huhh..........Minden kezdő pofáraesek....................a nagyon profi született motorosok kivételével.
Nemmindegy hogy egy realatíve kis sebességű gyengébb gép ami renoválás szempontjából olcsóbb vagy egy szeme fénye full csomagolt 110 lovas sportgép.
De felőlem lehet kezdeni s 1000 rr-el.
Csak ne beszélje senki be hogy ha alkalom nyílik rá nem húz egy dundit hanem ésszel megállja és csak negyedgázon teper.
Főleg hogy csapatban szoktak a szpíídesek előfordulni és a csordaszellem elragadhatja az illetőt.
Megpróbálja követni a prokat.
Ilyen ésszel menést az emberkék 99%-a nem teszi meg és csak a szerencsén múlik.
200 fölött minden lutri, de lehet inkább már 150-160 felett is. Egyszerűen nem tudsz reagálni elég gyorsan váratlan eseményekre, akármilyen rutinos és faszagyerek vagy, nem azért mert béna vagy, esetleg lassú, hanem fizikailag nincs rá elég idő. (olajfolt, állat, gödör, bukkanó stb., lehetne sorolni végtelenségig)
Én egy kicsit más véleményen vagyok, mint Zoli, talán mert én is ezzel kezdtem. Van benne igazság, amit mond, de meg lehet tanulni rántott húst sütni anélkül is, hogy levest tudnál főzni...
Elsősorban az a véleményem, hogy kanyarban kell megtanulni motorozni, ehhez pedig egy vezetéstechnika és egy pályamotoros-oktatás elengedhetetlen. Közúton a pályás tudást évek alatt szeded össze, de leginkább soha, hacsak nem valamelyik osztrák szerpentin tetején születtél. Veztech-en megtanítanak fékezni is. "Progresszíven" meg egyéb divatos kifejezéses formában
Egyenesben meg ésszel, nem a 200 feletti tempók jelentik a tudást és a motorozás élvezetét.
Vfr-ek még durvábban tartják az árukat. Amúgy én is Cbr-rel kezdtem és jelentem még csak bukfenc se volt. 270 ment óra szerint, de nem második, hanem harmadik héten.
Bár az első néhány menetnél az ótókat is feltartottam.
Oszt jött a bátorság hogy megyez...................a frászt.
Simán kifeküdtem mint a béka.2x is.
Irtó vicces volt.
A 3. már csak merő bénaság keveréke volt a szürke porra.
Veszek egy 110 ló körüli motort és megyek 60-120-al?
Affenét.............az első adandó alkalommal KB 2 héten belül nyelezi az ember...............csak nem mindegy mit gépészkedik és mennyivel az egyenes legvégén.
Egy 50 lovas 500-as meg nem tud akkorát gyorsulni hogy gond legyen.
Tapasztaltam.Úgy összefostam magam Nagytarcsa fel az utsó kanyarban mint a parancsolat.............pedig ésszel mentem.
Ésszel mind jo eszetlenul meg edesmindegy. Az a szurke amit betettel kurvajo. En is neztem de vmiert az remlik hogy nekem messzire volt. Igy lett egy olcsobb kicsit karcosabb közelebbről. De mire rendberakom tobbre jovok ki mint amivel te szemezel. Ha jo rajta a gumi meg cserelsz rajta folyadekot akkor az egy jo vetel. Es ezek amugysem egy repülők. Nem vezettem meg mas cbr 600ast, de amit elmondtak hogy igy megy ugy megy, haaat nem kell tole felni. Jol megy nem azert irtam, de ha ugy ulsz fel hogy felsz mert ez neked sok akkor sose fogsz egy jot motorozni.
1.nem sok. A 600F blokkja ritka strapabíró kazán.
2. utcán előbb szokták összetörni őket, mint széthajtani. Egyébként ezeknek a blokkoknak a folyamatos magas fordulatszámot is bírnia kell (hiszen pont arra lettek tervezve) Sokkal rosszabb a szervízelés elhanyagolása.
Ebből a szempontból még egy pályázott darabtól sem kell félni, mert azokat meg szervízelik rendesen.
Z-vel egyszer befigyelt egy betonárok. Ott a fék helyett jó döntés volt a teligáz. Át tudtam ugratni. Nem estem el. Én voltam a király.
Nemmindegy hogy egy realatíve kis sebességű gyengébb gép ami renoválás szempontjából olcsóbb vagy egy szeme fénye full csomagolt 110 lovas sportgép.
De felőlem lehet kezdeni s 1000 rr-el.
Csak ne beszélje senki be hogy ha alkalom nyílik rá nem húz egy dundit hanem ésszel megállja és csak negyedgázon teper.
Főleg hogy csapatban szoktak a szpíídesek előfordulni és a csordaszellem elragadhatja az illetőt.
Megpróbálja követni a prokat.
Ilyen ésszel menést az emberkék 99%-a nem teszi meg és csak a szerencsén múlik.
Ha a pótos ifa kanyarodik ki akkor elfektetni és átcsúszni alatta
Ne tapasztaljuk meg soha.
Elsősorban az a véleményem, hogy kanyarban kell megtanulni motorozni, ehhez pedig egy vezetéstechnika és egy pályamotoros-oktatás elengedhetetlen. Közúton a pályás tudást évek alatt szeded össze, de leginkább soha, hacsak nem valamelyik osztrák szerpentin tetején születtél. Veztech-en megtanítanak fékezni is. "Progresszíven" meg egyéb divatos kifejezéses formában
Egyenesben meg ésszel, nem a 200 feletti tempók jelentik a tudást és a motorozás élvezetét.
Szép öregesen eltologatom a bicajt oszt annyi.
Ammeg nem mozgat..............sok a trafi.
Bár az első néhány menetnél az ótókat is feltartottam.
Oszt jött a bátorság hogy megyez...................a frászt.
Simán kifeküdtem mint a béka.2x is.
Irtó vicces volt.
A 3. már csak merő bénaság keveréke volt a szürke porra.
Amúgy ezt az ésszel dolgot én nem tudom felfogni.
Veszek egy 110 ló körüli motort és megyek 60-120-al?
Affenét.............az első adandó alkalommal KB 2 héten belül nyelezi az ember...............csak nem mindegy mit gépészkedik és mennyivel az egyenes legvégén.
Egy 50 lovas 500-as meg nem tud akkorát gyorsulni hogy gond legyen.
Tapasztaltam.Úgy összefostam magam Nagytarcsa fel az utsó kanyarban mint a parancsolat.............pedig ésszel mentem.
S szerinted kezdőnek mennyire "sok" egy ilyen motor ha ésszel igyekszem közlekedni?
Sok happy km-t az Apriliahoz!
Tegnap megtaláltam az utódot
Bár 10 éves már, de 1 tulajos, Hondánál szervizelt, 18e km és karcmentes!
Jövő héten hozom el, juhhé!
Pláne ha igen sokat állt.
Az rosszabb mintha 50e-nél tartana.
2. utcán előbb szokták összetörni őket, mint széthajtani. Egyébként ezeknek a blokkoknak a folyamatos magas fordulatszámot is bírnia kell (hiszen pont arra lettek tervezve) Sokkal rosszabb a szervízelés elhanyagolása.
Ebből a szempontból még egy pályázott darabtól sem kell félni, mert azokat meg szervízelik rendesen.
Kategóriáján belül drága, v a többihez képest esetleg az állapotához mérten szted?