Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a horror?
Egy szarul nittelt lánc ami kiüti a blokk oldalát?
Beleszakított leeresztő csavar amit meg kell csináltatni?
Rosszul ráillesztett szívócsonk ahol falsot,port,koszt szív a motor?
Össze-vissza tekergetett karbicsavarok amiktől nem 6-ot hanem 8-at zabál és füstöl pedig csak kitakarította a delikvens?
Sorolhatnám.
Én is így vagyok vele de ugye amit az ember meg tud csinálni otthon miért ne amúgy meg ha nem dolgoznának a márkaszervizek horror áron akkor lehet többen elvinnék a motort szakszervizbe
2.
Skandallum hogy szerelőt emlegetsz.
Megfelelő szerszámmal és szakképzettséggel minden könnyen megy...

Egyébként ne sértődjetek meg, de már a tököm tele van a "mi lehet a baj" típusú kérdésekkel. Az úristenit, ezen a fórumon mindenki szerelő végzettségű, vagy csak ennyire nincs lóvé, hogy mindenki otthon kókányol. Ha nekem nem indulna a bringa (akksicserét kivéve) akkor irány a szervíz...
Szerintem ez így normális. Tényleg nem értem.

(na most lesz téma egy hétig
Helló,
Én a legközelebbi robogó boltban vettem 3500Ft 2 lábas (nekem ez kellett) ledes indexrelét. Ezzel normálisan villog a ledes index. Amikor megvettem a motort elől ledes hátul ízzós index volt akkor a gyári relével jó gyorsan villogott.
Nem rémlik, hogy nehezen jött volna le, de én csak néző voltam.
Szerintem nem.
Azt nem csípem. Mert úgy csak az időmet vesztegetem ha rákattintok
asszem ellenállást is lehet hozzá venni, itthoni, külföldi oldalakon a ledes indexet/ izzót beírva a keresőbe, kidobja találatnak azt is.
azért nem küldök linket, mert hátha találsz tőlem jobb ár/érték arányút, s nem akarlak félrevezetni!

egyébként az enyém is gyorsabban villog (még az előző tulajnak köszönhetően), de én nem bánom... annál jobban felfigyel rá az autós...
Köszönöm szépen :)
F4 kipufogója felmegy átalakítás nélkül F2-re?
Cserélt már vki láncot? Az első fogaskereket le lehet szedni simán, vagy görcsölni kell vele.

A GS500-on zégergyűrűs, az 1xrű, de ciberén gondolom nem az.
Főleg akinek nincs kitöltve
Fúh mennyi új emberke lett. Nem győzök adatlapot nézni
inkább nagyobb áttételt csinált mint kisebbet.
Ti milyen fogaskerék párossal jártok?15/43?F2 érdekelne.
Mi lenne ha hátra 41-es kerülne,nagyon észrevenném?
Igen jól tudod mert a ledes indexhez terhelésfüggetlen relé kell nem feltétlen kell kimondottan a motorhoz való nézd meg hány lábú és annyi lábasat kell venni ledes irányjelzőhöz
Motorszerelőt is felhívtam. Ő azt mondta úgy emlékszik nem kell. Utána is nézett nem kell. Másik dolog. Pirossal hozta be neki ezt a kuplung emelő alkatrészt. Szóval volt gyártási hiba ezeknél az alkatrészeknél vagy ilyesmi. Azt is megtudtam , hogy amerikából gondolom ebay-ről 8000 Ft körül beszerezhető szóval ha valakinek ilyen gondja lesz lehetőleg onnan szerezze be ha jobban akar kijönni a történetből.
Sziasztok! 1997-es évjáratú CBR F3-ason lecseréltem a gyári indexeket ledesre, de olyan gyorsan villog mint a bolond. Úgy tudom hogy az index relét ki kellene cserélni, csak nem találok sehol olyat ami jó lenne. Az lenne a kérdésem, hogy relé cserével meg lehet-e oldani hogy ne villogjon gyorsan, vagy ezt rosszul tudom? Ha jól tudom akkor esetleg van-e valakinek hozzá való?
Szerintem kell oda tömítés, elő is van írva valahol, hogy 0,5 ös kell.
Én nem hagynám ki, ha csak pasztázol, és hibázol, ott taknyolni, csöpögni fog az olaj
Na ők tudják. Holnap személyesen rákérdezek megint. De gondolom jó lesz úgy is/ nincs belőle semmi baj ha csak simán pasztával lesz összerakva?
Köszönöm szépen mindkettőtöknek, nem ismertem hazait. Mind a kettő jónak tűnik, és az ár is elfogadhatóbb.
Érdekes válasz egy Honda kereskedőtől...
Én ezt az ajánlatot kaptam Hondás ismerősömtől:
Kuplung dekni: 59.565 Ft + tömítés 4.865 Ft
Biztos, hogy kell oda tömítés, én alig bírtam levakarni róla.
Értem. Köszönöm. Közben felhívtam a Hondát megint. Azt mondták gyárilag nincs ott tömítés csak paszta... Holnap reggelre jön meg a cucc. 14 ezer párszáz Ft lesz.