Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor kár
F3ra lenne.
Szevasztok.

Nincsen véletlen valakinek F3 hoz cuccai?


farokidom, rendszámtartó, biztosítékdoboz fedél, fékpedál....
üdv. Spee
megkérdezem a havert h tud e csinálni és meg mondom majd az árat is
ja, meglett
de nekem van f3-hoz
Köszönöm szépen!
Kerestem már ebben a topicban, de nem találtam. F Sporthoz nincs véletlen valakinek PDF-ben service manual -ja?
Így volt! Bár nekem 105-nél kapcsolt a venti. Holnap szétszedjük, átvizsgáljuk. Remélem nem derül ki róla semmi új hiba.
80 fok az bőőőőőőven jó.... egy hosszabb piroslámpánál, vagy tötyörgésnél simán felmegy 100ig. Aztán 110-nél indul a ventillátor.(legalábbis nekem)
Az aranyáru Prohonda van benne,1 éve lett cserélve,előtte se volt benne többet mint 2év.
lehet az miatt van , minek cserélgeted
Kibaszott vízpumpa,ezt nem akarom elhinni hogy 13e km-nél kihasal .A fagyállóval se lehet gond,hogy esetleg a szar kenés miatt fosta volna el magát a tömbszelence. Az aranyáru Prohonda van benne,1 éve lett cserélve,előtte se volt benne többet mint 2év.
A hűtősapka újra chekkolva,tökéletesen működik,úgy ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva.
Ez zsebbe nyúlás lesz
az csere lesz, én is most cseréltem és csak 3,4 ezernél halottam a hangját de már szar volt...
nekem a venti 90 fokra van kötve mert pályamotor, de alig tudom müködésre bírni
nekem most van folyamatban
Az teljesen tökéletes. Az az üzem meleg
Kibaszott vízpumpa,ezt is kokainban mérik 140 euro kompletten.

Ma feldobok egy másik hűtősapkát,hátha mégis az a szar, és túl nagy a nyomás a rendszerben, ami miatt ereszthet a tömbszelence.
Hát ma a városi sz*pásban sikerült bekapcsoltatnom a ventilátort 105°C-nál. :D Minden zsír. A hétvégén szétkapjuk, megnézzük a vezérmű láncot, mert hidegen 3000nél is csörög.

Köszi a válaszokat!
F.G.
Nézz már légyszi rá a vizpumpádra,a túlfolyonál nálad is van folyásnyom? (rászárad fagyállócsík)

Aszem a vízpumpa tömbszelencém kinyiffant, városi 100-110 fokos víznél folyat,pedig a hűtősapka szelepek tuti hogy jók,ki lett mérve még a télen mikor összefelé raktam a gépet. (1,3-1,4 bárnál nyitott a kiegyenlítő felé,majd 1.1-nél el is zárt)

(vagy egy minimális szivárgás még elfogadható )
igen arra
persze, örülj neki hogy nem melegszik
Ja egyébként kérdésem lenne az is, hogy normális, hogy 170-180°F (80°C) üzem melegen a moci? Egyszer sikerült feltornázni 200°F-re, ami olyan 94°C.
Sima F-re van?
az F Sportra?
hagyd a légszűrőt a picsába

ökörség...
vezérműláncfeszítő