Ha vinnéd az asszonyt is akkor menjetek el valahova ahol mindkét gépen tudtok ülés próbát venni. Hogy neki és neked is melyik kényelmesebb. Az én puhány testem minden zsigerével ellenkezik a sportmotor vezetési testhelyzete ellen. Nekem kényelmetlen ha nem megyek vele 130-140 tempóval nagyon terhelődik a csuklóm. Úgyhogy marad az egyenes test tartás egyenes kormánnyal.
Amúgy a vizsga után kb 1 hónapra már vittem is tréningre a RILI-s srácokhoz. Kérdezték hogy mióta motorozik mondta hogy most vizsgázott nagyon meg is dicsérték, mert mindent úgy csinált ahogy oktatták. Meg szerintem van is hozzá érzéke de ez persze elfogultság!
Bár sokan csak mosolyognak, a tréningeken szerintem sokat számít és én láttam a fejlődést a motorkezelésében. Idén is megyünk frissíteni a tapasztalatokat!
Amúgy a nőknél máshogy van ez a kérdés. Ha beleszerelmesedik akkor nem tudod erről lebeszélni, egy férfi embert meg lehet győzni egy nőt soha! Én marha meg mutogattam hogy milyen 600 motorok vannak.
No igen... Az tervben van amúgy is...most, h már teljesen elbizonytalanítottál, h ne vegyek teljes idomos gépet felteszed asszonypajtinak a gyönyörű paripáját aki ugyanúgy vizsga után 0 tapasztalattal pattant rá erre..
Talán a legfontosabb, hogy vigyél magaddal valakit aki ért hozzá.
Vagy kérj meg valakit mert ha nem értesz hozzá elkábít a motor szépsége és nem veszel észre rajta árulkodó jeleket!
Amúgy próbáltam az új DL-650 nem rossz, azt mondják hogy nyomatékos meg minden. Utána odaadtam a gazdinak az FZS majdnem lefosta a bokáját mikor megindult alatta. Szóval nem értem én ezt nyomaték dolgot......Mondjuk mentem K8 Busával na ott értettem mert mindegy milyen fokozatba volt az tolt mint az állat!
Akkor inkább az adventure feeling felé kezdek kalandozni.
A fűzött kerék most nagyon tetszik. A propis márkát is nézegettem de van baja azért a boxi motornak rendesen gondolom neked nem kell mondani. De a méretei azok jól mennének hozzám
Igaza van Zolinak tuti hogy az idomok egy motor árába vannak (főleg ha gyárit vennél ha esetleg perec van.) A bukócső vagy gomba olcsóbb, én vettem az enyémre felhajló cnc (kínai) karokat ha perec van és még élek haza tudjak jönni vele meg bukó gomba is van rajta hátha nem sérül a dekli, ma már inkább csövet raknék rá de mindegy most már ez van.
Annyira nem tudom mi a különbség a kettő között de a magassággal nincs gond. A FZS is pöttöm alattam (szerintem legalább is lelógok róla rendesen.) Amúgy meg családot is akarok úgyhogy lassan (papásabbra kellene váltani )
Bár a haverok szerint az FZS már elég papás. Mondjuk 500km után érdekes mindegyik szeretne papáskodni
Ja...kinek a papundekli... akkor jobb lenne egy naked szted? viszont ha borulás van akkor ott nem az idom fogja fel az ütést ha nem a blokk meg az egyebek nem? az nem rosszabb?
Nem................nem ért le a lábam szóval nem alacsonynak való.
Az enyémből kiindulva nem lesz gond az alacsony fordulaton tolással de nem is 150 ló feszegeti a karámot.
Szerintem szeretnéd.
Kérdés hogy sima vagy xc?
Jól van na, akkor is nagyon szép volt fehéren.
Amúgy az új Tigrist próbáltad? Milyen gép? Nekem a FZS-sel az a bajom hogy el kell forgatni 7 fölé hogy úgy menjen ahogy én akarom.
Persze ez már nem a túra tempó kategória, viszont alulról hiányzik a megindul mint állat érzés.....
Jelenleg pont ezzel küzdök, ha megnézed az adatlapomat olyan se ilyen se olyan motorom van. Most épp a plexit cserélem vissza a gyárira mert az új sityakomnál a terelő lapka miatt nagyobb a szélzaj mint a plexi nélküli verziónál...... Előző sisakomnál meg pont hogy marha jó volt mikor felnyitottam.....
Csak nézelődni!