2002
Honda CBR 600 F4i Sport
USA edisön (nincs benne H.I.S.S., katalizátor, fénykürt és elakadásjelző)
2005.05-ben hozták be, itthon elvileg egy csajé volt, utána a srácé akitől megvettem. A csaj álló helyzetben mindkét oldalára felborult vele, majd leültette. Hátsó rugót, elvileg a srác már visszacserélte a gyárira, az elejét felemeltük mi. Viszont nagyon puha a feneke és nem tudom bekeményíteni, mert nem tudom milyen kulccsal lehetne. Nincs ötletetek?
Igen, én is úgy tudom, hogy 40-45.000 körül kéne jelentkeznie normál körülmények közt ennek a problémának. Én most vettem meg az FS-t, elvileg 15.900km-rel. De sajnos nem csak ez a baja a motornak. Első kerékagy csapágy is morog, 4-et nem mindig veszi be jól és csörög-zörög olyankor. Gyertyacsere, olajcsere, olajszűrő, légszűrő. Remélem nekem láncot nem kell cserélni és a feszítő csere orvosolja a problémát. Elvileg ha már láncot cserélsz, akkor ívet is cserélni kell. Valahogy a motor seggét is fel kéne kicsit emelni, mert leültették. Ezek mellett elvileg nem húz úgy, ahogy kéne neki. Szépen lassan megcsinálgatom, oszt akko jóság lesz.
hali!
mana-..
ahogy pár nappal ezelött irtad a problémádat,hasonló dolog van nálam is..5000fordulatnál iszonyat zörej hallatszik.. :( nekem 600 rr em van 2005ös. km 24ezer-és már korábban kijött ez a dolog...
a héten orvosolja a szerelőm...vezműlánc és feszitő...22ezer a vezlánc és a feszitő is 22ezer...ez lehet anyaghiba vagy pályázástól...mert normál körülmények között 40ezret ki kellene birnia...
Megrendeltük a feszítőt. Gyári Honda lesz 20-ért. Most megint hívő leszek pár napig, hogy ez a csere orvosolja a problémát és mást ne kelljen cserélni. Olaj elvileg holnap itt van szűrővel, utána jöhet a 4 gyertya csere + légszűrő + első kerékcsapágy. A motor 2002-es, ezek szerint a szar feszítőt áthozták a XXI. századba.
Maxxisnak csak motorgumi terén nincs nagy neve. Biciklik terén az egyik legnevesebb gyártó. Nekem bicón Maxxis hookworm van fent és lehetetlen felütni és baromi jól tapad. Ilyen adottságok mellett illenék, hogy pár száz km után elkopjon, de több ezer km-t bírnak. Tehát ott nagyon jól kitalálták és nagyon bevált ez a gumi, nem hiszem, hogy motorgumiban sokkal rosszabbat gyártanának.
a lánc és környéke szivar
ha szerencséd van jó feszítő patront kapsz,ha nincs,szart amivel éppen úgy zörög mint előtte.A patron 20 forint körül van az ív 10.
A láncfeszítés minden 2000 előtti hondán giga szar...bár hallotam már kézzel állítható feszítőről...valaki gyárt olyat...zsiguli feeeeling
Én mentem a 600-assal 8000 kilométert Maxxis utcai-sportgumival, ami a "névtelensége" ellenére pozitív benyomást keltett, nagyon szerettem - de nekem túrázásra kevés volt a 10EKM alatti élettartam.
Angliában ropiért van (100-120 font/pár) és a szállítása sem vészes.
(most PilotRoad2 van fent, ezt az RMC -ben vettem a kiárusításon, röhejes 18 pénzért )
Egy körmös kulcs kell hozzá, azzal tudod állítani.