Ezen én is gondolkodtam, de akkor nem teheted meg, hogy gondolsz egyet és elmész egy körre, másrészt a motorozás nem csak abból áll, hogy ráülsz valami gépre és húzod a gázt :) Kell a tudat, hogy ott áll a motorod, ami a tiéd, karbantartod, nézegeted, stb
Haveromnak lenne egy olyan baja az f4 el hogy melegen de csak melegen mikor felmegy a víz 100 fok fölé akkor a motor elkezd berángatni dadogni mintha pl 3. ban akarnál elindulni és berángat de csak nagyon melegben csinálja,a motorban volt aksi csere,gyertya,fesz szabályzó,karbi tisztítás szinkron szépen belőve ,4 db új gyertyakábel és pipa ezeket mondták a szervízben ki is cserélték de még mindig nem jó volt már hasonló valakinek?
hát én pont mostanság számolgattam, és basszus amennyit előreláthatólag idén lesz pénzem/időm motorozni, frankón mondom jobban megéri motort bérelni mint egy sajátot csengetni a banknak.
Na ezért biztos le leszek itt hurrogva. De ez van.
Amúgy el nem adnám a vasat, bár egy 750-es gixert el tudnék viselni. Csak ne lenne olyan pici és kényelmetlen.
én meg hétvégén sokat hajtom a motort.. :) 4-500km alatt nem megyek megyünk öcskössel:)egy nap:)24ezret elment,de teljesen ki volt spanolva...csereérett lett!amugy láttam h 600f es géped van gondolkodtam h visszaülök rá mert túra szempontjából kényelmes!
üdv
köszönöm a kimerítő választ!
nekem most 17000 van a vasban, de a láncom mintha új lenne. mondjuk lehet hogy azért mert beteges láncspray fogyasztó vagyok.
18ezernél olaj+szürő,elvileg gyertya meg levegőszürő!én utobbit most 24nél cseréltettem..amit leirtam olajon kivül!
értsd ezalatt!levegőszürő kb11ezer ft,olajszürő2ezer ft,láncszett D.I.D 525 zvm2 es 117lóerőre kb43ezer ft,normál áttétel,iridiumgyertyák 4db kb32ezer ft,meg lapkák darabja 1500ft 3db kellett! kb_-90ezer csak az anyagköltség..most vittem vissza vezlánc meg feszitő kettő együtt 44ezer plusszba
..
igazából ez a vezlánc meg feszitő cseréje fáj mert a többit ki kell cserélni!
ez vagy anyag hiba vagy az elöző tulaj a 6ezer km alatt pályázott...
amugy szavam nem lehet a motorra!
a vezlánc cserét 40ezernél vártam:)
ettől nem szidom mert eddig is hondám volt ,és lesz:)
Sajnos nem egy olcsó sport,hobby ez tény..6ezerrel vettem most van benne 24...6ezrenként cseréltem olajat meg szürőt,24nél volt huzósabb a szerviz,mert ugyebár szelephézagállitás,láncszett,iridium gyertya,levegőszürő...ezt sajnos ki kell cserélni..megadom ami jár neki..de meghálálja mert soha nem hagyott cserben...korábban f2esem volt 70ezer km körül volt benne és semmi baja!de ez az injektoros nagyon bejött nekem!könnyű,fékek kiválóak dinamikus...és ráadásul megy is...:)
tudom mi mennyibe kerül,sajnos ez van drága sport!gyerekkorom óta motorozok...
szép napot!
Hát nagyon igaz! Akkor ez a feszítő ugyan olyan mint a gyújtáskapcsoló volt egy jó ideig. :) A 88os gépekről maradt jó pár kapcsoló és még 2000 után jóval is azokat dobálták fel a raktárak polcairól. Nem lettem vidám, mikor olvastam, hogy 10.000-ként cserélni kell.
nyugoccság....mindenki kurva sokat költ a vasára csak nem dicsexik vele...me vagányabb az hogy az én gépem a legjobb..lófaszt egyforma szar mind csak a nevük más
amit te cserélsz ki az biztos,amit mondanak az csak lehet
a gyári új feszpatron szar,úgy lóg mint bíró seggébe a lófasz ezzel mentek a 90 években is és most is ezt kűdik raktárról a szart mi meg szívunk vele.autómata feszítő de minek 10 ezrenként (vagy még előbb) így is úgy is olajat köll cserélni akkó mé nem lehet beletenni gyárilag egy fix láncfeszítőt amit ellenőriz a paraszt
a válasz.: ekő adni a sok selejtes szart errő ennyit
Nem sértesz meg. Én is így gondolom. Csak ugye pont azért választottam ezt, mert nagyon nem volt/van pénzem. Meg azért a színe is nagyon bejön. Mondjuk ha azt vesszük, olyan használt motor nincsen amire ne kéne költeni.
Na ezért biztos le leszek itt hurrogva. De ez van.
Amúgy el nem adnám a vasat, bár egy 750-es gixert el tudnék viselni. Csak ne lenne olyan pici és kényelmetlen.
üdv
nekem most 17000 van a vasban, de a láncom mintha új lenne. mondjuk lehet hogy azért mert beteges láncspray fogyasztó vagyok.
értsd ezalatt!levegőszürő kb11ezer ft,olajszürő2ezer ft,láncszett D.I.D 525 zvm2 es 117lóerőre kb43ezer ft,normál áttétel,iridiumgyertyák 4db kb32ezer ft,meg lapkák darabja 1500ft 3db kellett! kb_-90ezer csak az anyagköltség..most vittem vissza vezlánc meg feszitő kettő együtt 44ezer plusszba
..
igazából ez a vezlánc meg feszitő cseréje fáj mert a többit ki kell cserélni!
ez vagy anyag hiba vagy az elöző tulaj a 6ezer km alatt pályázott...
amugy szavam nem lehet a motorra!
a vezlánc cserét 40ezernél vártam:)
ettől nem szidom mert eddig is hondám volt ,és lesz:)
Mennyibe fájt a 24 ezres szerviz?
18000nél sima olaj és levegőszűrő ugye?
Sajnos nem egy olcsó sport,hobby ez tény..6ezerrel vettem most van benne 24...6ezrenként cseréltem olajat meg szürőt,24nél volt huzósabb a szerviz,mert ugyebár szelephézagállitás,láncszett,iridium gyertya,levegőszürő...ezt sajnos ki kell cserélni..megadom ami jár neki..de meghálálja mert soha nem hagyott cserben...korábban f2esem volt 70ezer km körül volt benne és semmi baja!de ez az injektoros nagyon bejött nekem!könnyű,fékek kiválóak dinamikus...és ráadásul megy is...:)
tudom mi mennyibe kerül,sajnos ez van drága sport!gyerekkorom óta motorozok...
szép napot!
Köszi szépen, meglesz a bütykölés!
spiii@freemail.hu
amit te cserélsz ki az biztos,amit mondanak az csak lehet
a gyári új feszpatron szar,úgy lóg mint bíró seggébe a lófasz ezzel mentek a 90 években is és most is ezt kűdik raktárról a szart mi meg szívunk vele.autómata feszítő de minek 10 ezrenként (vagy még előbb) így is úgy is olajat köll cserélni akkó mé nem lehet beletenni gyárilag egy fix láncfeszítőt amit ellenőriz a paraszt
a válasz.: ekő adni a sok selejtes szart errő ennyit
jó bütykölést