A vezérműlánccsere nem csak a kilómétertől függ. Az enyémbe 60 000 felett van és még nincs hangja. Egyébként szerintem az óratekergetés magyar sajátosság.
Heló. Én meg 3 hete vettem FS-t 2001/12 havi, nekem is kicsi "zörej" jön ki a blokkbol... meg szépen halkan sípol... ilyen gyári hangja van. Szombaton olajat cseréltem, és a jobb dekninél ahol a kuplung van csöppent az olaj, leszedtem a deknit, az egész belselye fém tiszta volt, sehol egy kopás.. a kuplung meg új benne... ott jobb oldalt volt egy lánc... feszes volt, de nemtudom h mihez ment.Amúgy repsol racing olajat tettem bele... csak nemtudtam kiprobálni még, mert azota esik az eső:S
csak nekem az egész azért furcsa mert "képtelenség" hogy nagyon huzzam neki mert csütörtökön vettem meg makulátlanul a motort és féltem. és ha féltem akkor csak nem huzhatom neki annyira bár kitudja... ugy is 2t gépem volt 25ezer kilóméteren át és megszokhattam hogy nem megy a motor ha az ember nem huzza neki
ja és fékbetét: felhivta ma a hondásokat... 14ezer a szet
Hát lehet, hogy nem szoktam a dolgot és ezért fura nekem, hogy rohadt nagyon kattan mikor sebességbe rakom. Papíron 15.000km. Elméletileg vezérműlánc olyan 40-45.000nél kezd szólni. Lehet pofátlanul vissza lett tekerve az óra vagy tényleg én hiszem azt, hogy csörög. Kicsit olyan szelep hangja van. Azt lehet hallani? Mindenesetre beleszerettem. Mármint a motorba.
Helló, ez az elektronika ,ventillátor dolog baromság ,a venti azért van ,hogy lehütse vagy szinten tartsa. semmi nem állit le semmit. Esetleg ha lefullasztod baromi forrón, nem tudod ujjra indíttani.
Az mi,hogy csapkod a válltó? kattanóssan veszi? mert az nem baj , csak nem szoktad. A kis csörgés pedig tényleg relativ, kinek milyen a füle(azt nefeledd,hogy vas van benne)
hány km.van benne?
Úgy néz ki nekem is összejön egy 2002-es FS. Azért még nem szeretném elkiabálni. 1-3 sebességfokozatokban, nagyon csapkod a váltó, 4-et meg már vaj puhán veszi. Ez lehet lánc és hátsó kerék hardi miatt? Kissé laza volt mindkettő, bár láncon lehet húzni. Nekem az a furcsa, hgoy a 4-et már nagyon finoman veszi be. Másik, hogy kis csörgés hallatszik a blokk felől is. Nem hangosan, relatív halkan, de hallatszik. Az akkor feszítő meg vezérműlánc?
Amit még kérdezni szeretnék, mondta az ember, hogy van benne olyan elektronika, ami ha a ventilátor bekapcsolása után sem hűl le a motor, akkor leállítja a blokkot. Más helyről hallottam, hogy ebben is képes megtanulni a "computer" a vezetési stílusod, vagy ha dobot cserélsz rajta. Ez igaz? Hol lehet ilyeneknek utána nézni?
Köszi szépen a segítséget!
Köszi!
Igazából márka és a watt (35w vagy 55w) érdekelne.
Valamint az, hogy hosszútávon nem gond-e, hogy már a gyújtás ráadásakor felkapcsol a tompított, majd indításnál elalszik és utána újra felkapcsol.
Sziasztok,
Meg tudná valaki mondani egy 2006-os CBR 600 F-nek a helyzetjelző foglalatát? (w5w)?
Használ valaki xenon-t ebben a típusban? Ha igen milyet?
Köszi!
A fékbetéten szerintem ne spórolj,a gyári a vaj puha és nem eszi a tárcsát ráadásul evvel a legjobb a fékhatásod
Nem véletlenül versenyeznek sokan gyári betéttel!
Csütörtökön vettem egy 2003as cbr 600 f-et 21ezer kilómétterrel. Az lenne a kérdésem hogy miért eszik a motor 9 környékén? Én légszüröre tippelek, és ti? A másik pedig csörög a vezérmülánc, avagy feszitö ív csere... mennyibe szokot kerülni egy új feszitö ív? és szabad menni azért a gépel ilyen vezérmüláncal?
Elöre is köszi!
U.I. : fékbetétet is cserélni kell benne. kicsit drága a gyári Honda fékbetét esetleg Lucas fékbetét, vagy annyit ne spóroljak?
