Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém is 2002-es
Egy körmös kulcs kell hozzá, azzal tudod állítani.
2002
Honda CBR 600 F4i Sport
USA edisön (nincs benne H.I.S.S., katalizátor, fénykürt és elakadásjelző)

2005.05-ben hozták be, itthon elvileg egy csajé volt, utána a srácé akitől megvettem. A csaj álló helyzetben mindkét oldalára felborult vele, majd leültette. Hátsó rugót, elvileg a srác már visszacserélte a gyárira, az elejét felemeltük mi. Viszont nagyon puha a feneke és nem tudom bekeményíteni, mert nem tudom milyen kulccsal lehetne. Nincs ötletetek?
Mikori évjárat?
850.000
Legalább olcsón vetted?
Enyémnek 4500-5500ig baromi hangosan csörög, és most már 3000-nél is csinálja. Nagyon megérett a cserére.
Igen, én is úgy tudom, hogy 40-45.000 körül kéne jelentkeznie normál körülmények közt ennek a problémának. Én most vettem meg az FS-t, elvileg 15.900km-rel. De sajnos nem csak ez a baja a motornak. Első kerékagy csapágy is morog, 4-et nem mindig veszi be jól és csörög-zörög olyankor. Gyertyacsere, olajcsere, olajszűrő, légszűrő. Remélem nekem láncot nem kell cserélni és a feszítő csere orvosolja a problémát. Elvileg ha már láncot cserélsz, akkor ívet is cserélni kell. Valahogy a motor seggét is fel kéne kicsit emelni, mert leültették. Ezek mellett elvileg nem húz úgy, ahogy kéne neki. Szépen lassan megcsinálgatom, oszt akko jóság lesz.
Enyém is zörög, de a szerelőm azt mondta, hogy még nem olyan vészes. Járjak vele, aztán majd lecseréljük legközelebbi olajcserénél.
az összes cbr 600ban mind1 h f vagy rr szar a láncfeszítő, nem értem miért nem tudják orvosolni évről évre ezt a dolgot
hali!
mana-..
ahogy pár nappal ezelött irtad a problémádat,hasonló dolog van nálam is..5000fordulatnál iszonyat zörej hallatszik.. :( nekem 600 rr em van 2005ös. km 24ezer-és már korábban kijött ez a dolog...
a héten orvosolja a szerelőm...vezműlánc és feszitő...22ezer a vezlánc és a feszitő is 22ezer...ez lehet anyaghiba vagy pályázástól...mert normál körülmények között 40ezret ki kellene birnia...
m1 nagyon patika, csak a slicket kell rendelni
M3-om volt fent, de nekem nem tetszett. Most Conti Road A. van fent egy fokkal jobb. Következő szerintem Diablo Supercorsa lesz.
thx
Már folyamatban.... :)
keresd a hegylakók topikban kutyát
még annó a robogón volt maxxis, imádtam
nem fogod megbánni
Sziasztok!
Fékbetét ügyben kellene a segítségetek.
Milyet, honnan, kitől? Lehetőleg a gyári minőséget erőltetném.
Egy 2006-os 600 F-be kellene.
Motoron sem rossz, quadon már sokat elkoptattunk és tényleg faja. Az alacsony ár nem a minőségnek szól, csak az ismeretlen márkanévnek.
Megrendeltük a feszítőt. Gyári Honda lesz 20-ért. Most megint hívő leszek pár napig, hogy ez a csere orvosolja a problémát és mást ne kelljen cserélni. Olaj elvileg holnap itt van szűrővel, utána jöhet a 4 gyertya csere + légszűrő + első kerékcsapágy. A motor 2002-es, ezek szerint a szar feszítőt áthozták a XXI. századba.
Maxxisnak csak motorgumi terén nincs nagy neve. Biciklik terén az egyik legnevesebb gyártó. Nekem bicón Maxxis hookworm van fent és lehetetlen felütni és baromi jól tapad. Ilyen adottságok mellett illenék, hogy pár száz km után elkopjon, de több ezer km-t bírnak. Tehát ott nagyon jól kitalálták és nagyon bevált ez a gumi, nem hiszem, hogy motorgumiban sokkal rosszabbat gyártanának.

Maxxis HookWorm
a lánc és környéke szivar
ha szerencséd van jó feszítő patront kapsz,ha nincs,szart amivel éppen úgy zörög mint előtte.A patron 20 forint körül van az ív 10.
A láncfeszítés minden 2000 előtti hondán giga szar...bár hallotam már kézzel állítható feszítőről...valaki gyárt olyat...zsiguli feeeeling

sok sikert
Én mentem a 600-assal 8000 kilométert Maxxis utcai-sportgumival, ami a "névtelensége" ellenére pozitív benyomást keltett, nagyon szerettem - de nekem túrázásra kevés volt a 10EKM alatti élettartam.

Angliában ropiért van (100-120 font/pár) és a szállítása sem vészes.

(most PilotRoad2 van fent, ezt az RMC -ben vettem a kiárusításon, röhejes 18 pénzért )
efkettő 4.5ös hátsó felnivel. 160 van rajta. jóaz nem?
megvettem ezt:
link