Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva!
Ez csak attól függ mit szeretnél. Keményebb legyen vagy puhább. Ha ezekkel a súlyokkal terheled ezt a paripát, szinte meg sem kottyan neki. Szóval olyan nagy különbség nincsen.
Asszem az alap az 5-ös. Én felraktam 6-osra. Egy picit keményebbre. De jóval nagyobb vagyok mint te. Szóval nem hiszem, hogy számít az utas. Állíts be olyanra amit te használsz egyedül és kb ugyan az lesz ha mögéd ül a jány
Amikor a gumit tetettem fel múlthéten a parnyipára, akkor volt egy ugyan olyan 600F(fekete) a szervizben, mint az enyém. Neki pl. minden full keményen volt. Elől-hátul. Nekem az túl durva lenne.
Szerintem egyedül tapasztald ki, hogy melyik a tökéletes. És ha valaki mögéd ül akkor ugyan olyan jó lesz.
De ez saját vélemény.
Helló kész van mindjárt teszek fel róla képet
Urak!

1999-2000-es évjárat hoz van GYÁRI SERVICE MANUAL-om (könyv).
Sörért cserélném!
Hello,

hány sör lenne a könyvecske? A két gyári kulcs megvan
Még egy kezdő kérdésem lenne, a hátsó rugó feszítését mekkorára kell állítani, ha kb 75-76 kg vagyok? És mekkorára, ha felül mögém egy 45-50 kilós csajszi?
RZ!

Ha gondolod nekem van gyári kiskönyvem hozzá.....sztem még ki sem volt nyitva talán.....meg egy nyers kulcsom is.
Nem tudja valaki a szürke fekete 2007-es színkódját? a szürkét és a feketét természetesen :-)
Hali!

Van már valami hír a gombákról? :)
Köszi!
Az alsó gombot benyomod és nyomvatartod, amíg nem nullázódik.
Köszönöm, holnap játszom vele
És a napi számlálót?
Köszi, ha megnézed, sajnos kézikönyvet nem kaptam hozzá
Az óra mellett van két gomb. Az egyikkel a km-eket állíthatod (hosszan nyomva nulláz röviden vált a mérések között) Ha a kettőt egyszerre nyomod villogni kezd azt óra és a felsővel állíthatod az értékét. Ha mégsem jön össze akkor próbálkozz tovább
Hali!

Idomjavítás 600 Ft / cm körül van , pl. itt: http://www.idomjavitas.hu/arak...
Vagy: E-bayen szállítással együtt 100k alatt full vadiúj idomszett ha annyira összetört.
Asszem a két gombot egyszerre ,és beugrik az óra villogva. nem biztos , holnap megnézem
80 rugo a pár, villahiddal eggyütt a bontóba
Egy 2007-es CBR600-on hogy tudom beállítani az órát és a napi számlálót? Van erről leírás valahol?
Ma megnéztem egy 2002-es F4i-t. Sérült és az egyik villaszár enyhén(1-2 fok) meg van hajolva. Ha nem lehet hengerelni, mennyi lehet a csere? Idomokat kb. milyen árban szokták javítani?
Esetleg van itt a topicban valakinek idom nélkül szépen megcsinálva?
Köszi szépen mindenkinek a szurkolást!
Behúzott kuplunggal megszűnik egy alap morgás, de az normális. Azt a csörgést viszont nem szünteti meg. Remélem ezen a héten haza tudom hozni és első utam szerelő cimborámhoz lesz. Meghallgatja ő és az a tuti. Hú de várom már!
Szia!
Szerintem hallgasd meg behúzott kuplunggal is. Nálam az zörög kicsit, de ha behúzom akkor teljesen csendes. Igaz az enyémben már jó sok a km.
Köszi!
Sajnos rövidesen cserélnem kell, mert az elsőnek a jobb oldaláról már eltünt a minta, pontosan nem tudom, de kb. 6000 km van most benne.
Én is szurkolok!
Én drukkolok!

Legyünk csak minél többen, és óvjuk ezeket a csodálatos műszaki csodákat
Helyesbítek. Nem "nekem is hallatszik a blokkból", hanem "annál a motornál is hallatszik, amit lefoglalóztam".
Kis sípolás nekem is hallatszik a blokktól. Sajnos a szerelő cimborám nem tudott eljönni, de elmondta mire figyeljek oda ennél a típusnál. A sípolással akkor nem foglalkozom, mivel most már tudom, hogy az gyári. A zörgést viszont meg fogom mutatni neki ha hazahoztam a paripát. 125 TZR-em volt előtte, ott annyi csörgés-zörgés volt, hogy össze sem lehetett számolni, annak úgy kellett működni. De itt nem tudom mi a normális. Drukkoljatok, hogy beváljon és klubtag legyek. Remélem bank jó arc lesz és ezen a héten elintézik a hitelt.
Hali! a road 2 kétkomponensű, meg kicsit másabba mintája, mint a road nek. Én egyeltalán enm gyilkolom a gépet, szerpentin s csak szolidan. Én is megagyok elégedve a contival, nekm is volt már egypár. Egyébként a www.rt17.hu-n találsz bővebb infót a road2-ről