Szia! Gratulálok és örülök hogy elkészültél vele! Kíváncsi vagyok a képekre.
Enyém még így áll, de remélem nemsokára elkészül!
A kép óta annyi a változás hogy visszakerült a tank és elindítottam. Dob nélkül brutál a hanghatás
A tankon lévő horpadásokat sikerült valamennyire kikozmetikázni. a kisebbiket teljesen el tudtam tüntetni (türelmes masszírozással). A nagyobbik megvan még, de jóval kisebb lett. Majd csinálok képeket róla.
Sziasztok !
Az enyém 2002. es F4i és akármilyen hihetetlen 12 390 km van bent. 2007. ben összetörték fejidom lámpa oldalidom stb és félre tolták a garázsba . Én tavaly októberben vettem meg és most télen megcsináltam magamnak és most ugynézz ki mint új korában,nagyon patika a gép ! Majd teszek fel képeket ! üdv.
Simán lehetnek ilyen gépek.
Az én renaultom 14 éves és 100.000km van benne, de 10 évesen kb. 40-50 ezer volt benne.
Vaternak volt egy mazda pick-upja, abban szintén 40e volt 10-11 évesen mikor eladta. Ja, és mindkettőnél első tulajok voltunk, tehát tuti valós km-ek.
A ciberében 30e van és 2005-ös évjárat. Szóval akadhat kevés km-es gép, persze gyanús is lehet.
Nem mondom, hogy kamu, de gyanús.
Barátnőm szülei vettek kocsit, de csak télen járnak vele melóba (5km naponta) havonta 2x boltba, nyáron nyaralni. meg 1-2 extra kör néha. Mindig tiszta, fűtött garázsban van télen-nyáron (nyáron nem fűtik :-) ). Kora ellenére iszonyú kevés km van benne.
Ha el akarnák adni akkor senki nem hinné el, hogy ennyi km van benne pedig tényleg.
De kocsiknál van még ilyen. A munkások nulla beülővel megvették akkoriban a thalia, wagon-r, új swift meg ilyen szarokat.
Volt nem egy olyan kollégám, hogy a hiteles szinte zsír új gép ott állt a garázsban és busszal járt dolgozni mert a hitelt alig tudta fizetni.
Általában az a nézet, hogy 50ezerig jó egy motor. Ezért szokták alá tekerni. De ez hülyeség.
tehát akkor a 45 ezres futás teljesítmény eléggé kamu,visszatekerés gyanús
Ez tetszik is itt is 98-as 34 ezerrel és árban is jó lenne. http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f-7612738
vagy talán ő http://www.kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p1256107&st=CBR&nc=250&mc=900
&o=pa
Csak nem tudom az F4-es jobban tetszik újabb lámpa ez olyan "réginek" tűnik.Csak fura hogy hogy megcsappantak ezek motorok ahogy jött a jó idő.
Hát F3-as F4-est olyan talán 95-98 körül néztem ezeknek az évjáratát nem akarok annyira öreget se.Sok kilóméter igazából csak viszonyítok hogy van olyan amelyikbe 30-45 ezer kilóméter van ez szerintem kevésnek számít van ahol meg 60-70 ezer kilóméterrel hirdetik.Nem tudom melyik a reális .Persze minnél fiatalabbat meg kevés kilóméterrel szeretnék de a keretösszeg is véges.
Sziasztok,
Ahogy jön a jó idő úgy viszik a motorokat azt veszem észre.... amiket kinéztem Hondákat, szinte már egyik sincs fönt a hirdetések között ami fönt volt azt meg már rég elvitték.
Szóval ha esetleg valakinél lenne eladó vagy tud egy jó vételt 500 ezer Ft körül akkor szóljon bátran.Sajnos olyanokat találtam ami baromi messze van (persze egy jó motorért elmennék 200Km-t de nem potyára) meg amibe sok kilóméter van.
Hát, ma volt pár csoda, amit láttam...
Viszont Ganjaval jó menni, mert tök nagy dumás és mindent kiszed mindenkiből... majd mesélek ... az ürge észre sem vette és már kikotyogta, amit nem is akart...
Egyébként van szép matrincánk mindhármunk kocsiján. Nekem fehér, nekik világos autón fekete. Nem tudom mit szóltok hozzá, de nekünk tetszik. Igaz rég rajzoltam meg, de csak most lett kivágva 1-2 hete.
Gábor barátom F3-al, Tibi barátom 1000-es gixxerrel, meg én az f4-el
Hogyne, csak szerencsére már nem hívást veszek, de ott kezdtem, hát tüelmet azt tanultam
Engem is a motor regenerál, még ha most 5km-re is lakom a cégtől, de a múlt szezonban akkor is azzal mentem a kis GS hamar bemelegszik... hazafelé már volt, hogy csak 130km alatt értem haza... na hát, kerülnöm kellett a dugó miatt Velence/dobogókő felé... van ez így
Ma én is vizsgáztatni voltam, igaz nem az enyémet, hanem egy barátomét. Gondoltam ebédidőben simán meglesz. Erre déltől 1/4 3-ig ott voltam, mert nem találták az F3-on a típustáblát. Aztán jöttek vele, hogy az márpedig kell, és rendeljünk stb. Aztán kiderült, hogy japán belpiacos, nincs és nem is lesz rá tábla... Még jó hogy ismerős helyen voltam.
Azért megvan a műszaki, csak én maradtam éhes
Na levizsgázott a gép (Mozaik). Mondjuk volt egy kis para, mert nem raktam vissza a gyári dobot, mondván h az ott dolgozó informatikus haverom majd segít, ahogy szokott. Erre hívom, szeva megjöttem. Válasz, elhívtak egy gyűlésre. Fasza.
Hát azért megpróbálom, végül is dB killer bent, nem sokkal hangosabb, mint a gyári, de persze mivel amcsi yoshi nem e-legalos és tanúsítvány sincs.
Szerencsémre egy motoros srác (szerintem tanonc) fékpadoztatta, meghallgatta stb. De a végén egy öregebb fényképezgette + ő állítgatta ki a papírokat, viccesen kérdezte a srácot, h miért is buktatjuk meg, e-jel van a kipufogóban meg tanúsítvány van hozzá? A srác rendes volt, mert rávágta egyből, h a yoshikban gyárilag van jel. Persze ott virít rajta a büdös nagy amcsi zászlós yoshi logó, szóval lehetett tudni, h nem a japán yoshi van benne e-jellel.
Lehet legközelebb már vissza köll rákni az qrva gyári dobot. Persze azon már meg se lepődök, h előttem egy angol rendszámos, jobb kormányos golf vizsgázott le simán, mert hát eusok vagyunk és már lehet. Az nem számít, h azzal itthon közlekedni életveszély, szerintem.
Vagy olyan mintha nagyobb lenne a segged az avatar képen.