Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van meg itt aki cbr-t hajt vagy mar mindenki mast :D En uj vagyok ebben a kategoriaban, de nagyon tetszik.
Egy gyors kerdesem: labfekre vilagit a feklampa vagy nem? Nem neztem hogy van e kapcsolo, csak ma sotetben nem lattam hogy arra kapcsolna e.
Bazz.......fekcso.....fekcsonek nez ki.slussz.ennyire ne divatolj.
gagyin néz ki.

Z-n is olyan gyárilag.
Mitolis gagyi?
Gyarilag ilyen az enyem.
Sosem volt egy deka gondom vele.
Enyémen Goodridge fém fékcső( örök garanciás) van fent T elosztóval. Direkt így kértem, tökéletesen passzol a régi helyére, az elosztót is pont úgy lehet rögzíteni mint a gyárit, nem kell semmit barkácsolni. Árban ugyan az volt mint ha kettő lemenő csővel kértem volna csak így tökéletesen passzol akár csak a gyári.
"Az általad keresett Honda CBR600F 1996-os modellhez a következő Goodridge fékcsőszett ajánlatot tudom adni:
Elso fékcsoszett a gyárival magegyezoen "T" elosztós, vagy "race" (fentről külön lemenő 2db fékcsővel)(árban-tudásban megegyeznek) kivitelben:
-cínezett (réz színu) acél végekkel és csavarokkal 20.000.-Ft
-krómozott acél végekkel és csavarokkal 25.000.-Ft
-eloxált színes (piros, fekete, kék, lila, arany) alumínium végekkel és csavarokkal 32.000.-Ft
További információkkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre."
Nekem T elosztós van.

Vagy ez vagy 2 cső menjen le.

az a lemegy az egyikhez és úgy át a másikhoz az gagyi :-)

Z-n is olyan volt.
Nekem még nincs, de szeretnék előre. Tegnap beszéltem telefonon egy fehérvári bolttal. Ők azt mondták, hogy két külön szálat szoktak levinni, de ha akarom a gyári mintájára megcsinálják T elosztósra is. Pl Suzuki SV-ken úgy van megoldva, hogy egy szál meg le a jobbos féknyeregig és onnét van átkötve a bal oldali féknyereghez. Talán ez a legolcsóbb megoldás, ehhez kell a legkevesebb anyag, de nekem nincs tapasztalatom, hogy a megoldások között van valami érezhető különbség.
Sziasztok.
Valakinek van a masinkán fém fékcső? Hogy van megoldva? 2 cső megy le külön a nyergekhez, így kiiktatva az elosztókat?
Esetleg fotó róla?
Köszi, pacsi
Margit hídon bringáztam át fél kettő felé, ha nincs rajtam szemüveg szerintem toltam volna a bringát olyan bogár felhő volt végig. Kíváncsi leszek nyáron mennyi qrva sok szúnyog lesz.
Ma mentem egyet,nekem 270 km nél villant be a tartalék !
Rengeteg bogár volt,fröcsögtek rendesen.
VFR csutkái megérnének egy próbát, én azon is törtem a fejem.
Ezzel együtt vettem a motort. Egyszer megtaláltam neten, ha rábukkanok, megírom.
A kormánycsutkát nem lehet megemelni? Akkor maradna a látvány, mégis kicsit magasabban lenne
Én sem vagyok oda a látványáért, de mindig is az idomos gépek tetszettek (naked nekem kicsit huzatos is) de az irányíthatóság, kényelem nálam ér annyit, hogy a korosodó mocimon beáldozzam a látványt.
Csak az én szememet bántják ezek a "BMX" kormányok?
Rendben, amint megvan az időpont, kiírom nektek.
Egyelőre mi úgy lennénk, hogy 2 F4i és egy 600-as Hornet.
Tudom, fele meg is van már
Télen egy motorozás alkalmával a kínai 4 ezres plexi letörte a fejidomom egy darabját (feszítés, hideg...stb), és nem is találtam meg. Ez az egy dolog tartott vissza, hogy mókoljak az egyenes kormánnyal, de amikor letört az egyik oldal már ez sem tarthat vissza
Ilyesmi lesz mint a csatolt képen, de közelebb lesz hozva a tankhoz a kiálló villaszárak miatt. Majdnem olyan mint az LSL csak ez a felsővillahidat nem fogja helyettesíteni.
A fejidomból lehet ki kell majd vágni, hogy elforduljon a kormány.
hagyd akart lenni
Hali.
Dobd csak fel ide mikorra tervezitek azt a túrát és ha nekünk is jó az időpont akkor megint csatlakoznánk a hornetes haverral.
Kakucsot ki ne hgyd, nagyon jó móka!
Hello RZ !
Hol tudok venni, ilyen hátsó ülés takaró idomot (púpot)amilyen a tiéden is van? üdv.
Idén Bologna-ba megyek és ez eléggé amortizálja a költségvetést, de meglássuk