Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy nem 18 000 van benne. Nálunk nagy divat az óratekergetés! Az enyémben több mint 61 000 van, de gyári benne a lánc, a feszítő, a gyertyák lettek eddig csak cserélve, ja és most kerül rá a 3. láncszett. Persze használat fűggő is a dolog, d eszerintema kilóméter nem valós.
azé a teso olajat nem raknám bele ,még ha Ők fizetnének akko se
maradok a spanyol repcelénél, 10w40 viszkozitással. Miért ezzel a viszkóval? Mert náluk hungryában bőven elég az uccára ,a sivatag meg messze van, voltam már ott, és a hátam közepére sem hiányzik az 50C-fok
Mit értesz utángyártott alatt? Mert egy átlag motorosboltban megvehető DID lánc szerintem simán jobb mint egy gyári .
Utángyártott lánckerék és lánc kb mennit bír?
:)
Hogy érted, hogy az a motor nincs elváltogatva középtartományban?
hibátlan, ja és ez a motor nincs elváltogatva a középtartományban
Meg amilyen szerencsém van, nekem eladták volna 10ért és ki is nyírta volna a motort. De az süti, ha neked bejött!
Az a baj, hogy kézből meg nem mondod, hogy hibátlan-e. Nekem az új gyári feszítő jobban lógott annál, mint amit a motorból kiszedtem. Tehát nagy esély van rá, hogy a 3 rongyot csak kidobod az ablakon és rámegy egy csomó időd. Ráadásul ki tudja abban hány km van még.
én vettem hibátlan bontott feszítőt 3 ezerért, érdemes szétnézni
Az igen!
Ma megkérdeztem és a gyári lánc 32ezer
10W 40 Castrol az meg is fizethető és jo.....
Gyári lánc elvileg 20k huf körül van. Feszítő mellé elvileg 15-20k között, de nem tudom pontosan.
Láncot én ismerőstől vettem 12k huf-ért mert volt neki egy csak a végén nem kellett neki. A feszítő nem tudom mennyi lesz, de elvileg jó ár. Mivel erre a hónapra nagyon elfogyott a pénzem, jobbnak láttam ha meg sem kérdezem.
Akkor mennyi még mellé az ív és a lánc?
Aham! 22k huf
Én most rendeltem Repsol Sintetico-t.
A feszítőpatron gyári?
Szevasztok! Nekem Repsol Moto Racing 10W40 van benne. 200km-t mentem vele azóta. Zsíros!

Rami: Kicseréltem ma a feszítőt. Tényleg nem volt nagy kaland, bár szívósort is le kellett bombázni róla, szal csak azért, hogy hozzáférjünk, kb. másfél órát elbaxtunk. De a lényeg... hatásszünet... A csörgés nem szünt meg teljesen, azonban jóval hallkabb lett. Nem csörömpöl annyira, ahogy hallottad, hanem csak finoman zörög már, ami szerintem a lánc lesz vagy feszítő. Ezeket aug. közepén cserélem le, a lánc már megvan. A vicces az, hogy az a feszítő amit kivettünk, kotyogás szempontjából jobb állapotban volt mint amit beraktunk. Elvileg ezek a 2 kék pöttyös cuccok már ilyen megerősített, átdolgozott cuccok, amit erősebbek a gyárniál, tehát jobban kell bírniuk. Asszem ezt Te is mondtad. Szóval nekem javúlt a dolog a feszítőcserétől. Szólj ha kell majd az ív mert lehet, hogy tudok hozni olcsóbban majd. Köszi szépen a segítséget!
Akkor most mi a konklúzió? Ki mit szeretne, azt rakjon bele? Helyet tudtok ajánlani, ahol olcsón lehet olajat venni/rendelni?
Castrol ACT EVO X-TRA 10W-40 4T jó bele, vagy az kevés?
szinte tökk mindegy mi a neve az adott löttynek...üzletpolitik semmi másbevizygálás alá került a teszkós olaj és a full csodalé..láss csodát szinte semmi különbség nem vót

én maradok a motulná meraz ojan jól hangzik
ez a bizonyos ásványi anyagok hiánya,meg hogy régi a blokk......


szintetikus olajba utólag az raknak bele amit akarnak,a molekulaláncokat olyanra készítik amilyenre akarják,stabilabb maga az egész szerkezet mint bármelyik igen jónak mondott ásványi, vagy rész szintetikus olaj.

maga az f4i blokk 2001-es fejlesztés,akkor már vígan voltak szintetikus olajak, és előírások amiket minden gyártónak be kell tartania.

a másik beszarás szó szerint,hogy a sokak szerint igen jó MOTUL is a fullszintetikus 300V-s olaját mondja a "legjobb" ajánlásnak ebbe a blokkba,ez alatt a 7100-s szintén fullszintetikus olajat,és "ajánlottnak" mondja a rész-szintetikus 5100-as olaját.
Akkor lehet,hogy a Motul tribólugusai hülyék, és csak a pénzre hajaznak, nyugodtan ajánlgatnak olyan olajat a motorodba, amitől kifekszik a blokk?

Túl sok "urban legend" kering, és terjed mint a vírus.
Amivel sokan kinyirják a blokkot, a csapágysort,
-az elkúrt viszkozitásválasztás,(20W-50 mert azt hiszik, hogy ha csöndesebb a blokk,és az egekben van az olajnyomás akkor minden OK.)
- az orrba-szájba nyomatott egykeró
- hideg motornak odabaszás, szarásig pörgetés (tiltatás).

100 szónak 1 a vége,nekem " a hit és a legendák" kevés magyarázatnak.
Ok kösszi
Szeva! Bocs hogy csak most válaszolok.
18000 ropi volt előre!
Max
Szóval 6-7000 km?