Sziasztok! Van egy eladó CBR 600F motorom. 2007.05. havi, első tulaja vagyok, új láncszett és új Conti Road Attack 2 gumi van rajta elől-hátul. Ha valakit érdekel, kérem írjon: kissg666@gmail.com
Köszi szépen a válaszokat! Vasárnap szedjük szét. Átnézzük és megvizsgálgatjuk a dolgokat. A légszűrőt megnézem, megpróbálom valahogy megfeszíteni ha lehet és meghallgatom úgy is. A vezérmű láncot elvileg nem nagyon tudod megnézni, mert elvileg ha leszeded a hengerfejet, akkor csak egy részét látod a láncnak és nem tudsz rajta feszességet nézni. Van ötletetek, hogyan lehetne rendesen leellenőrizni? Szerelő cimbivel fogjuk megvizsgálni. Köszi a válaszokat. Ja, egyébként azt nem említettem, hogy kuplung nélkül (leszakad már a csuklom, kicsit nehezebb mint a TZR-en volt :D) váltok, akkor a 4-et nem mindig veszi be csak felpörög és szerintem körmérkőzést játszanak a fogaskerekek mer csörög ilyenkor és rugdossa a váltókart is. Lehet mégsem 15000 volt a motorban? Minden esetre 2 nap alatt beletoltam 500km-t és csak ezek a hibái jöttek ki.
Ezeket leszámítva nagyon nagyon lájkolom, azt hiszem beleszerettem.
Enyém is ezt csinálja, de azt mondták, hogy a légszűrő rezonál a házában. Meg kell feszíteni valahogy. Ha kész lesz a futóművem, akkor én is azzal fogok játszani.
Tegnap sikerült megvennem életem első nagy motorját. Honda CBR 600 F4i Sport 2002-es évjárat USA edisön, ide 2005-ben hozták be. 15.000km-rel. Elvileg! Következő a gondom. Minden nagyon süti rajta, de 5000-es fordulaton rohadt nagy csörömpölés hallatszik a blokkból. Első körben azt hittem az idom rezonál be rohadtul, de rájöttünk, hogy nem. 3000es fordulaton kis morogás jön a blokk felől ha szépen gurulgatok, bár ez nem túl hangos, ahogy az sem, hogy néha mint ha szuszogna, mikor gázt adok. A saját hülyeségem a nagy része és ne foglalkozzak vele?
Hali srácok! Egy ollan kérdésem lenne, bár lehet én reagálom túl, hogy az első kerék kis sebességnél mintha finoman szitálna. kormány nem vibrál, nem is ráz, semmi rendellenesm de a gyujtáskapcsolót figyelve,ami a kormánymüvön van, picit jobra-balra pulzál. Nagyon enyhe, de azért látszodik kis temponál.Tudom nem egy sportfutomü, de azért ez sem ok szerintem+
Nekem a ZX 9R 4 éve áll!Akkor vettem! Előtte 2 évig állt egy féltető alatt! Ismerőstől vettem!Én a 4 év alatt annyit mentem vele hogy kipróbáltam!Azóta is áll!Majd talán idén!
15 év alat 40ezer kilóméter? pofátlanul visza pörgeték szerintem. És olcsónak meg 400ezer ért egy 15 éves motor még elmegy. Ha mesze van györ akkor nézz körbe más motor után, ha közel van akkor menj és nézd meg mert elég cinkes hogy nem rak fel róla képet.
Sok sikert!
Szevasztok
Motorvásárlás előtt állok és cbr 600 f típus lesz valószínűleg.
Használtauton szemet szúrt ez a darab: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f3_friss_muszakiva
l-3930590
Szerintetek mért ilyen olcsó? (csak így képről láttok vmi furcsát?)
Holnap felhívom a fószert de vmi sztem itt bűzlik. nagyon jo ár lenne.(sztem)
Csak ha teljesen makulátlan, a fényezése is csacsi-ragyi gyári, és pont az a szín kell,akkor talán már érdemes gondolkodni rajta.
A gyári új a legolcsóbb megoldásban is 170e környéke,de inkább 200 felett van mostanában, a fasza árfolyamok miatt.
Amúgy már fele ennyiért is ki lehet fogni jókat (40e),sőt kevesebbért is,de ha van is ilyen pillanatok alatt elviszik.
Én szintén bontóban láttam nagyon jó minőségű utángyártott fejidomot+lámpát 90e-t. A fejidom movistar fényezésű,a lámpa meg E-jel nélküli valami távol keleti szintén. Idáig az volt a legjobb utángyártott cucc, amit saját szememmel láttam. A fejidom belsejében az összes rögzitési pont 100%-ban megegyezett a gyáriéval,még a gyártási időmátrix is ott van,2 dolgot kivéve, a Honda gyári cikkszámot, és a márkajelzést már nem merték belerakni.
Ezeket leszámítva nagyon nagyon lájkolom, azt hiszem beleszerettem.
1. kép ülés alatti sárvédő idom F4-re
engem érdekelne ez az ülés tartó vagy nem tudom mi a megnevezése.
De ez jó lehet F3 ba is?
Mert ahogy nézem ez F4es...
Köszi
A vezláncra és a feszítőre minél hamarabb nézess rá,nem szentírás de valószínű, hogy azt hallod.
hát a morgás az épp lehet rezonancia is , de nem biztos.
a szuszogás,--- nincs benne sport szűrő ?
Amúgy ezeket leszámítva... nagyon szereteeeem!
meg egy pár kormánycsutka?
Nem mentél bele egy nagy kátyúba? Mert lehet, hogy egy első kerék centírózás megoldaná. De ez csak tipp.
Sok sikert!
Jók lettek.
Ha arról lenne szó akkor tudnál nekem is csináltatni és ha igen mennyiért?
Motorvásárlás előtt állok és cbr 600 f típus lesz valószínűleg.
Használtauton szemet szúrt ez a darab: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f3_friss_muszakiva
l-3930590
Szerintetek mért ilyen olcsó? (csak így képről láttok vmi furcsát?)
Holnap felhívom a fószert de vmi sztem itt bűzlik. nagyon jo ár lenne.(sztem)
RICSI BONTÓ- t keresd . miért mennél BP.-ről bárhová. 18 ker.
06705850436
Ezeknél kérdezz körbe, hátha van valamelyiknél:
1. motoridom
2. sugo-motor
3. redmotors
4. motorbonto
Ennyi ötletem van...
A gyári új a legolcsóbb megoldásban is 170e környéke,de inkább 200 felett van mostanában, a fasza árfolyamok miatt.
Amúgy már fele ennyiért is ki lehet fogni jókat (40e),sőt kevesebbért is,de ha van is ilyen pillanatok alatt elviszik.
Én szintén bontóban láttam nagyon jó minőségű utángyártott fejidomot+lámpát 90e-t. A fejidom movistar fényezésű,a lámpa meg E-jel nélküli valami távol keleti szintén. Idáig az volt a legjobb utángyártott cucc, amit saját szememmel láttam. A fejidom belsejében az összes rögzitési pont 100%-ban megegyezett a gyáriéval,még a gyártási időmátrix is ott van,2 dolgot kivéve, a Honda gyári cikkszámot, és a márkajelzést már nem merték belerakni.
Csinált már valaki streetfighter átalakítást?