Kibaszott vízpumpa,ezt nem akarom elhinni hogy 13e km-nél kihasal .A fagyállóval se lehet gond,hogy esetleg a szar kenés miatt fosta volna el magát a tömbszelence. Az aranyáru Prohonda van benne,1 éve lett cserélve,előtte se volt benne többet mint 2év.
A hűtősapka újra chekkolva,tökéletesen működik,úgy ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva.
Ez zsebbe nyúlás lesz
az csere lesz, én is most cseréltem és csak 3,4 ezernél halottam a hangját de már szar volt...
nekem a venti 90 fokra van kötve mert pályamotor, de alig tudom müködésre bírni
Hát ma a városi sz*pásban sikerült bekapcsoltatnom a ventilátort 105°C-nál. :D Minden zsír. A hétvégén szétkapjuk, megnézzük a vezérmű láncot, mert hidegen 3000nél is csörög.
F.G.
Nézz már légyszi rá a vizpumpádra,a túlfolyonál nálad is van folyásnyom? (rászárad fagyállócsík)
Aszem a vízpumpa tömbszelencém kinyiffant, városi 100-110 fokos víznél folyat,pedig a hűtősapka szelepek tuti hogy jók,ki lett mérve még a télen mikor összefelé raktam a gépet. (1,3-1,4 bárnál nyitott a kiegyenlítő felé,majd 1.1-nél el is zárt)
F3ra lenne.