Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Új vagyok még itt a fórumon , most készülök motort venni ezzel a motorral szemezek

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-718
1322

Gondoltam leinformálom hát ha valaki valamit tud a gépről? vagy a kereskedőről ? nem sok jót hallottam a wilkerről eddig ...
Kb ezt akartam mondani.....
jó cikk
ma motorral mentem dolgozni.

100 km

bö-bö
Én szezon elején szoktam megtankolni egyszer prémium benzinnel. Ekkora mennyiségnél nem számottevő a különbség.
Jól teszed, ha nincs a befecskendezés és a motorvezérlő elektronika hozzá állítva nincs számottevő javulás. Az autó illetve motor gyártók egyes modeljei kívánják a 98 benzint. A prémium üzemanyag már más tészta, jobb és tisztább égés stb......Csak az ára horror ha mindíg azt rakod bele. Gyorsabb nem lesz tőle a motor..
.
Én shell-en vagy mol-on tankolok mindig.

Shell fuelsave-je nekünk bejött. Kocsinál és motornál is kevesebbet eszik valamivel.

Mondom ezt úgy, hogy az egyik kocsival viszonylag fix útvonalon járunk. Motorral pedig a mindennapokban nagyjából ugyan arra motorozok. Tudományos tesztet nem végeztem.
Ok, maradok a 95-nél
Elenyésző
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata 95-98 benzin különbséggel? Érezhető javulás, fogyasztáscsökkenés stb. a 98-assal?
Azért nem volt gondod mert nem tudsz elég gyorsan menni
Lehet hogy az "ideális" testalkatomnak köszönhetem, de soha nem volt 'futómű gondom'. ( 175 cm, 75 kg).

(?)
A sulycsokkentes a legjobb tuning.
Szoval osztom a haziorvosom velemenyet:
Foggyon le.
No akkor megnyugodtam, jó pár éve nekem is vmi hasonló összeget mondtak, arra amire nekem kell ennyit nem akartam költeni. Ha majd a pályázás lesz a fő szempont, akkor inkább veszek egy rr-t.
Nem kérdezel könnyűt. Az 1000RR-nél volt Racetech upgrade elöl, a 600F4i-nél némi túlzással a "sarokban" talált "maradék" rugókkal, meg lapkákkal ment a játék. Utóbbinak nehezen definiálható az ára személyes tényezők miatt is.
Amit tudok, akihez én járok, ott 25-25e a felújítás. Egy pár első rugó olyan 30e (ha újat veszel), a szelepekre lehet 40-50e-t számolni (ha kit-ben veszi az ember) per eleje/hátulja. Sztem olyan 200e-t lehet számolni egy korrekt upgrade-re. Ez nem kevés lóvé Utcára, egy jót motorozni lehet, hogy nem érdemes ennyit rákölteni egy 800e-1M-s motornál. Olajszint elöl és/vagy viszkozitás plusz egy beállítással azért vidáman lehet motorozni. De persze azt is meg lehet érteni, ha valaki azt mondja, hogy neki ez a motor kell, inkább rálocsol 2 kilót, és akkor van egy pöpec motorja, ami a világból kimegy.
... miközben az első/hátsó rugóerő aránya meg gyakran elcseszett szóló motorozáshoz (két személyre jobb). Szóval furcsa ez valóban.
Nekem egész jól üzemel a sérült görgőzött cucc.
Bár ahogy néztem a fordítottaknál ritka a crom szár hajlása de nem lehetetlen.
Viszont a külső cső az mindíg hajlik.
A telós guru simán megcsinálta az enyémet............1 éve gond nélkül teljesít.
Viszont a CBR 600 RR-ét nem vállalta mert nagy volt a külső cső hajlása az egyiknél.
Azóta is vadászok 1db egyenes csőre.
Kínában van utángyártott 140 dollárért párja.Még vacillálok.


Általában ahogy észrevettem a hátsó gátlók szoktak a gyenge pont lenni sporttúra gépeknél.
Nem is tudom mért raknak ilyen gyenge cuccot ilyenbe.Hisz 2 személlyel mennek sokat velük.
Hát sajnos nekem is hasonlókat mondtak a szakik anno, mikor tervben volt a keményítés, h csak az elsőt nem érdemes piszkálni.

Azért tudsz egy összeget mondani, h neked kb. mennyibe volt az egész, ja és persze mikor?
Engem eléggé érdekel a futómű téma, sokat olvastam róla, illetve '04 1000RR-ren és '01 600F4i-n már vannak tapasztalataim fejlesztés terén.

Sérült telót nem javasolnám. Azoknak az egyengetése szerintem kétesélyes (leginkább az utána megmaradó merevsége). Ezen kívül egy 1000RR egészen más (villaszög, tömeg, rugózatlan-rugózott tömeg arány, stb.)

Az 1000RR-en nekem nagyon bevált a súlyomhoz való Racetech rugó + Racetech szelepelés.
A 600F4i-n sokkal többet kellett mókolni, míg jó lett. 600RR rugók, plusz lapkák a nyomó és a húzó szelepelésbe is (ezzel kellett jatszani).
Én a Racetech/Öhlins/... rugó + szelepek megoldást javaslom, ha teheted.

Arra számítani, kell, hogy ha az elejét megfickósítod, jobban ki fogja domborítani a hátuljának az alulcsillapítottságát. Ez a motor két személlyel már sportosabb utcai motorozásnál (magyar utak) is hintaló. Pályán szintén kevés a hátulja, ha jó az eleje. Úgyhogy ott is lehet szelepeléssel számolni (a rugó elvileg OK).

Még egy tanács: a korábbi állítható F4i elemektől nem szabad csodát várni. Mivel elöl a rugó puha, hiába tekergeti a normál méretű magyar férfiember. Hátul meg nem sokat csinálnak a tekerentyűk (a legtöbb széria hátsó cuccra igaz sajnos)

Uff
Nem olcsó dolgok ezek tény és való...
De hát minden hobby-nak megvan a saját ára :)
így hogy volt időm nézelődni ezt találtam még úgy reálisnak:
http://www.kepesmotor.hu/teles...
Amikor én vettem motyót egy öhlins Daytona R-es párt találtam amerikábn egy igen rendes bontóban sérülten.
Hajlott volt.Darabja 1000 dollár volt.
És utána azt hallottam (lehet rosszul) hogy ilyet görgőzni nem lehet.
Így ejtettem és normál KBY fordított telót vettem.
200 dollár/pár plusz költségek.
Szerintem nem szeretnél ilyet.
Ér annyit mint maga a motor
ez nem lenne jó?