy erősebb motorral nagyobb tempóval csúnya vége lett volna, de persze az is lehet hogy nem húztam volna neki jobban mint a GS-nek.
Egyszer dőltem el vele parkolóból kifele jövet, akkor örültem hogy megúsztam egy új tükörrel.
Viszont elkeserítő volt hogy bár látom a karburátorokat, meg tudom érinteni őket, és mégis ha állítani, szerelni kell, akkor le kell venni az ülést, az ülés alatti oldalidomot, a tankot, az akkumlátort, a légszűrőházat.
Mindeközben haverom felhajtotta a CBR1000F tankját, mint valami motorháztetőt (de tényleg zsanérral meg kitámasztóval).
Három szezon után már kívántam a szebb, nagyobb, gyorsabb, idoms motort, lecseréltem egy CBR600F-re.
De hangsúlyozom egyetlen észérvem sincs a váltás mellett.
Egyszerűen csak kellett és kész.
És igen a GSnek is meg a CBR-nek is a második héten kipróbáltam mennyi a vége.
(De ha ezzel sem tudok becsajozni meg kell tanulnom gitározni. )
Ha a hosszú mese alján ráböksz az előzményre, ott vannak a képek. Sajna azóta még nem csináltam újabbakat.

És köszi Neked is
Jogos :)
Michelin persze a gumi, pedig a 600asorais ilyet vettem tavaly...
És köszi !
Most vagy nem Power a gumi vagy nem pirelli.

Amúgy gratula.

Csak ne legyen csúszka a karcmentes cuccal.
Mák, gratula!

Azért pár képet dobhatsz fel róla ide is, még ha már nincs is f4i-d.
Sziasztok ismét!

Szeretném megköszönni nektek a sok segítségat, amit nekem kezdő motorosnak és egyben CBR600F tulajnak nyújtottatok!
Tényleg fantasztikus motor (volt) az F4i, de jött a váltás..

Ha nem gond, leírom hogy találtam meg a hétvégén a korábban már említett utódot ('04 Fireblade)

(Remélem nem találjátok túl hosszúnak)

Szóval márciusban kiköltöztem Németországba Stuttgart mellé, előtte otthon eladtam a CBR600F4i-t burynak. Sokat törtem a fejem, hogy mi legyen helyette. R6? Cbr 600RR? Aztán képbe került a Fireblade (SC57) és ez mellett döntöttem.
A mobile.de-n kinéztem jópárat, a max keret 5200 euro.
Kinéztem 4et, mondom szombat-vasárnap megnézem őket Fel is hívtam mindegyiket pénteken és megbeszéltünk időpontokat.

Persze este nem ment az elalvás... Szombat 6kor keltem, 8kor már úton is voltam, 3 motor volt a listámon.

1.: Kereskedés, fekete gép sok extrával, 33e km, olasz... Mire odaértem már eladták...

2.: Kereskedővel korábban megbeszéltük, hogy 11kor találkozunk Nürnberg mellett egy városban, de egész délelőtt hiába hívtam. Már csak 20kmre voltam mire felvette és mondta, hogy apa lett, ezért ma mégsem jó. 300 km tök fölöslegesen... Anyád!

Hívom a harmadikat, eladva...

Elindultam hazafelé, de mondom nem adom fel!

Úgyhogy nekiestem útközben a mobile.de-nek, találtam még párat, de egyik sem tetszett igazán. Nekem valahogy a HRC piros-fehér-kék jön be, de ezek úgy emlékeztem nem is ilyenek voltak. Mindeg, gyerünk. Egy kereskedőnel megálltam útvan hazafelé, 2004-es gép, olasz, ütött-kopott... kitolja a napra hogy meg tudjam nézni, mondtam neki, be se indítsa... 5000 euro... Vicc

Na az utolsó jön. Már nem is emlékszem mi volt a hirdetésben, vezetés közben hívogattam, ez csak "CBR 6" néven lett elmentve. Odaérek, barátságos tulaj, mondom meséljen már a motorról amíg sétálunk a garázs felé mert már lövésem sincs mit jöttem megnézni...
2004es a gép, 1. tulaj, 18500km, Hondában szervizelve, 18e szerviz megvolt, új Pirelli pilot power gumik, laser sportkipuf, power commander, elöl 1gyel kisebb fogaskerék, sportlégszűrő, meg még csomó minden. Természetesen minden legális és forgalmiba beírva.
Kinyitja a garázskaput és ott áll...
HRC fényezés, toljuk csak ki a napra!
Nézem, nézem, basszus KARCMENTES! Na jó a felnicsík már kopott :)
A tulaj minden hasztnáltmotor-vásárló álma, 2 hete még eszébe sem jutott eladni, de aztán új kocsi meg a gyerek, nincs ideje használni.
Évente párszor haverokkal elmentek 1 hétre a Fekete erdőbe kanyarogni, és ennyi. Meséli a túrákat meg hogy milyen váltássegítő mittudoménmit tettek rá a szervízben stb. Minden eredeti cucc ami le lett cserélve (kipufogó, indexek, plexi stb.) szépen becsomagolva a polcon szép rendben, egy igazi maximalista.
Gondolkodom mi legyen. Keressek tovább? Van értelme? Erre beindítja.
Hát olyan hangja van, hogy majdnem becsurrantok tőle!
Mondjuk reggel óta úton vagyok, eddig csak folyadékbevitel volt :)
Csak toporgok mint a szarógalamb, nézem-hallgatom-nézem-hallgatom...

Áh, kár tovább keresgélni! Csak az 5500 euró sok nekem. Mondom neki, nincs pofám alkudozni, ez a gép szerintem ennyit megér, de mivel irányárként volt megjelölve, mondjon egy végső árat. 5300...
Arrébb megyek, kérek 5 percet. Rágyújtok, nézegetem a gépet, a számlákat, szervizkönyvet...
Aztán nyújtom a kezem: OK, DEAL!
Vigyorgok mint a vadalma, a tulaj gratulál(!)
Ja és megkérdezi: nem akarsz esetleg RÁÜLNI? Annyira kész voltam, hogy addig megérinteni sem nagyon mertem! (Ja most hogy írok róla, újból remeg kezem-lábam)

A srác megígérte, hogy nem adja el másnak, én meg hogy hétfőn jelentkezem. Biztosítás már meg is van kötve, tegnap este alá is írtuk az adásvételit.

Basszus mekkora mák hogy megvették reggelre azt a feketét :) Ugyanennyi volt...