Nem kell várni semmilyen időjárásra,kitolod elindítod és hagyod járni,ha mindig 108 foknál kapcsol be akkor stabil a kapcsoló, ha mindig más hőfoknál kapcsolgat, akkor mindenképpen csere.(közben ne túráztasd a motort,hagyd alapjáraton járni)
A másik amit még érdemes megnézned,hogy normál országúti tempónál,nem szélárnyékban motorozva (kamion vagy kocsi mögött haladva) 79-80 fokot mutat-e a hőmérőd,mert ha igen akkor hőmérésed,termosztátod, rendben van.
Nézd még meg hogy milyen számok, jelzések vannak a kapcsoló oldalán.
Az enyém gyári, és ezek a számok jelzések vannak rajta , BJB 100-ON, ez a 100-as szám gondolom a bekapcsolási hőfok celsiusfokban. Nálad még lehet hogy a szám előtt más betűkombináció van, valami de a lényeg a "100-ON"
Lehet hogy nem az eredeti gyári, hanem valami más van benne.
A gyári új kapcsoló 15eft mondjuk az utángyártott se sokkal olcsóbb 11.5eFt,de legalább az is "made in japan" (legalább is nekem ezt mondták annak idején, amikor érdeklődtem)
akkor ha húzni fogod, se fog többet enni
ja és fékbetét: felhivta ma a hondásokat... 14ezer a szet
9-et eszik? az sok? nekem is! biztos húzód neki ! 21 ezernél nem szólhat a v.mülánc
Az mi,hogy csapkod a válltó? kattanóssan veszi? mert az nem baj , csak nem szoktad. A kis csörgés pedig tényleg relativ, kinek milyen a füle(azt nefeledd,hogy vas van benne)
hány km.van benne?
Amit még kérdezni szeretnék, mondta az ember, hogy van benne olyan elektronika, ami ha a ventilátor bekapcsolása után sem hűl le a motor, akkor leállítja a blokkot. Más helyről hallottam, hogy ebben is képes megtanulni a "computer" a vezetési stílusod, vagy ha dobot cserélsz rajta. Ez igaz? Hol lehet ilyeneknek utána nézni?
Köszi szépen a segítséget!
Igazából márka és a watt (35w vagy 55w) érdekelne.
Valamint az, hogy hosszútávon nem gond-e, hogy már a gyújtás ráadásakor felkapcsol a tompított, majd indításnál elalszik és utána újra felkapcsol.
Meg tudná valaki mondani egy 2006-os CBR 600 F-nek a helyzetjelző foglalatát? (w5w)?
Használ valaki xenon-t ebben a típusban? Ha igen milyet?
Köszi!
Nem véletlenül versenyeznek sokan gyári betéttel!
ha nemrég jött elő a szervizig ki fogja bírni
uj: 20-30 ezer körül ugy tudom
Csütörtökön vettem egy 2003as cbr 600 f-et 21ezer kilómétterrel. Az lenne a kérdésem hogy miért eszik a motor 9 környékén? Én légszüröre tippelek, és ti? A másik pedig csörög a vezérmülánc, avagy feszitö ív csere... mennyibe szokot kerülni egy új feszitö ív? és szabad menni azért a gépel ilyen vezérmüláncal?
Elöre is köszi!
U.I. : fékbetétet is cserélni kell benne. kicsit drága a gyári Honda fékbetét esetleg Lucas fékbetét, vagy annyit ne spóroljak?
csak furcsa volt számomra hogy ilyen magason kapcsol be....
A másik amit még érdemes megnézned,hogy normál országúti tempónál,nem szélárnyékban motorozva (kamion vagy kocsi mögött haladva) 79-80 fokot mutat-e a hőmérőd,mert ha igen akkor hőmérésed,termosztátod, rendben van.
Nézd még meg hogy milyen számok, jelzések vannak a kapcsoló oldalán.
Az enyém gyári, és ezek a számok jelzések vannak rajta , BJB 100-ON, ez a 100-as szám gondolom a bekapcsolási hőfok celsiusfokban. Nálad még lehet hogy a szám előtt más betűkombináció van, valami de a lényeg a "100-ON"
Lehet hogy nem az eredeti gyári, hanem valami más van benne.
A gyári új kapcsoló 15eft mondjuk az utángyártott se sokkal olcsóbb 11.5eFt,de legalább az is "made in japan" (legalább is nekem ezt mondták annak idején, amikor érdeklődtem)