Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fehér túl hétköznapi.
Narancsot nem látok kint se sűrűn.
Főleg hogy tiger 800 a szín.
Igazából ez a két típus ami tetszik...a Hornet és a CBR600f...ezen belül próbálok okosodni...
Esetleg még a dobozolás, vagy pakolás amit könnyebb talán egy nakeden megoldani mint a CBR-en. Mondjuk most már marha jó táska rendszereket lehet venni. Persze arany áron.....
A fejidomos naked (már bocs ha vkinek olyan van) de olyan se ilyen se olyan...nekem vagy legyen teljesen meztelen vagy legyen felöltözve...
Na legalább megvan hogy mi tetszik ez is fontos!
Nem tetszenek a fejidomos naked-ek... nem több ezer km-es túrákat tervezek azért...max leugrani Balcsira, ki az Adriára ilyesmi...
Hát igen most már azért hogy van ebay könnyebb az alkatrész beszerzés!
Amúgy a géped nagyon tetszik, mondjuk nekem a fehér volt a favorit de ez egyéni vélemény!
Azért írtam, h a Hornetnél van pár év jó esetben amíg felnőhetek a motorhoz, nem egy szezon után kinövöm... anyagilag mind a kettő nagyjából egy árban van...de annyira azért nem állok jól, h minden évben eladjam bukjak rajta és vegyek egy újat...ill. olyan a természetem, h ragaszkodom a dolgaimhoz így ha veszek egy hornet-et az lehet, h az elköv 5-6 évben jó is....
Meglepődnél ha megtennéd.A márkakereskedés más univerzum.................igen logikátlan árakkal.
Szerintem nem a magyar piacra tervezeték.Oszt ennyi.
Kőnnyebb és olcsóbb a népszerű tömegmodellekhez itthon találni bontott cuccot ennyi az előnye.Más nem.
Ez általában törésnél gond pláne ha idomos.Bár az internet és ebay korában már nem lehetetlen.
Angol oldalon vagy 600 oldal van triumph alkatrészekkel tele mint a többi géppel.Csak a posta dobja meg a dolgot.
Vettem már teleszkóppárt USA-ből 200 dollárért meg deklit 1 dollárért az enyémhez.
Szóval meg lehet találni a kiskapukat.De érdekes hogy apró vackok olcsóbbak itthon kereskedésből mint kintről.Jóval.
Csavarok,tömítések még az a rohadt vezérmű feszíő is olcsóbb mint a CBR-é.Legalább egy 5000-essel.
Egyenlőre csak rövidebb túrákra gondoltam 2-300km... a nyakam majd megerősödik ha kell
Írtam is hogy nem! Mondjuk ( tettem)
Haver is ezen gondolkodott vett egy CBF 600 ha jól emlékszem 78 lovas. Azt mondta nem bánta meg, hogy nem az 500 vette. Már 6 éve használja nem növi ki mert nem olyan típus. Egyedül a kigyorsításoknál mondogatja hogy rohadjak meg az 1000 géppel együtt
Elmentél már megkérdezni a te motorodhoz a szalonban mennyi a fesszab?
Ha túrázni akarsz akkor szerintem egy fejidomos nakeddel jobban jársz. Főleg ha hosszú túrákat csinálnál 2 személlyel. Bár ha nincs olyan jó szélvédelem legalább nem húzod neki annyira mert a szél letép róla
Az én véleményem, hogy vegyél egy 500-ast és tekerj le 1-2 évet, utána már tudni fogod mit szeretnél.
Vehetsz 600-ast nyitásból, de lehet félni fogsz tőle nem mered kimotorozni. Egy 500-as könnyebben kezelhető, kevesebbet eszik, olcsóbb a fenntartása, persze nem olyan menő a haverok előtt, de az elfolyt agyvelő sem, szvsz.
Kérdés mennyi pénzed van? az azért eléggé behatárolja.
A hornet sem az a tipikus visszük az asszonyt (meg a fél háztartást ) magunkkal motor... ahhoz hogy menjen, utassal is, már rendes forgatni kell (én soha nem tudnám megszokni).

A szélvédelem hiánya akkor zavaró, ha esik az eső, meg ha gyenge a nyakad. Egyébként embere válogatja.
Mondjuk munkatársamnak is Triumphja van és a elment a fesz. szab benne a cuki magyar kereskedés és szervíz laza 110.000Ft akarta hozni neki. Aztán elment bontóba és 15.000 vett egyet bele.
(Hozzáteszem nem tudom mennyi egy Japán gépbe egy fesz.szab.)
Én vennék Triumphot szívesen mert nagyon szép motorok és prémium cuccokkal van szerelve nem úgy mint a Japán mocik......
Csak nincs zsé rá illetve amire lenne azon meg úgy néznék ki majom a köszörű kövön..... A 800 Tigrist betolnám a garázsomba szívesen!
A cb500 és a hornet árilag majd u.a. akkor mégiscsak jobb egy négy hengeres nem? Azt is lehet kezdésnek óvatosan vezetni, viszont ha fejlődök akkor azért az pár szezont kitart és nem kell egy szezon után cserélni...meg egy idő után vinném asszonypajtást is akkor meg nem baj ha van egy kis erőtartalék...viszont azon szélvédelem az 0, kérdésem, h túrázásnál az mennyire zavaró?
Általában az enyém említésére két dolog szokott sablon kérdés lenni.
Nehéz és drága a szervíz?És drága az alkatrész?
Szeretik a sztereotípiákat.
Könnyebb megemészteni.
Furcsák az emberek
Merazemberek a ritka tipusokat nem szeretik.Csak azt amiből sok van. És csak megfelelő árat kell neki adni.
Nem igazán értek hozzá.... de hogy lehet egy olyan motort könnyen elpasszolni amiből mindig 100 körüli eladó darab van csak a hahun?
Igen.
Vagy CBF600.
Népszerű motor,könnyű elpasszolni ha jövőre nem jön be.Olcsó az alkatrész nincs ruha ami sérülne.
Kényelmesebb üléspóz.És könnyebb váltani sportos és túrás használat felé ha úgy döntesz nem jön be.
Igazad van, de szerintem az a baj hogy a motorok vásárlása és eladása illetékek meg ilyen marhaságok eléggé megterheli az átlag motorosokat. Ezért dönt inkább úgy a többség hogy vesz egy kicsivel nagyobb motort mint cserélgesse, és akkor még nem beszéltünk a sok kókány motorról amit simán rásóznak a kezdő gyanútlan esetleg tudatlan vásárlóra. Nem is beszélve arról, hogy a vásárolt motorra még költeni is kell mert nem mindenki úgy adja el a motort hogy minden kopó alkatrész ki van cserélve, gondolok itt egy laza gumi vagy láncszett cserér 40-60 rugó alaphangon.
Szóval anyagilag eléggé kemény buli (amúgy a motorozás is az persze) Ha évente cseréli az ember az + 300 legalább ha vesz egy 500 GS-t mondjuk az legalább 500 kiló ha hozzádobja a 300 akkor vesz egy pöpec Hondát CB600 vagy CBR-t szerintem.......