Hali! Igen nem egyforma a feszítő. Motor meglett nézve, mivel hidegen nem csörgőt, ebből lehetett gondolni hogy nem a feszítő a hibás. Szerelő azt mondta, hogy a feszítő és lánc hibátlan, de a lánc vezető sín megkopott kicsit, emiatt zörög. Szerelő azt tanácsolta, hogy nyugodtan használhatom még, majd télen érdemesebb lesz megcsinálni.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy hol lehet(viszonylag emberi áron) első teleszkópba való úgynevezett csúszóalátétet kapni?
A mellékelt képen a 8-as és 9-es alkatrészről lenne szó!
Mert nekem kb 20eFt-os árat mondtak a két telóhoz.Külföldi oldalakon meg kb 8és 10eFt ra jönne ki!
Ha valaki képben van légyszi írjon!Köszi
Ui:egy 2003-as CBR600F4i be kellene.
Sziasztok megkérdeztem mennyibe kerül a láncfeszítő és 24e lenne Ismerös nem rég cserélt az F2-esébe és neki 15e volt. Akik mostanában cseréltek leírnák menyibe is került(e-mailbe is jó). Szerelő most megnézi jó-e az F2-sé az enyémhez, mert biztos nem fogok egy 10e-el többet fizetni érte....
Csumpisztok... Van egy 2001 évvégi cbr600fs-em. Lenne erről a motorról egy komplett Arrow sportrendszer, amit gyárira cserélnék - esetleg sportvéggel... Teljesen karcmentes, nem agyonégetett rendszerről van szó. A motort így vettem és én nem igen tartok rá igényt. Ha valakit érdekel akko dobjon egy üzit. Üdv...
2004-es 600f hatsó lámpa, index, rendszámtartó gyári förmedvény helyett van valakinek, valamilyen esztétikus megoldása?
Esetleg lámpába integrált index vagy ilyesmi?
Az enyém eladó lesz hamarosan: 2006-os - nem forg. helyezés, hanem gyártás szerint is, 25e km, új gumik (MPRoad2), a motor már borult (nem nálam), nagyon apró csúszásnyomok még megvannak a faridomon, sötét túra plexi, rendesen szervizelve: Motul 300V-t kapott. Gianelli E betűs dob + szűkítő. Ha érdekel keress.
És valakinek nincs olcsó F4i-je? Végre eladtam a crossom, de egyelőre csak 700-800 ezer ft-om lenne rá, viszont ahogy néztem ennyiért nincsenek valami nagyon faszák. Külföldi papírral is megteszi ha forgalomba helyezhető!
Ez már tetszene, csak még kicsit drága: link. Vélemények?
Győztes, ehhez nem kell semmi, alapban egy nagyon semleges motor. A teljesítményt igazából mint a sor4 -ek nagy része: legfelül adja le. Ott szakít. Alsó fordulaton egy nagy barátságos robogó. Az enyémben is pihennek a pacik nagyrészt, de jó tudni egy előzésnél: azért ott vannak.
Ne parázz, én is (újra)kezdőként vettem egy CBR-t és semmi gondom a kezelhetőségével, nagyon barátságos egy vadállat ez :) Ésszel kell húzni a gázt, fokozatosan ráérezni, ennyi
Kezdő motoros vagyok, viszont kinéztem magamnak egy CBR600F-et. A gondom csak az, hogy picit parázok a sok pacitól, viszont azt hallottam valahol, hogy lehet hozzá venni fojtót (és akkor nem kell 3 év múlva vennem egy új motort, csak kivenni a fojtót). Igaz ez? Ha igen, hogy hol lehet kapni, mennyiért és mit tud pontosan?
Sziasztok! vez. láncfeszítőt ki kell cserélni a motoromnak, gondolom honda szalonból kell megrendelnem. Valaki megtudná adni a pontos nevét és típusát.
Ha valakit érdekelne csináltam egy pár jó képet :
http://www.sportmotor.hu/motor...