Sajnos már produkált is hibát a motorom, elmentem tankolni és tankolás után úgy döntött nem akar beindulni. Hiába indítóztam semmi, bár én laikusként úgy hallottam hogy az aksi se volt a helyzet magaslatán. Szerencsére egy srác segített betolni úgyhogy hazaértem, de furcsálltam az egészet. Főleg , hogy itthon leraktam és most meg azonnal indul.Különös,de elég kellemetlen...
Egy 500 Km autópálya lényegesen fárasztóbb mint 700 Km egyébb út.
Lehet rövidebb egy órával de hosszabbnak tűnik az tuti.
Horvátba minkét menetet megcsináltam.
BP-Karlovac-Senj többet vett ki belőlem mint BP-Pécs-Bosanska Dubica-Gospic-Karlobag autóúton.
Kibírni ki lehet simán csak nekem dögunalom, meg nyílván nem azért megy az ember motorozni, hogy minél kevesebb idő alatt minél többet menjen, nekem egy seggel 180 km volt a legtöbb most márciusban volt egy 770 km-es kanyar, meg júni 5-én indulunk erdélybe az meg egy 860 km-lesz a hat napot nézve meg olyan 2400
Valóban az. De szerintem meg ki lehet bírni egy Cibere nyergében. Nekem 600 valamennyi volt a legtöbb 2 személlyel és nagyrészt szerpentines szakasz volt. Autópálya haladósabb rövidebb idő alatt eltelik az út.
Üdv itt. Egy városból valók vagyunk.
Érdeklődés még csak lenne, de hó vége van, meg esőt is mondanak.
Előbbi az igazi ok, utóbbival vigasztalom magam.
Sőt tulajdonképpen még sosem pályáztam.
Neked viszont jó mulatást.
Üdv a klubban. Szép a motorod. Millió baleset és gondmentes km-t hozzá.
Pályanapot szerveznek a srácok majd figyeld a fórumot szerintem hamarosan meg lesz az időpont.
Üdv a csoportnak! Egy 2006-os CBR600F gazdája vagyok Székesfehérvárról. Ha túrázás vagy egy-egy pályanap felmerül itt, szívesen csatlakozok! Kunmadarasra megy esetleg valaki holnap? Érdeklődés hiányában egyelőre egyedül vagyok
Most, hogy megvan a motor szeretnék rá bukógombát venni, viszont amit itt hirdetnek attól az eladótól semmi reakció nem jött. Hol tudnék f3-hoz venni? Néztem e-bay en is de nem tudom, hogy mi az angol megfelelője a bukógombának...
De van...............ültem olyan 1 órás prezentáción ahol a külföldi fő tulaj tartotta.
Nem teljesen értettem pedig magyarul mondta................jobbára.
Ha nem tetszik a CBF, nyilván nem fogsz olyat venni, és ez rendben is van. A motorozás legalább annyira szív mint ész (racionális) dolga.
Az elmúlt 8 év motoros fórumozás alapján borítékolom, hogy megveszed azt a motort, amibe belezúgtál, aztán vagy váltasz, vagy a motorozásod igazítod a motorodhoz. Jelen esetben ez azt jelenti, hogy hazajársz autóval/busszal/vonattal, és helyben motorozol az F4i-vel.
A max. eddig 800 km volt az 1000RR-rel egy nap alatt, de az szlovák szerpentineken keresztül egy Zakopane kör volt. Meg lehet csinálni az F4-gyel a 700 km autópályát, ez nem kérdés. A kérdés az, hogy utána akarod e újra és újra. Fogadni is mernék rá, hogy a válasz az, hogy "nem".
Biztos van egy elképzelésed arról, milyen lehet motorozni, és ez így jó. Legtöbbünket valószínűleg álmok vittek bele a motorzásba. De a jelenlévők többsége tapasztalattal is rendelkezik e téren, és nem véletlenül mondjuk, hogy kevés lélekölőbb dolog van, mint a hosszú autópályás motorozás.
Tudom, hogy ilyenkor a rózsaszín ködben az ember azt tervezi, hogy a budira és a felhők fölés is motorral jár majd, de egy idő után úgyis letisztul, hogy mit mire lehet rendesen használni.
Röviden, ha az F4 tetszik, vedd azt; egy remek motor. De nem lesz jó sokszáz km autópályázásra. Ellenben jó lesz minden másra.
A végén meg úgyis magadnak fogod ezeket megtapasztalni.
Dobj egy jobb képet magadról
Lehet rövidebb egy órával de hosszabbnak tűnik az tuti.
Horvátba minkét menetet megcsináltam.
BP-Karlovac-Senj többet vett ki belőlem mint BP-Pécs-Bosanska Dubica-Gospic-Karlobag autóúton.
Érdeklődés még csak lenne, de hó vége van, meg esőt is mondanak.
Előbbi az igazi ok, utóbbival vigasztalom magam.
Sőt tulajdonképpen még sosem pályáztam.
Neked viszont jó mulatást.
Pályanapot szerveznek a srácok majd figyeld a fórumot szerintem hamarosan meg lesz az időpont.
Most, hogy megvan a motor szeretnék rá bukógombát venni, viszont amit itt hirdetnek attól az eladótól semmi reakció nem jött. Hol tudnék f3-hoz venni? Néztem e-bay en is de nem tudom, hogy mi az angol megfelelője a bukógombának...
Van egy cikkem, olvasd el
link
Nem teljesen értettem pedig magyarul mondta................jobbára.
Az elmúlt 8 év motoros fórumozás alapján borítékolom, hogy megveszed azt a motort, amibe belezúgtál, aztán vagy váltasz, vagy a motorozásod igazítod a motorodhoz. Jelen esetben ez azt jelenti, hogy hazajársz autóval/busszal/vonattal, és helyben motorozol az F4i-vel.
A max. eddig 800 km volt az 1000RR-rel egy nap alatt, de az szlovák szerpentineken keresztül egy Zakopane kör volt. Meg lehet csinálni az F4-gyel a 700 km autópályát, ez nem kérdés. A kérdés az, hogy utána akarod e újra és újra. Fogadni is mernék rá, hogy a válasz az, hogy "nem".
Biztos van egy elképzelésed arról, milyen lehet motorozni, és ez így jó. Legtöbbünket valószínűleg álmok vittek bele a motorzásba. De a jelenlévők többsége tapasztalattal is rendelkezik e téren, és nem véletlenül mondjuk, hogy kevés lélekölőbb dolog van, mint a hosszú autópályás motorozás.
Tudom, hogy ilyenkor a rózsaszín ködben az ember azt tervezi, hogy a budira és a felhők fölés is motorral jár majd, de egy idő után úgyis letisztul, hogy mit mire lehet rendesen használni.
Röviden, ha az F4 tetszik, vedd azt; egy remek motor. De nem lesz jó sokszáz km autópályázásra. Ellenben jó lesz minden másra.
A végén meg úgyis magadnak fogod ezeket megtapasztalni.
Vegyél fel FBon, az adatlapomon (elvileg) megvan hogy találsz meg