Igen valami ilyesmi amit Rz matyi is irt hogy régebbi fejlesztésü a blokk mint a maiak(rr)és ezeket még ilyen olajakhoz fejlesztették.
Én is eröltettem a motul 300v-jét,mondták hogy felejtsem el gyorsan,és tegyek bele max 5100félszintet.Ezt olyan szerelő monda aki 30éve hondázik
Volt korábban pár link, ahol értelmesen le volt vezetve, indokolva. Nem a minőséggel van a baj, hanem bizonyos ásványi anyagok hiányával, ami a szintetikus olajokban nincs meg. Az újabb motorok már ennek megfelelően készülnek, a régebbiek nem. De csak ennyit jegyeztem meg belőle
Tud valaki olyan alkatrészről, vagy tömítésről, ami tönkremehet idő előtt, egy jó minőségű full szintetikus motorolaj használatától CBR600F4i-ben?
De vezesse is le a miértjét/mikéntjét!
Én csak egy dolgot tudok biztosan,azt a teljesítményszintet amit a blokk megkíván normál felhasználás mellett,valóban,egy olcsó fél szintetikus, ásványi olaj is tudja.Ezért nem kell bele a jobb és drágább fullszintetikus.
DE,most jön az amire harapni fognak,abból még soha nem volt baj,ha egy olyan olaj van benne,ami többet tud mint a megkívánt/elvárt minimum.(viszkozitásra figyelni!)
Gondolom ezt nem kell magyarázni.
A fullszintetikus olaj mellőzéséről idáig, csak a bejáratási időszakra vonatkozóan olvastam (1600-2000km)
3,3 litert ír a könyv, de 3,5 is belecsúszik. Az enyémben ilyen van: Repsol moto racing 10w 50 full szintetikus teljesen meg vagyok vele elégedve. Amit még nagyon jónak mondanak: Castrol POWER RACING 10W 50-es fullszintetikus.
Légszűrőből én K&N sportlégszűrőt mondanék, mert azt tudod takarítani is és nem sokkal drágább.
Olajszűrőből nekem gyári van a többiről nem tudok nyilatkozni.
Na megvettem a fékbetéteket! Be is dobtam őket, fognak is tisztességgel. De azért kicsit csalódott vagyok a vastagságát illetően. Azt hittem ez a gyári nissin cucc egy kicsivel vaskosabb. Na mindegy, ha ez is kibír 17-18000-et akkor jó!
Arra kell figyelni mint a többi motornál.
Használj normális olajat,lánc sprayt,fékfolyadékot, stb és ezeket cseréld le a szerviz intervallumoknak megfelelően... Ja,és hidegen ne gyilkold!
Jelenleg èn is tárcsafékzárat használok, de szerintem ez kevès. De az igaz,ha akarjàk ugyis ellopjàk akàrhogy "véded". Talàn még olcso ès hasznos kiegészitö a spiràl, amivel összekötöd a tàrcsafékzàrat mondjuk a kormànnyal. (igy legalàbb te se felejted el levenni indulás elött :) )
Gondolkozom ezen a komolyabb riasztó dolgom. Èn 30 körül làttam és az is ugyanezeket tudta.
Megtudod adni az elérhetöségét a szerelö srácnak? Érdekelne még,hogy a szobatársad hol és pontosan melyik riasztot vette.
Köszi a segitsèget!
Azt hogy tudom megnézni, hogy a feszítő hibátlan állapotban van-e? Úgy hallottam, hogy nem lehet ellenőrizni, mert ha már látható jele van, akkor az már régen rossz. Ahhoz, hogy a láncot ellenőrizni tudjam az egész blokkot darabjaira kell szedni ugye?
Ha ráteszel minden szart jól láthatóan a motorra, és nehéznek tűnik ellopni, inkább haverét lopják el mellőle . Kb. ennyi haszna lehet, mert két cigánygyerek, két gördeszka és baszhatod a tárcsafékzáras lezárást, mert ráemelik és eltolják
Szobatársam tetetett most kifejezetten motorriasztót a gépbe. 40K volt, ütésérzékelős, döntésérzékelős meg minden vacak, indításgátlóhoz is kötve van stb. Kerepesi úton csinálta asszem egy srác, végig ott álltunk, láthattuk, hogyan szereli be a magic fekete dobozt, mit vág el... Szépen dolgozott, precízen és korrektül, a cucc maga meg nagyon jól működik.
