Szeva. Attól függ, hogy sport vagy sport-túra gumiban gondolkozol. Én Metzeler Roadtec Z6 vettem és nagyon bejön. Előtte Dunlop Sportmax D208-am volt. De teljesen meglepődtem, hogy a metzeler jobban tapad. Vagy csak Én lettem bátrabb.
De csak ajánlani tudom. kb 1500km-t toltam bele, de mint ha tegnap vettem volna.
Amúgy F2-d van? Arra 160-as kell?
Hali,
Nekem még az előző gépemen volt egy Shad 39L-es hátsódoboz derék(hát)támasszal. Annak kényelmesen nekidőlt a barátnőm és nem panaszkodott. (de ilyen távolságra nem mentünk)
Helósztok!
Próbáltatok már valamiféle dobozzal, hosszabb túrán a gépet két személlyel? Lehet hogy egy Horvát-Magyar útat megejtünk, és szeretném, hogy bnőmnek is kényelmes legyen, elég ha én meghalok.... Szeretnék ilyen deréktámaszos dobozt, van valakinek tapasztalata ilyen téren? Mennyire lehet egy ilyennek neki dőlni?
Ha csörög a vezérműláncom, hideg motornál 2500-4000ig és 5000-nél rohadt hangosan, akkor elég feszítőt cserélni vagy nagy valószínűséggel láncot is kell? Ha már láncot kell, akkor elvileg láncvezetőket is kell. Mennyibe fáj ez az egész kompletten? Egyre több hibája jelentkezik a mocinak, pedig most vettem.
Srácok, lányok, úgy látszik, én is kis infóra szorulok most, ugyanis úgy néz ki, a feszszabályzóm megadta magát
Hol lehet jó áron normális minőségűt kapni (ha jól emlékszem, vmi hűtőbordásat emlegettek korábban...)?
(Remélem legalábbis, hogy ez mondta be az unalmast, mert ha a generátorom, akkor morci leszek... Mindenesetre nincs töltésem, és ha valaki ma Monor felé járt, akkor megcsinálhatott az út szélén, ahogy várom, hogy az akksim kicsit összeszedje magát, hogy világítás és egyéb luxus elektronika nélkül be tudjak jönni Pestre este fél 10 tájban... )
De csak ajánlani tudom. kb 1500km-t toltam bele, de mint ha tegnap vettem volna.
Amúgy F2-d van? Arra 160-as kell?
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Metzeler_Sportec_M3_szuper_spor
t_gumi_teszt
Nekem még az előző gépemen volt egy Shad 39L-es hátsódoboz derék(hát)támasszal. Annak kényelmesen nekidőlt a barátnőm és nem panaszkodott. (de ilyen távolságra nem mentünk)
Próbáltatok már valamiféle dobozzal, hosszabb túrán a gépet két személlyel? Lehet hogy egy Horvát-Magyar útat megejtünk, és szeretném, hogy bnőmnek is kényelmes legyen, elég ha én meghalok.... Szeretnék ilyen deréktámaszos dobozt, van valakinek tapasztalata ilyen téren? Mennyire lehet egy ilyennek neki dőlni?
Ha csörög a vezérműláncom, hideg motornál 2500-4000ig és 5000-nél rohadt hangosan, akkor elég feszítőt cserélni vagy nagy valószínűséggel láncot is kell? Ha már láncot kell, akkor elvileg láncvezetőket is kell. Mennyibe fáj ez az egész kompletten? Egyre több hibája jelentkezik a mocinak, pedig most vettem.
vagy ez
e között a 3 között gondolkodok, de tapasztalatom nincsen.
ehez mit szóltok?
Milyen gumit ajánlotok 30 ezer környékén CBR 600 ra ?
Hol lehet jó áron normális minőségűt kapni (ha jól emlékszem, vmi hűtőbordásat emlegettek korábban...)?
(Remélem legalábbis, hogy ez mondta be az unalmast, mert ha a generátorom, akkor morci leszek... Mindenesetre nincs töltésem, és ha valaki ma Monor felé járt, akkor megcsinálhatott az út szélén, ahogy várom, hogy az akksim kicsit összeszedje magát, hogy világítás és egyéb luxus elektronika nélkül be tudjak jönni Pestre este fél 10 tájban... )