Valaki használt már közületek kinai kuplung/fék kart ? Nézegettem ebayen őket elég jól néznek ki nem is drágák , csak a minőségtől tartok egy kicsit :D nem szeretném hogy menet közben a kezemben maradjon :D
Az jó én is rengeteg robogót javítok csak az a sok műanyag idom ne lenne alkatrészt is tudsz hozzájuk mert akkor azzal is hozzád fordulok ha valamire szükség lenne
Ahogy mondod tőlem is kérték már a láncszerelőt mondtam szívesen felrakom a láncot ha elhozod a motort de oda nem adom ahhoz 1. drága volt 2. nem azért vettem, hogy amikor nekem kell akkor megint ne legyen
Mint említettem nem csak a pénzről és a megtérülésről van szó.
Egyébként 17.000 Ft volt kb., de lehet nem volt annyi. 4-5 éve cserélték a gs-en, talán 6-7000 ropiért. Ma már ennyiért valszeg nem fogják. Ha régi árral számolok 3 lánccsere, mivel 2 motorkám van és a ciberén nemsokára kell, akkor a 2/3-a már visszajött. De kb. leszarom, h mikor térül meg, nem csak azért vettem. Nálam a szerszámok általában örök életűek, vigyázok rájuk, mint ahogy gondolom te is a tieidre, ezért nem is adom kölcsön.
Én 13 évesen már a Simsonom blokkját szedtem atomjaira, szóval nem vagyok teljesen hülye a szereléshez. A legtöbb dolgot megpróbálom egyedül megcsinálni, amihez nem merek, vagy nem akarok hozzákezdeni, azt az autószerelő haverommal próbáljuk orvosolni (mellesleg neki is van egy 600-as Hornetje). Ha így sem megy, akkor van itt Győrben egy nagyon jól bevált magán motorszerelő. Nagyon korrektek és jó áron is dolgoznak, hozzájuk is bátran viszem, eddig nem kellett csalódnom bennük.
Köszönöm szépen mindenkinek, találtam én is pár relét, de olyat aminek úgy állnak a lábai amilyen nekem kell, sajnos nem, úgy hogy lehetséges hogy nekem is így marad, hagy villogjon mint a barom, bár még egy picit keresgélek. CBR-es az a baj hogy Siófoknak még csak a környékére sem szoktam menni, de köszönöm a felajánlást.
dübörgős de azért szolidan adja elő magát.
db killerrel meg szerintem olyan mint az elektromos motor.
Mondjuk úgy még nem próbáltam
A herélt dobok sokkal hangosabbak.
anyámat mindig meg kell kérdeznem, hogy készen állsz? indíthatom?
Első találkozása a géppel, hogy apám kiment a garázsba megnézni a gépet amíg kórházban voltam. Anyám meg settenkedett utána, de fater meg nem vette észre.
Muter a kipufogók mögött állt közel. Apám meg ráindított. Mutert kicsapta a szél a garázsból
Nálam is csak olaj olajszűrő levegőszűrő fékbetét csere fér bele. Máshoz nem kezdenék hozzá. De ezt sejtettem, hogy nem bonyolult kicserélni ezért nekiálltam. Az összerakás még várat magára de nem sokálra indulok az alkatrészért remélem jó lesz.
Pff az rengeteg pénz. Én kb ugyan ezekért a műveletekért 13500 Ft-ot fizettem "maszek" szerelőnek motorom megvétele után. Minden jó lett messze földön híres, hogy jó szerelő. Nekem is lentebb ment a fogyi és jobban vette a lapot utána.
Nekem nagyon vegyes érzéseim vannak a szervizekkel kapcsolatban.
Legutóbbi tapasztalat:
Nekem volt, szelephézag állítás, karbiszinkron/tisztítás, gyertyacsere, levegőszűrő tisztítás! (gyári papírt hogy a lófaszban lehet tisztítani?!?) felhasznált anyagnak csak a 4db gyertya volt felírva, és fizettem 40 ezret.
Haverom ugyanoda vitte a 929-esét injektortisztítás, szelephézagállítás, vezérműlánc, vezérműlánc feszítőt cseréltek elvileg neki, és ő is 40 et fizetett.
Vagy engem basztak át, vagy őt, nem tudom, de egyikőnk motorján sem volt visszarakva a tank túlfolyó csövei...2 mp-es munka.