Van hozzá kis távirányító is, ami kijelzős, és a motorral ami történik, azt jelzi 800 m-es hatótávon belül (persze ez légüres térben kb, de a 100 méter betonfalakkal együtt is reális). Esetleg erre érdemes költeni.
Én a Vector-féle hatszögletű vasból hajlított szemű láncot használom, ami 1,5 méter és 15 kiló :) Mióta láttam videót, hogy flex fél óra alatt nem vitte el, én eléggé bízom benne. Hamarabb leflexelik a 30 centis lámpaoszlopot a koli előtt, mint azt (vagy a kerekem szerelik ki).
Amit akarnak, úgyis elvisznek BTW. Tartsd lámpa alatt, esetleg vmi céges porta ha rálát az sem rossz. Többet nemigen tudsz tenni, mert idomokat lelopni max 3 perc, vagy ha akarják első kerék ki 2 perc, ennyi...
Négy index mennyit ér? (használt)
Én is eröltettem a motul 300v-jét,mondták hogy felejtsem el gyorsan,és tegyek bele max 5100félszintet.Ezt olyan szerelő monda aki 30éve hondázik
Tud valaki olyan alkatrészről, vagy tömítésről, ami tönkremehet idő előtt, egy jó minőségű full szintetikus motorolaj használatától CBR600F4i-ben?
De vezesse is le a miértjét/mikéntjét!
Én csak egy dolgot tudok biztosan,azt a teljesítményszintet amit a blokk megkíván normál felhasználás mellett,valóban,egy olcsó fél szintetikus, ásványi olaj is tudja.Ezért nem kell bele a jobb és drágább fullszintetikus.
DE,most jön az amire harapni fognak,abból még soha nem volt baj,ha egy olyan olaj van benne,ami többet tud mint a megkívánt/elvárt minimum.(viszkozitásra figyelni!)
Gondolom ezt nem kell magyarázni.
A fullszintetikus olaj mellőzéséről idáig, csak a bejáratási időszakra vonatkozóan olvastam (1600-2000km)
RR be meg már ok
Légszűrőből én K&N sportlégszűrőt mondanék, mert azt tudod takarítani is és nem sokkal drágább.
Olajszűrőből nekem gyári van a többiről nem tudok nyilatkozni.
Légszűrőből milyet érdemes?
Olajszűrből gyári, vagy valami más?
Kérdezzek még sok hülyeséget?
Előtte meg Valvolne olaj,az is jó. (10W40,synth)
Használj normális olajat,lánc sprayt,fékfolyadékot, stb és ezeket cseréld le a szerviz intervallumoknak megfelelően... Ja,és hidegen ne gyilkold!
Nemrég vettem egy cbr600fs-t , és szeretnék kérni karbantartási tanácsokat , meg tapasztalatokat a motorral kapcsolatban.Mire figyeljek oda! köszi vikk.
Gondolkozom ezen a komolyabb riasztó dolgom. Èn 30 körül làttam és az is ugyanezeket tudta.
Megtudod adni az elérhetöségét a szerelö srácnak? Érdekelne még,hogy a szobatársad hol és pontosan melyik riasztot vette.
Köszi a segitsèget!
Ha ráteszel minden szart jól láthatóan a motorra, és nehéznek tűnik ellopni, inkább haverét lopják el mellőle . Kb. ennyi haszna lehet, mert két cigánygyerek, két gördeszka és baszhatod a tárcsafékzáras lezárást, mert ráemelik és eltolják
Szobatársam tetetett most kifejezetten motorriasztót a gépbe. 40K volt, ütésérzékelős, döntésérzékelős meg minden vacak, indításgátlóhoz is kötve van stb. Kerepesi úton csinálta asszem egy srác, végig ott álltunk, láthattuk, hogyan szereli be a magic fekete dobozt, mit vág el... Szépen dolgozott, precízen és korrektül, a cucc maga meg nagyon jól működik.
Van hozzá kis távirányító is, ami kijelzős, és a motorral ami történik, azt jelzi 800 m-es hatótávon belül (persze ez légüres térben kb, de a 100 méter betonfalakkal együtt is reális). Esetleg erre érdemes költeni.
Amit akarnak, úgyis elvisznek BTW. Tartsd lámpa alatt, esetleg vmi céges porta ha rálát az sem rossz. Többet nemigen tudsz tenni, mert idomokat lelopni max 3 perc, vagy ha akarják első kerék ki 2 perc, ennyi...