Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az árát mond meg :-)
Na, beleraktam a Nano-t a GS-be (78e km van benne), kíváncsi leszek, bár mostanában keveset használom, de majd jelzek, h mi a helyzet. Kettőt vettem, szóval ha megyek a ciberével az is kap.

Bocs Burry, h nem tőled vettem, de találtam készletkiárusítást és elég olcsón megkaptam, de nem mondom meg h hol, h ne rontsam a businesst.
Igen, tanuljunk belőle.

Legfőbb tanulság: maradj a sávodban kanyarodáskor.

Erre két módszer van:
1. ne menj gyorsabban a megengedettnél, vagy:
2. tanulj meg normálisan és jól kanyarodni.

én a másodikat ajánlanám, ésszel kombinálva.

remélem mindenki érzi az iróniát, ezért is kell(ene) többször menni veztech-re, Kakucsra stb.

Persze, van úgy, hogy nem "adja ki" de azért közúton az ritka.
A srácnak mielőbbi felépülést kívánok.
Ugyanígy jártam, két hétig indítózgattam naponta, hogy néha indul néha nem, mikor hogy állt épp lámpa... :D
Egyébként gondolom 100ezren lesznek.
Hát sajna az enyém már 2005-ös és szart nem lehet állítani rajta.

1x voltam Kecskeméten Bregyó féle tanfolyamon, ahol Kispataki Viktor állítgatta a futóműveket. Odaért hozzám, megnyomogatta elöl-hátul, sztán vigyorgott egy nagyot és továbbment.

Azzal kell főzni, ami van.
Sziasztok Srácok!

Valaki jön a pénteki Kakucs futómű napra?
Persze lehet rakni bele.
Ez nem az a cucc amit a lerúgott 1millió km-es dízelekbe kell rakni eladás előtt. Persze óra precízen visszapörgetve 180-200 ezer környékére :-)

tuono fogyasztása lement 8,3-8,5ről 7re
Nyilván 5ről nem fog 3ra lemenni. De megy lentebb.
a kawa 5,5 környékéről lement 4,8ra.

de más előnye is van. simábban jár a gép, halkabb lesz stb. Persze a honda már most is simán jár. A sportdob meg úgy is elnyomja a hangot.

Azt tapasztalom, hogy a legnagyobb félelem az emberekben, hogy csúszik tőle a kuplung. Általában azok szidják a leghangosabban az ilyen termékeket, akik azt se tudják mi ez. De ők értenek hozzá. :-)
Saját és barátaim tapasztalata, hogy nem csúszik a kuplung.
Hello bury !
Szerinted 12 500 km es motorba is érdemes nano energizert tenni ?
Csak kopottabb motoroknál használ,vagy újabbnál is ? Tényleg csökken a fogyasztás valamennyit ? üdv.
Nem, az is kiderült hogy kuka az akksi
Úgyhogy beszereztem egy LP 8,5A-es akksit, remélem bírni fogja a kiképzést!
Na de akkor az akkud jó? Mert ha másik akkuról meg volt műszerfal akkor az akkud sem lehet valami jó erőben
Ezt a cumit!
Azért ezt jó tudni.
...Megoldódott a probléma. A lámpaegységen van egy dőlésérzékelő, na most mivel szét volt szedve a motor és csak ideiglenesen dugtam rá a lámpát ez ferdén állt a motorhoz képest. Az érzékelő azt jelezte a pumpának hogy a motor eldőlt, ezért letiltott. Japán teknolodzsi kéremszépen
...Jó reggelt!
Kipróbáltam egy tuti akksival bikakábellel. A változás annyi hogy most ha ráadom a gyújtást akkor világít minden ami kell (műszerfal, kijelzők, lámpa stb.), viszont a benzinpumpa nem indul. Indításra az önindító forog, de gondolom benzinpumpa hiányában nem indul. Az is lehet hogy a pumpán kívül még szikra sincsen, ezt nem néztem...
További segítséget nagyon megköszönöm!
Na az mák, szegényke... azért elég ronda az autó, simán lehetett volna még nagyobb baj, hála istennek nem lett... azért a moci sem pille tömegű...
gyógyulást neki!
Oké, holnap kipróbálom..
Ha van rá lehetőség egy autóról bikakábellel rá kéne kötni azt úgy megpróbálni indítani hátha mégis az akku rossz!
Ráadod a gyújtást és indulna az ac pumpa de mivel nincs neki kraft ezért kihuny minden a műszerfalon más tippem nincs már
Én is erre tippelek, sőt lehet, hogy a feszültség is elégnek tűnik, viszont az "amper kifogyott belőle". Az enyém is így halt meg.
Mikor leveszed a gyújtást akkor tesztel a fordulatszámmérő óra ez érdekes
Nem, ráadom a gyújtást és akkor tűnik el minden, még az idő is. Leveszem a gyújtást, akkor a fordsz.mérő leellenőriz és megjelenik az idő.
Ha tényleg így van akkor az akku kuka vagy le van merülve
Szóval ráadod a gyújtást, minden ok, csak ha nyomod a gombot, akkor elalszik minden, és meg se nyikkan, jól értem?
...azt nem írtam, hogy ha a fejidom bal oldalán lévő nagy szürke csatlakozóját szétválasztom és úgy adom rá a gyújtást akkor a műszerfal rendesen jelzi a dolgokat...
Ez érdekes mert mondanám akkor valamelyik kábel azaz nem valamelyik hanem a fő kábel zárlatos lett kidörgölte valami és elégett mert ha az időt sem mutatja akkor ott nuku áram na de ha zárlat akkor meg hogy hogy jó az összes bizti?!?!?
Az is rendben van...