A termosztát könyv szerint 80-84 C fokon kezd kinyitni és 90 C foknál nyit ki teljesen.
Ha 50-60 körül megyek tartósan, nekem is kúszik fel lassan, a városban 1-2 lámpa után simán felmegy magasra, nyáron meg ne is beszéljünk róla.
Persze azért ha már régen cserélted a hűtővizet, lehet nem ártana neki. Nem egy nagy durranás . 2 leengedő csavar (vízpumpánál + henger) + tágulási tartályt kell leengedni.
Könyv szerint 2 évente v. 24 v. 36e km-ként (évjárat függő). Bár szerintem senki nem cseréli 2 évente, én se.
Téli időszak után mentem pár kilométer az f4i-vel, főúton semmi gond nem volt, de amint beértem a városba a vízhőfok emelkedni kezdett és csaknem ütötte a 100-at...
A termosztát 80-82 foknál kapcsol be az óra szerint. Mennyire normális ez?
Nekünk ilyen van. Ennyi pénzért szerintem jó, bár 100 fölött már nem tudjuk használni, de mikor beérünk egy faluba akkor már simán megbeszéljük a világ nagy dolgait. Elmegy kb 6 órát, egy baja van ami nekem nem jött be, hogy nem lehet levenni (bár ezt meg megszoktam) Én úgy gondolom, hogy a 3 évvel ezelőtti márkás izék árához/tudásához viszonyítva teljesen jó vásárt csináltam.
Köszi! A feleségem nemrég beszélt a kórház véradó állomásával. (Ő is 0+ vércsoportú) Már sokan voltak,vannak vért adni. Mielőtt mész beszélj a kórházzal.
Lehet,hogy már tudtok róla,de azért bemásolom ide is,hátha tud valaki segíteni.
Erről lenne szó:
SEGÍTSÜNK!
Sziasztok!Egy motoros baleset miatt vérre lenne szükség!0+ vércsoportúak figyelem!Aki tud és szeretne segíteni a Székesfehérvár-i Szent György kórház véradóállomásán megteheti 8 és 16 óra között.FÜLÖP GÁBOR névre.TAJ kártya és személyi igazolvány szükséges.A sérült tesójával és annak családjával nagyon jó barátságban vagyok, én csak így tudok nekik segíteni!Lehet,hogy egy megosztás is segít!Köszönöm!
Forrás : Facebook.com Magyarország motorosai.
Gábort ismerem,Ő szintén CBR600F motoron rója az utakat.
Nincs tapasztalatom, nekem előírt van benne, és én tekergethetném, de eddig nem tettem, nem éreztem szükségét, talán azért, mert így szoktam meg. Aztán lehet, h. lehetne jobb, néha már úgy érzem, kicsit nagyot bólint, vagy gyenge a hátulja, de félek, ha eltekergetem még rosszabb lesz. Idén szerintem már veszem a fáradságot, és beleásom magam a futómű-beállítás rejtelmeibe, de tuningot nem tervezek.
Köszi Perik az infókat! :) Na meg ez nem is egy totál kihegyezett gép, mint akár egy Yamaha R6, azt lehet érzékenyebben érintené...
NA meg valóban a fene a 2005-ös lebuditott futóműbe, sajna az enyém is fix... 5w-s Iphone olajjal már egyszer felújítottam a telókat, de lehet 10w-et rakok bele legközelebb, mert egy picit lágynak érzem, könnyen hullámzik
Nekem yoshi dob van fent összekötővel, Dynojet ago által belőve, lambdaszonda kiiktatóval és nekem is durrog, ha visszaengedem a gázt, lángot nem szoktam nézegetni + érzékelni sem.
Skacok cseréltem dobot, meg összekötő csövet, így ugye már a katalizátor nincs a gépben, csak a lamdaszondát kötöttük vissza a csőbe... Szerintetek teljesen normális, ha már 6500-nál gázelvételre visszadurrog és időnként lángcsóvát is kinyom?
Draga Hondas hiveim ( es persze Aprillias is ) Valakinek tapasztalata, vagy valami informacioja van e Avon 3D Ultra Supersport motorbicikli gumirol? Learazas van valami uzletben a romanyoknal, es bun lenne kihagyni ha " jol tapado " gumi..Amit en talaltam rola infot, az az h 3 komponensu es jo...Valaki valamit? Termeszetesen a kicsi Effkettesemre kellene. Valaszokat koszonok elooore is
Ha 50-60 körül megyek tartósan, nekem is kúszik fel lassan, a városban 1-2 lámpa után simán felmegy magasra, nyáron meg ne is beszéljünk róla.
Persze azért ha már régen cserélted a hűtővizet, lehet nem ártana neki. Nem egy nagy durranás . 2 leengedő csavar (vízpumpánál + henger) + tágulási tartályt kell leengedni.
Könyv szerint 2 évente v. 24 v. 36e km-ként (évjárat függő). Bár szerintem senki nem cseréli 2 évente, én se.
Téli időszak után mentem pár kilométer az f4i-vel, főúton semmi gond nem volt, de amint beértem a városba a vízhőfok emelkedni kezdett és csaknem ütötte a 100-at...
A termosztát 80-82 foknál kapcsol be az óra szerint. Mennyire normális ez?
Ha tudok adok. Jó lesz másnak.
Pénteken pont megyek oda . védcsoport is jó.
Legalább kap egy kis minőségi vért (enyémet) ;-)
Lehet,hogy már tudtok róla,de azért bemásolom ide is,hátha tud valaki segíteni.
Erről lenne szó:
SEGÍTSÜNK!
Sziasztok!Egy motoros baleset miatt vérre lenne szükség!0+ vércsoportúak figyelem!Aki tud és szeretne segíteni a Székesfehérvár-i Szent György kórház véradóállomásán megteheti 8 és 16 óra között.FÜLÖP GÁBOR névre.TAJ kártya és személyi igazolvány szükséges.A sérült tesójával és annak családjával nagyon jó barátságban vagyok, én csak így tudok nekik segíteni!Lehet,hogy egy megosztás is segít!Köszönöm!
Forrás : Facebook.com Magyarország motorosai.
Gábort ismerem,Ő szintén CBR600F motoron rója az utakat.
NA meg valóban a fene a 2005-ös lebuditott futóműbe, sajna az enyém is fix... 5w-s Iphone olajjal már egyszer felújítottam a telókat, de lehet 10w-et rakok bele legközelebb, mert egy picit lágynak érzem, könnyen hullámzik
1 gyors kérdés. KPM műszaki vizsgán kérik e a kötelező bíztositást vagy nem ? köszi.
1.
2.
Szerintem nincs azzal semmi baj.