Többet oda nem viszem, nincsenek jó érzéseim a munkájukkal kapcsolatban.
Egyébként a szinkron jó lett, leesett a fogyasztásom 5,6 körülre 7,5 ről, jobban veszi a fordulatot is.
Mennyibe kerül egy nittelő?
Hány év alatt jön be az ára?
Hányan fogják kölcsönkérni és nem hozni vissza?
Mennyien fogják kinyírni ezalatt az idő alatt?
KB 90e km alatt leszel csak ott hogy annyiba került a szervízes melója mint a legolcsóbb nittelő.
Ami majd 10 év alatt lesz.
Valaki használt már közületek kinai kuplung/fék kart ? Nézegettem ebayen őket elég jól néznek ki nem is drágák , csak a minőségtől tartok egy kicsit :D nem szeretném hogy menet közben a kezemben maradjon :D
olasz csótányokat szoktam venni csokorban. kapnak egy kis törődést, javítgatást, szisszentek rá egy kis festéket aztán mennek piacra.
ha esetleg nem tudom összekukázni az alkatrészt akkor szólok ahol vettem és adnak.
Amire esetleg költök azok a benzin és vákuumcsövek, gyertya, légszűrő, tükör, markolat.
ja de amúgy tudok hozzájuk korlátzottan, dugók, tömítés, röpsúly...
nemsokára kész egy honda sky nevű csótány.
Egyébként 17.000 Ft volt kb., de lehet nem volt annyi. 4-5 éve cserélték a gs-en, talán 6-7000 ropiért. Ma már ennyiért valszeg nem fogják. Ha régi árral számolok 3 lánccsere, mivel 2 motorkám van és a ciberén nemsokára kell, akkor a 2/3-a már visszajött. De kb. leszarom, h mikor térül meg, nem csak azért vettem. Nálam a szerszámok általában örök életűek, vigyázok rájuk, mint ahogy gondolom te is a tieidre, ezért nem is adom kölcsön.
db killerrel meg szerintem olyan mint az elektromos motor.
Mondjuk úgy még nem próbáltam
A herélt dobok sokkal hangosabbak.
Első találkozása a géppel, hogy apám kiment a garázsba megnézni a gépet amíg kórházban voltam. Anyám meg settenkedett utána, de fater meg nem vette észre.
Muter a kipufogók mögött állt közel. Apám meg ráindított. Mutert kicsapta a szél a garázsból
Én nem igen merem otthagyni sehol.
1x láttam, hogy motor indít és nem igazán hagyták melegedni hanem egyből túráztatták. Nem tudom már mi volt a baja.
Hozzáteszem, hogy mindenki minimális üzemanyaggal viszi, de azért pár perc járatás belefért volna szerintem.
Pff az rengeteg pénz. Én kb ugyan ezekért a műveletekért 13500 Ft-ot fizettem "maszek" szerelőnek motorom megvétele után. Minden jó lett messze földön híres, hogy jó szerelő. Nekem is lentebb ment a fogyi és jobban vette a lapot utána.
Legutóbbi tapasztalat:
Nekem volt, szelephézag állítás, karbiszinkron/tisztítás, gyertyacsere, levegőszűrő tisztítás! (gyári papírt hogy a lófaszban lehet tisztítani?!?) felhasznált anyagnak csak a 4db gyertya volt felírva, és fizettem 40 ezret.
Haverom ugyanoda vitte a 929-esét injektortisztítás, szelephézagállítás, vezérműlánc, vezérműlánc feszítőt cseréltek elvileg neki, és ő is 40 et fizetett.
Vagy engem basztak át, vagy őt, nem tudom, de egyikőnk motorján sem volt visszarakva a tank túlfolyó csövei...2 mp-es munka.
Többet oda nem viszem, nincsenek jó érzéseim a munkájukkal kapcsolatban.
Egyébként a szinkron jó lett, leesett a fogyasztásom 5,6 körülre 7,5 ről, jobban veszi a fordulatot is.
Hány év alatt jön be az ára?
Hányan fogják kölcsönkérni és nem hozni vissza?
Mennyien fogják kinyírni ezalatt az idő alatt?
KB 90e km alatt leszel csak ott hogy annyiba került a szervízes melója mint a legolcsóbb nittelő.
Ami majd 10 év alatt lesz.
Ma 2x is áthaladok fehérváron. Szóval nem kell félni nem az ég szakad le hanem én vagyok az apriliával