Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a nagylábútól meg a yetitől félnék.
Sziasztok

Szombaton megyünk megnézni egy 98-as f3-as crb-f et, 90000km van benne, félnem kellene tőle vagy ha jó állapotban van akkor ne törődjek vele?
A házi barkács nekem nem jött be.Többeknél igen bevált pumpás-elektromos nekem túl sok olajat tolt a láncra.Vagy csak a láncvédőm túl rövid.
Nem tudom.
Juli környékén lesz egy scottoiler akkor majd lesz újabb tapasztalat.
Nekem ugyan nincs, de annyit tudok róla, hogy az már majdnem olyan, mintha lenne

Mccoi a tuti, de a Scotti is működik.

Csak pozitívumai vannak:nem vagy minimális mértékben kell láncot pucolni, nem lesz tiszta ragadós dzsuva, és jelentősen meghosszabbítja a lánc élettartamát. Vannak hiteles városi legendák 100.000 km-t futott gyári láncokról...

Egyetlen hátránya az ára: ha nem világ körüli túrát tervezel, akkor a láncspray árához képest sok-sok éves megtérülési idővel kell számolni. Én egy flakon spray-vel szinte kihúzok egy szezont, szóval akár 10 év is lehet...
Üdv.

Valamelyikőtök használ láncolajozót a motorján? (pl scottoiler, mccoi, vagy házi barkács kivitelben) Transalp forumon eléggé dícsérik. Ha esetleg igen akkor megírhatnátok a tapasztalatokat.
Kitekerve, csak beledugva.
Letölthető manual, 62. oldal.
http://www.cbrextreme.com/down...
Hát sztem betekerve, Horneton is úgy volt.
Sziasztok.
Egy kérdésem lenne. cbr f3, hogy ellenőrizzem az olajszintet? :
a nívó pálcát betekerve vagy betekerés nélkül csak belenyomva?
Én sem bántásként:

fék - kuplung
Ok, elküldtem a mailcímedre!
Okkés !

De akkor adj 1 mail címet :)
Anélkül nehéz lesz :)
Ok
Köszönöm mindenkinek a segítséget és a tanácsokat!
Szia Attila!
Igen, megy a latolgatás
Nem vagyok szeged környéki, így megnézni nem tudom de a tanácsokat tapasztalatokat szívesen fogadom.

Üdv, Tamás
nem bántásként, de hong kong ból 5ezer pár száz forint ingyen postával.

ugyan ez.
Sziasztok !
Eladó a képen látható vadi új F4 re való állítható sport kuplung és fékkar jó minőségű alauminium arany színben ! Csak fel kell csavarozni és kész.
9999 ft /pár !
Ahhoz vennem kéne egy ilyet.
Nyugodtan vehetsz 600F-et, nekem is több haverom ezzel kezdett és egy kivételével mindnek máig megvan a vas.
Egyébként azt vedd meg amelyik neked jobban bejön, mert mind a kettő jó választás, akár még kezdő motornak is. Csak a 600F sokkal szebb és még szélvédelmet is ad
Én egyszer vettem rá 190-est, de hamar le is vettem róla és el is adtam, számomra sokkal nehezebben lehetett ledönteni a gépet vele, olyan birkózós lett tőle a vas. Vegyél rávaló 180-asat
Sziasztok !

Látom megy a latolgatás, hogy CBR vs Hornet....
Akit érdekel esetleg segítek mert volt mindkettő a birtokomban....szívesen leírom Neki 1 terjedelmesebb mailban.
Esetleg ha Szeged környéki megtudom mutatni Neki.

Üdv Attila,Szeged
próbáld meg
200-ast is?
Fel lehet tenni, de szerintem új guminál nem érdemes szórakozni vele.Vegyél olyat, ami rá való.
Ha csak olyan volt használtban, az más...

Szerintem a fogyasztást számottevően nem befolyásolja,de "hegyesebb" lesz a profil, annak minden előnyével és hátrányával együtt. Gyorsabban is kophat.
Sziasztok !

Valaki használja közülettek a motorját (CBR600F) 190/50 gumival ? Néztem most egy páros akciót (Metzeler Z6) amiben az előző méret szerepelt , gondolom fel lehet rá rakni , csak nem tudom hogy reagál rá a gép fogyasztás stb...
cbr testes?

Z mellett olyan volt mint egy bicikli.

amúgy jó moci