Ha kicserélem a CBR600F4i-ben a gyári légszűrőt K&N sportszűrőre akkor kell valamit állítgatni a befecskendezésen vagy csak sima csere és mehet a vas? Köszi.
Hát ha eddig csak robogóztál azt is csak párszor akkor kicsit necces a dolog de vállalható ha tudod a jobb kezed kontrollálni én anno több év (10) segédmotoros pályafutás után előszór 400-as 2 év után 500-as 4 év után a 600-assal nyomom és számomra ez untig megfelel az 1-200 km-es túrák meg az autópálya meg se kottyan neki én ha elindulok szintén két személlyel bőven napi 6-700 km felett megyek kényelmes nem fogyaszt sokat a 106Le meg tökéletesen elég akinek nem az meg vegyen nagyobbat
Vizsga után az asszony azonnal ráült az övére, soha nem motorozott előtte. Néha unokatesójának a robogójával. Nyugodtan megveheted ha van hozzá eszed nem lesz baj. Ha túrásabb kell hosszabb távra és a kényelem számít akkor CBF 600.
Viszont ha bele vagy szerelmesedve a CBR-be akkor csak is azt szabad venni és boldog leszel a motoroddal
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni mint az adott motor szakértőitől! Egy teljesen kezdő számára (én), mennyire lenne nagy ugrás a 600f? Megfelel kezdő motornak ha ésszel kezelném v tud túl nagy meglepetéseket tartogatni? Eddig párszor robogóztam ill. a jogsit egy cbf500-al tettem le de ennyi. Viszont nem szeretnék olyan motort amit egy szezon alatt kinövök, néha szeretnék 1-200km-t 2 személlyel is menni ill. néha autópályán kéne hosszabb távokra. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Erre nagyon ráfuthatsz, pillanatok alatt belefuthats 1-200ezerbe, váltó szét, tuti csúsztak vele... Én eddig Hondán, amit nem hittem el az a váltó, valami hihetetlen jó. Na ebben az a szar, közelébe se... tök igaza van a többieknek, ez vállalhatatlan.
Szerintem mindegyik kókány motor,ahogy előttem leírták.
Az "FS" biztos, hogy összetákolt, azon a farok idom sem ilyen,meg az injektoros digitális műszerfala van rajt.
Ez nem fs, nem is 2002-es, ez vagy 99, vagy 2000-es sima f, aminek kicserélték az elejét, meg a hátulját is, meg a műszerfalat, szóval a km se ennyi, azért egy 14-15 éves motorban hogy lenne enyyi km? 7 évig állt?
Valszeg a váltóját szét kell szedni nem szokták ezek kidobálni a sebességet. A teló szimering filléres költség. Az idom meg miért lyukas? Váltókar miért is görbe? Ez minimum csúszot, de nekem nagyon kókánynak tűnik...Inkább több pénzért egy jót vagy egy öregebbet ennyiért. Ha belenyúlsz felülsz a szopó rollerre és nincs kiszállás.
Egy kis infó erről
Első telok szimeringesek, váltó kar hajlott illetve "néha" (melegen) kidobja a kettest.
Egyik oldalon van 1db + lyuk az idomon a másikon nincs, és újra lett festve.
Ezek mennyire számítanak cbr betegségnek?
Szia ez szerintem rommá volt törve, soha nem volt FS karbis.
Az ülésen is látszik hogy valami nem stimmel. A színben sem vagyok biztos hogy ilyen összeállítása volt valaha....
És az ára is gyanus....Akinek pipec FS-e van 800 kiló alatt biztos nem válik meg tőle, főleg nem szezonban.....
Igen, Én is eddig csak a stunt motoroknál láttam ilyet. hau2 vele beszéltem telefonon, Ő mondta hogy nemrég volt karburátor szinkron, és hogy ez még karbis . Élőben vagy idomok között befényképezve látható hogy injektoros, vagy meg kell bontani az idomokat?
Nem lehetséges, legalábbis nem gyárilag. Amit linkeltél, az érdekes, szinte biztos, hogy törve volt, hiányzik is róla idom, érdekes, hogy ki van fúrva a gombának a hely, mégis az idomrögzítőnél van a bukógomba, mondjuk ettől még lehet jó, csak jól át kell nézni. Szerintem azért az ár árulkodó lehet..
Ha kicserélem a CBR600F4i-ben a gyári légszűrőt K&N sportszűrőre akkor kell valamit állítgatni a befecskendezésen vagy csak sima csere és mehet a vas? Köszi.
Sose novod ki.
Vizsga után az asszony azonnal ráült az övére, soha nem motorozott előtte. Néha unokatesójának a robogójával. Nyugodtan megveheted ha van hozzá eszed nem lesz baj. Ha túrásabb kell hosszabb távra és a kényelem számít akkor CBF 600.
Viszont ha bele vagy szerelmesedve a CBR-be akkor csak is azt szabad venni és boldog leszel a motoroddal
Köszönöm az észrevételeket, nem is nézzem meg egyiket sem.
Várok egy jobb vételre.
U.i.:Kellemes Ünnepeket!
Az "FS" biztos, hogy összetákolt, azon a farok idom sem ilyen,meg az injektoros digitális műszerfala van rajt.
Első telok szimeringesek, váltó kar hajlott illetve "néha" (melegen) kidobja a kettest.
Egyik oldalon van 1db + lyuk az idomon a másikon nincs, és újra lett festve.
Ezek mennyire számítanak cbr betegségnek?
Az ülésen is látszik hogy valami nem stimmel. A színben sem vagyok biztos hogy ilyen összeállítása volt valaha....
És az ára is gyanus....Akinek pipec FS-e van 800 kiló alatt biztos nem válik meg tőle, főleg nem szezonban.....
hau2 vele beszéltem telefonon, Ő mondta hogy nemrég volt karburátor szinkron, és hogy ez még karbis . Élőben vagy idomok között befényképezve látható hogy injektoros, vagy meg kell bontani az idomokat?
Lehetséges az hogy egy 2002-es 600 fs ben karburátor van?
illetve második kérdés nem ismeri valaki ezt a mocit:hau ?