Én a fokozatosság híve vagyok..úgy lehet igazán megtanulni motorozni. 20-30k (2 szezon) kilométert lehúzni egy 50 lóerő körüli motoron nem olyan nagy katasztrófa, csak a javára válik az embernek. Az meg egyáltalán nem biztos hogy a nulla rutinnal tetszetős gép a valóságban is kézre fog esni. Amíg nem tudod mi a stílusod, jobb olyan motort venni ami kicsit minden, egyben.. mondjuk valami meztelent.
Nem mindegy hogy az első motorod kellemes utazótempója 100-130 között vagy 130-160 körül, vagy akár fölötte alakul..mert lehet itt tisztelem a motort, meg óvatos vagyok dumákkal jönni, a motor általában annyival megy amennyivel neki jólesik. Na most mi a jobb, 100-120 körül észbe kapni, hogy sok lett a tempó és közel a kanyar, vagy 140-nél?
A ténylegesen kezdő kezdőmotor utána meg lehet nézegetni már akár a 600-as géposztályt is. A motorcsere költsége meg nem akkora tétel (a többi motorozással járó költség tükrében, hogy túlzottan zavaró, vagy korlátozó tényező legyen. Ha mégis az, akkor a CBR600F meg tuti nem a te motorod...)
Hornet nem sokkal másabb mint a CBR az is megy int a gép ha húzod neki. Annyi a különbség kinézetben hogy nincs felidomozva, a 10 ló különbség nem nagyon érződik főleg nem az elején......ha van egyáltalán annyi a kettő közt...
Mint az autóvezetésnél...2év után történik a legtöbb baleset...addigra azt hiszi az ember, h már mindent látott hallott...azt csatt... nem akarok én versenyezni.
nem is akarnám...csak óvatosan...óvatos duhaj vagyok...azért próbálok tapasztaltabb motorosokat kérdezni, h mi a véleményük...motorozni szeretnék, nem körberajzolva lenni...
Igen azok mar cseresek. de majd ha kikerul hozzam csak akkor kap uj garniturat, az uj rendszamhoz. Arra a par napra pedig jo ez is amit meg otthon gurulok vele. (max 200km)
Valaki jartas a E betu nelkuli kipufogo temaban? Privatban lenne par kerdesem. Esetleg lehet elado lesz alola az akra titan szett, gyonyoru hangja van, sajnalnam is, csak a felenk szigoru a rendszer.
Van ez így... ilyenkor nem kell erőltetni a dolgot.
Nekem viszont mióta megvan a Divi, csak össz-vissz csak egy besokallásom volt, az is hajnalban.. lehet hogy vehettem volna erősebb motort is
Ne is mond, olyan béna voltam tegnap, hogy festeni kéne, inkább le is lassultam és bevárattam magam, nem éreztem
Mondjuk ennyit ér a rutin, ha érzem, hogy nem érzem, inkább lassítok
Azt jelenti, hogy ha azt hiszed, hogy király vagy és, hogy már te irányítod a motort, akkor kell igazán résen lenned mert valószínű szűk lesz a kanyar.
nem leállni versenyezni meg ilyesmik.
Akkor nem lesz baj.
Szerintem tök kezes gép, de azért veszi a lapot.
A jobb a gáz, mehetsz totyogva egy 1000-es géppel is, meg agyatlanul egy 400-assal, rajtad múlik.
Térdkoptató, kizárólag zárt pályán, még néhány év múlva is.
Igen arra gondoltam, hogy megfelelő tapasztalat meg tudás nélkül nem cibálja neki az ember hanem szép lassan megismerkedik vele
Az óvatos közlekedésben pedig semmi váratlant nem tartogat ellenben ész nélküli módban tud meglepetést okozni ez a pár paci is
Ok köszi! Szeretnék elmenni, pár vezetéstechnikai tréningre előtte ott azért csak elmondanak hasznos dolgokat, gyakorol is kicsit az ember és utána terveztem, h belevetem magam... Mit értünk jobbkéz-kontroláció alatt? nem akarok mérgezett egér módjára közlekedni füstölgő térdkoptatókkal ha esetleg erre gondolsz...azt majd néhány év múlva talán...
Már elég "öreg" vagyok, kinőttem az ifjonti szeleburdiságot. Nem összetörni akarom magam csak élvezni a motorozást. Nem mondom, h autópályán hosszú egyenes szakaszon nem húznám meg a bajszát de nem úgy akarom kezdeni, h szikráztatom a lábtartót Engem igazából az érdekel, h óvatos menet mellett nem-e tartogat váratlan "meglepetéseket"...
Nem mindegy hogy az első motorod kellemes utazótempója 100-130 között vagy 130-160 körül, vagy akár fölötte alakul..mert lehet itt tisztelem a motort, meg óvatos vagyok dumákkal jönni, a motor általában annyival megy amennyivel neki jólesik. Na most mi a jobb, 100-120 körül észbe kapni, hogy sok lett a tempó és közel a kanyar, vagy 140-nél?
A ténylegesen kezdő kezdőmotor utána meg lehet nézegetni már akár a 600-as géposztályt is. A motorcsere költsége meg nem akkora tétel (a többi motorozással járó költség tükrében, hogy túlzottan zavaró, vagy korlátozó tényező legyen. Ha mégis az, akkor a CBR600F meg tuti nem a te motorod...)
Hornet nem sokkal másabb mint a CBR az is megy int a gép ha húzod neki. Annyi a különbség kinézetben hogy nincs felidomozva, a 10 ló különbség nem nagyon érződik főleg nem az elején......ha van egyáltalán annyi a kettő közt...
Ha eladó lesz a rendszer dobj egy mailt mennyiért gondolod!
bekiss2@gmail.com
Nem csak a murván feküszés lett volna a gond.
Igazából kezdésnek én legnagyobb marhaságnak a fullidomos sportgépet találom.
Mehet majd az idomkeresgélés félven belül.
Azt az ominózus bukást nem besokallás okozta, hanem a balfékség
Valaki jartas a E betu nelkuli kipufogo temaban? Privatban lenne par kerdesem. Esetleg lehet elado lesz alola az akra titan szett, gyonyoru hangja van, sajnalnam is, csak a felenk szigoru a rendszer.
Pláne ha a besokallást és a susnyásban ágak közt fekvőtámasz a cél.
Én inkább 500-asban gondolkodnék..................mondom úgy hogy készőn kezdtem rögtön 650-essel ami csak 70 ló volt.
Az első komolyabb szerpentinen már csak szerencse hogy nem lett csak az EGO-mnak komoly baja.
És 30 fölötti ésszel és a megállom a gázhúzást blőd dumát ismerve csináltam sőt mondogattam is.................eredmény?
Lófaszt álltam meg.
Nekem viszont mióta megvan a Divi, csak össz-vissz csak egy besokallásom volt, az is hajnalban.. lehet hogy vehettem volna erősebb motort is
Mondjuk ennyit ér a rutin, ha érzem, hogy nem érzem, inkább lassítok
nem leállni versenyezni meg ilyesmik.
Akkor nem lesz baj.
Szerintem tök kezes gép, de azért veszi a lapot.
Térdkoptató, kizárólag zárt pályán, még néhány év múlva is.
Az óvatos közlekedésben pedig semmi váratlant nem tartogat ellenben ész nélküli módban tud meglepetést okozni ez a pár paci is