Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencséd volt én már láttam teherautó akksit zárlat miatt felrobbanni hát nem kellene a közelében lenni
Szerencséd hogy a felszabályzó meg ne adj úristen a tekercsek nem égtek le és még az akku is túlélte
Hiflofiltro 303-as szűrő jó F2-re ugye?
Kivel motoroztam ma Tatabányától egészen Biatorbágyig? Fekete 600f hátsó dobozzal.
De én 2 személlyel nyeregtáskákkal mértem
Nekem F4i-volt. 2004es gyári minden. 4,8 volt 130as átlaggal és előzgetősen
Nekem most sport légszűrő és dob van fenn evvel vettem,5,5 a fogyi.
100-110-es tempóval .
Nekem jó így csak érdeklődöm .ez nem sok ahhoz képest amit nyújt a motor:)
ezt néztem ki

nem vadló de simán tartja a tempót a túratársaimmal.
keveset eszik és 2 személlyel is kényelmes.
na meg az extrái miatt is tetszik.

Élőben még nem próbáltam mondjuk
Sikeresen elszakadt ma a kuplung bovdenem :-( úgy hogy a sport motorozás mellé a sportos tolás is megvolt , még szerencse , hogy csak a falun belül gurultam :D
Sziasztok !
Ma elég sokat motoroztam, és ez a váltó csattogás nem igazán tetszik. Érdekes mert valamikor hangtalanul teszi a dolgát ,alacsonyfordulaton meg hangosabb. Lehet ezzel valamit kezdeni? Állítani vagy ilyesmi,kuplungon ? De múltkor mentem haver F4 i jével és ugyanezt tapasztaltam. Ti hogy vagytok ezzel a váltó-témával ? üdv.
Láttam facen, hogy cserélnéd a tónyót.
Milyen túragépre akarod cserélni?
Szelephézagállítás, karbiszinkron, és keveset járni vele 200 fölött
Nekem 5,6 a fogyasztásom, és néha azért van cibálva szegény...
De amúgy meg motoron mit számít a fogyasztás addig amíg élményt nyújt?
Én meg múltkor a kamionaksit kötöttem a robogóra, hogy legyen kraft hosszan indítózni.

Ahogy mozgattam a gépet összeért a bikakábel.

Mintha összehegesztetted volna őket.
Sziasztok.A szerszámokról jut eszembe nem rég hogy jártam.
Elindultam egyik nap motorozni, kb. 1,5 km múlva elkezdett rángatni a gép, villogott az összes izzó a műszerfalon mint a karácsonyfa, majd leállt, és se kép se hang. Felhívtam a haveromat, azt mondja "meghalt az akksid."
Kb. 1,5 óra múlva hazaértem (a csizmámban bokáig ért az izzadtság), majd gondoltam kiszedem.
A gyári szerszámkulcs készlet szétszakadva, a kulcsok fele hiányzik, egy 12-es villáskulcs hosszában az akksin, az egyik végén kicsit odaragadva.
Bikázásra indult , két nap múlva el szerelőhöz: töltés jó, indítóáram jó!
Ha nem indítod be nem kell aggódni a fogyasztás miatt.
szerintem a gyárival
Esetleg egy hosszabb áttétel.

De ez csalóka lehet
Kisebb fogyasztást úgy lehet elêrni, hogy veszel egy kéthengeres NC750-et. 3,5 liter megfelel?

Egyébként ha jobban belegondolsz, akkor a nyitott rendszer azt jelenti, hogy több levegő jut az égéstérbe. Ha teljesítmènynövekedést akarsz, akkor ahhoz több benzin is fog kelleni, tehát növekszik a fogyasztás.
Ebbòl kiindulva a gyári cuccokkal érhető el kisebb fogyasztás.

Persze a dolog ennyire nem egyszerű, mert ha nem hangolod át az ECU-t a nyitott rendszerhez, akkor számottevő teljesítménynövekedést nem fogsz elérni. Azt mondják, hogy PC -vel is lehet fogyasztáscsökkenést elérni, ha optimalizálják az égéstérképet.

Amúgy nyitott dobban meg sportszűrőben nem azok szoktak gondolkodni, akik fogyasztást akarnak csökkenteni.
Ha van elég likvid készpénzed akkor megbeszélhetjük.

Amúgy érződik rajta, hogy honda. Pöcc röff és nagyon finom hangja van. Megy is mint a fene.

csak csúnya :-)
Én azonos feltételek mellett gondoltam.
Nanoenergizerrel vagy jobb csukló finom szabályozásával
Gondolom akkor nagyobb a fojtás is benne a katalizátor miatt.
Egyébként hogy lehet elérni kisebb fogyasztást?gyári dob+gyári légszűrő vagy nyitott dob+sport légszűrő?
Nekem az van fent, aranyszínben. Teljesen jó, kényelmes stb. Tulajdonképpen egy darab alu, nincs mi elromoljon rajta. Mellesleg 6 fokozatban lehet állítani. Talán 4-5 ropi volt az ebayen.
Szerintem ez F4I-re való és ha jól látom igen katalizátoros rajt a lamda szonda helye meg utána vastagodik is a kipufogó ott lehet benn a katalizátor ha még ki nem szedték belőle