Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem érdekelne az index. :)
A lényeg hogy neked nem lett bajod
Nekem amig nem volt magasabb lábtartóm kicsavartam a gyáriból a koptatócsavarokat avval még nyersz pár fokot
Gondolom akkor még fogsz menni kakucsra?
A gumiképhez meg külön elismerésem
Tehát ha 4e-t mondtam üléspúpra akk az faszság volt?
Lánc kérdés:
Milyen láncot használtok? DID 525 ZVM a jó választás?
Az aranyozott jobb?
Megint vezérmű ügy.
Meg lehet valahogy mondani teljes szétszedés nélkül, hogy lánccal, feszítővel van-e gond? Vagy marad az, hogy cserélek feszítőpatront aztán újra meghallgatom?
nem gond ha ilyet kérdezel...
Még nem sikerült vennem, egyrészt mert nagyon drága... másrészt nem is találtam jót. Próbálgattam ruhákat, de minddel volt valami baj.

Cordurában pályáztam, mert ez olyan szervezett dolog volt kezdőknek, és mivel alapból nem gyors a pálya felengedtek minket is cordurában, csak ajánlott volt a bőr.

Én arra gondoltam ha lesz kicsit több pénzem, úgy 60 és 120 között akkor kimegyek németbe louisban vagy poloba vagy hasolnó helyre mert olcsóbban jobbat lehet próbálni és ott van moci is amire fel lehet ülni próbaképp, meg olyan az eladó aki ért hozzá, és nem csak les mikor kérdezek
Szóval szerintem még egy picikét várat magára
Nem az írtad, hogy bőrruhát akarsz venni? nem voltam mostanában itthon lehet lemaradtam, de gondolom nem cordurában pályáztál? Bocs, hogy ilyeneket kérdezgetek, csak én is gyűjtők már egy normális ruhára és csak érdekelt, hogy sikerült-e már találnod szerkót. Nekem az nsr gyilkolta az izzókat, de az macskaszemes volt, így ha az egyik kiéget ott volt a másik.
hopp a kép lemaradt...
Nos az esés úgy volt, hogy tanított Benkő Zsolt kiülni, én meg olyan ügyesen döntöttem, de annyira nem mertem húzni neki, hogy egyszerűen mikor a koptató leért megijedtem elcsúsztam, vagy valami ilyesmi... vicces volt igazából, mert mindenki úgy állt körbe, mintha kb mindenhonnan véreznék, vagy nem tudom Aranyosak voltak, a sarkam fájlalom ha ráállok most is picit, de amúgy semmi bajom, inkább Lucám oldalán a műanyagot sajnálom, amit lekaristoltam. Meg az indexet, amit most vettem rá, és az izzót ami 1000Ftba kerlül bele ráadásul már a 3. lesz bele

De ettől eltekintve az élmény az volt, hogy annyira izgultam, hogy csak na, aztán egyszer csak oldódtam, és ügyes lettem - vagyis ezt mondták a többiek - és akkor már úgy döntöttem, h hátul alig maradt csík a gumi szélén, elöl jobb oldalt semmi, bal oldalt pedig szintén lehellet.
én csak azt írom, én mennyiért vettem.
nem akarom senkinek az üzletét rontani
ülésp:15
segédv. :20-25
farid..15-20
ülés/db. :10
index :2
ülésalatti idom fekete müa.:15
undertail ,fehér müa. :10
Szia!
Elöször is gratulálok tudtam én hogy rá fogsz kapni
Hogyhogy hasaltál, mi történt?
Amugy a kakucs hibátlan kezdeni,és nem utolsósorban occsó.
Én már vagy két honapja nem láttam pályát...
Szia engem érdekel a 4db index írj egy elérhetőséget hogy felvegyem veled a kapcsolatot
Helló!

Exup: Megvolt életem első pályázása
Tudtam én h állat lesz, de ennyire
Nagyon élveztem, igaz hasaltam is.. van, lesz még mit javítani a technikámon, de örömmel jelentem elfogyott elől, hátul is a majré csíkom
Mikor láttam meglepődtem, mert a koptató viszont csak 3szor csattant a földön
No mindegy, esetleg majd képet is tudok róla mutatni
Ja és amúgy KakucsRingen voltam, azt mondták az való leginkább kezdőknek
2000huf-ot adok a púpért.
Megoldódott köszöntem.
Sziasztok!
Mennyit ér egy
-üléspúp
-segédváz
-farokidom ülésekkel?
Lécci írjatok egy árat. Lentebb a képek is. köszi
Üdv Mindenkinek!

Engem is érdekelne ez a vezérmű dolog csak nem tudom hol kell kezdeni, ha valaki tudna segíteni azt megköszönném egy tel szám kellene és felhívlak, csak egy pár kérdés lenne.
Köszi.
24ezer van benne most,viszont a feszitőnek meg semmi baja!
a lánc ami "gyári" volt rajta azt most 24nél cseréltem igaz ki volt tolva már teljesen.. :)
a vezlánc is ahogy irtam nem volt rajta nyulás az új mellé lett téve és semmi,,érdekes...ha sopron felé jársz megnézheted a láncot!
vagy a 6ezer km alatt szar olajat használtak..
erre nem tudok mit hozzászolni! motul 300v factory linet használok lassan 3.olajcserém és nincs rá panasz!nem csipegeti,ugyhogy szavam nem lehet rá..
normál körülmények között használom,hétvégente hosszabb túrára!
Kerestem már service manualban, de sehol nem találom. Lehet valahogy állítani, hogy milyen fordulatnál villanjon fel a váltólámpa?
Engem az üléstakaró púp érdekelne ha megvan még.
ne égess ki
Hali!
A segédváz és a faridom ülésekkel érdekelne
ha megvan még.
Hali a gázkarnál a markolat nagyon csuszik? Milyen megoldások vannak?
Hja bazzeg! De gyökér vagyok! Jó így már full nyilvánvaló, én valami beállításra asszociáltam, ezért nem esett le.

Nekem óra szerint 16.000km van benne és most cseréltem láncfeszítőt. Köv hónapban lánc és ív, gyertyák, légszűrő, első kerékagy csapágy, hátsó lánctányérhoz Hardyk. Gyanítom ebben sem valós km van.
Azt jelenti, hogy kipörgeti...