Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap motoroztunk , egy haverral osszefutottunk mondta eljon velunk. Kielozzott minket 2. Kanyar . Bacskiskun akaszto solt kozt szep uj uton
Igen,ez itt volt nálunk Lentiben. Ismerem a srácot reméljük nem túl komoly a sérülése !
Újabb baleset és még csak autó sem volt a közelben ejnye

http://www.letenyemedia.hu/cik...
Gondoltam egyébként hogy ezt akartad írni kibogoztam
Hopsz, hülyeséget írtam.
Amiket akkor és ott tanítok fel azokat elfelejti.
helyett
Amiket akkor és ott NEM tanítok fel azokat elfelejti.
Néztem én is youtub-on tényleg nem bonyolult
Elvileg egy darab vezetékkel külön áramot kell adni a HISS egységnek a tanítás idejére, megmutatni neki egy ismert kulcsot, aztán az új kulcsokat.
Amiket akkor és ott tanítok fel azokat elfelejti.
Videón nézve rém egyszerűnek tűnik, de videón nézve egy komplett motorgenerál is tud egyszerűnek tűnni.
Ezért is kérdeztem hogy csinált-e már valaki ilyet.
En 188 cm vok lehet is az lenne
Azokat nem ismerem de van ismerőseim körében nekem roppant mód kényelmetlen
Érem és az r6 rol is tudsz mondani v mit? Ugyan ezekben az évjáratokban
Kormányt elengedni elmegy-e egyenesen nem-e húz valamelyik irányba nagyobb tempóról gyengéden fékezve majd erőteljesebben nem-e ráz az eleje, a blokk csavarok már amennyi látszik az idomoktól nincsenek szétgyalázva mert akkor biza sokszor szétszedték már
Köszike
Ha rossz a feszítő, akkor olyan 4-5ezres fordulaton szokott becsörögni. Nagyon más bajuk nem szokott lenni, persze ha nem volt törve.
Köszi,es a próba uton mire figyeljek?
Honda = Tökéletesség
Na a viccet félretéve nagyon nincsen velük gond ha karban vannak tartva egy gyengéje a vezérműlánc feszítő de az sem olyan drasztikus meg azért relatíve elég sokat kibír az is
Ha hidegen melegen indul könnyen nincsenek fura hangok a blokkból akkor nagy gond nem lehet vele
Sziasztok vennek egy 2000-2003 cbr600 f4 est mire figyeljek oda es vannak e v mi olyan hibai ami gyakran előjön? Elöre is köszönöm
Veszel egy ilyet csináltatsz hozzá két kulcsot és akkor csak a tieid indítják ha zavar, hogy lehet a világban még olyan kulcs ami indítja a motorodat
http://www.ebay.com/itm/Antenn...
Hja azt nem tudom hogy törölni hogy lehet vagy egyáltalán hány kulcsot lehet használni hozzá
Hmmm, hát akkor ezt rosszul tudtam, eszerint mégiscsak másolhatók ezek az immo chipek.
Mondjuk ettől függetlenül továbbra is gond, hogy olyan kulcsok is indítják a motort amikről nem tudom hogy hol vannak.
Hát pedig csak a kulcsot vittem és megcsinálták mert működik kiszedhető belőle a chip és ha a másolt kulcsból kiszedem tényleg nem lehet elindítani vele úgyhogy valahogy csak megcsinálták
Ilyen kulcsot csináltak:
http://americankeysupply.com/i...
Azt addig értem hogy lemásolták a kulcsot, de a chip tudtommal nem másolható, mindegyik egyedi, azért is kell egyesével hozzátanítani a motorhoz.
Ha meg a meglévőből rakom át a chipet akkor hiába van két kulcsom csak az egyik fogja indítani a motort.
Én is egy kulcsot kaptam anno a motorhoz mondom amíg nem történik valami ne adj úristen csináltatok még egyet bevittem egy komolyabb kulcsmásolóhoz rendelt kulcsot hívott bevittem lemásolta meg a chipet is hazahoztam a kulcsot beleraktam és indult a motor ez két éve volt és 6e-be került és nem kellett vezetékekkel mókolni
Gratula, kafa az ülés.
Üdv Mindenkinek!
A héten vettem egy f4-et, ha valaki szeretné a motorján a gyári dobot, indexeket lecserélni kis indexre és sportdobra, akkor szívesen elcserélem vele a magamét.
Őszintén szólva nekem jobban tetszik a gyári dob és a nagy indexek.
Képek a galériámban, emilcím az adatlapomom.
Más:
HISS kulcs tanításról vannak-e valakinek tapasztalatai?
Egyetlen kulcsot kaptam, ebay-en 2500 Ft az immo chipes nyerskulcs, youtubos videókat láttam, elvileg nem nagy varázslat, a kulcstanítás, de még nem tudom nekiálljak-e.
Szervizben nem kérdeztem meg az árakat, de látva a feladat egyszerűségét sok pénzt nem adnék érte.
Részint kéne tartalékkulcs, részint szeretném hogy az eddigi évek során elhagyott kulcsokat elfelejtse.