Itt pörög az élet, és tudom, hogy többen a kedvesükkel együtt (is) szoktak motorozni.
Eladó a csajom Forcefield L2-es gerinc protija: http://www.kepesmotor.hu/hat_g...
Vannak különbségek gépek közt is, meg hiába mondom, hogy pl. "közepes tempó" ez ugye egészen mást jelenthet egyik embernek mint másiknak.
Ha nincsen száguldás, akkor az áttételezés akár segíthet is annyit, amennyit visz a több fordulattal.
Aztaaaaa, most szamoltam en is az 1000rr 7,2l/100km
Es meg csak neha huzigalom el! Meg neha 230, de a tiedhez kepest, gyari attetellel is sok akkor! 2007-es a gep
helyesbítek 3,5 jön 2 fázison, egyiken nem tudok mérni semmit sem, ellenállás viszont mind a 3 fázisnál rendben van ami a generátorból jön, 0,5 ohm.
Jó lenne biztosra tudni, hogy a generátor a ludas.
Nem szoktam merni, de most ezen felbuzdulva kiszamoltam.
200 km vegig utassal. Telepuleseken 60, girbegurba utakon 80-100, nagyobb utakon 110-140, plusz nehany 2,3,(4) uveghang csak a hangulat vegett ;) 6l/100 km
-1/+2 attetel a Fireblade-en ugyhogy nem hinnem hogy sokkal verszegenyebb lenne a Tonnyonal. (a fogyit korrigaltam az attetel miatt, szoval ratettem azt a 10%-ot)
Lajtos, de nem papas ketszemelyes turazasnal beeri 5,5-tel.
Ha hosszu tavon megtartod, lehet h erdemes egy PCvel finomitani a rendszeren. Onnantol el az erveles, h sokat kell menned h behozza az arat. ;)
Nu 3 fázisból kettőn 4,5V jön ki, eggyen pedig 1,5V, elvileg mindegyik fázison ugyan akkora feszültségnek kellene kijönni. A generátor egyik tekercse lehet a szar?
A kattanás meg az elhalványuló műszerfal a lemerült akku miatt van, mérj feszültséget a fesszabályzó előtt és ha ott van akkor a tekercseid jók és tényleg a fesszabályzó a rossz!
Persze előtte nézd meg nem-e csak kontakt hibás a csati vagy testgondja van!
Van egy olyan gondom, hogy az akkunak nem megfelelő a töltése, a 14V helyett világító lámpánál 12V-ot produkál a masina ami múltkor is begurulásra/tolásra kényszerített.
Én a feszültségszabályzóra gyanakszom de ha valakinek van konkrét tapasztalata megköszönném ha megosztaná velem.
Az akku rendben van, először arra gyanakodtam de sajnos nem az a ludas.
Jelen állás szerint nem tölti az akksit megfelelően a motorom ezért ha mondjuk gurulás után megállok egy bezinkúton indítást követően csak kattanás van és elhalványuló "műszerfal" :)
Kíváncsian várom a reakcióikat, illetve kártérítés ügyintézését.
Hála égnek talpon maradtam, de azért a motor mellett ülve elgondolkoztam, hogy ez mit művelt volna a jobb lábszárammal
Hát meg is bazhatnák magukat! Faszért nem kerítették körbe, idióták!
Akkor meg csodálkoztak volna, ha vki meghal miatta, aztán leültetik őket gondatlanságból elkövetett emberölés miatt.
Na akkor ezt fotózni, dokumentálni es ki fizettetni az uj alkatrész arat, sőt örüljünk neki, hogy neked nem lett bajod... Ezt el ne engedd, nem ezért fizetjük a teljesítmény adót !
Voltak kint, azt mondták megrendelte az újat elvileg a vezetőség, de annak már több hónapja, így kiadták nekik, hogy oldják meg ideiglenesen valahogy. Hát így sikerült.
Még jó,hogy az idomjaim oda vannak matricázáson.
Sziasztok!
Sajnos elég pocsékul indult számomra a szezon.
Nemrégiben ellopott szennyvíz aknafedő helyett csak egy 5 ös kazánlemezt helyeztek vissza a szennyvízes emberkék.
Ráhajtottam, felcsapott...
Ami első ránézésre sérült:
-kipuffogó leömlő
-olajteknő
-olajszivattyú szűrő
-kuplung dekli
+a friss olaj amit Burytól vettem
Rendőrök elmondása szerint kárigénnyel a szennyvízkezelő felé élhetek, de Ők feljelentést tesznek ismeretlen tettes ellen közúti veszélyeztetés vétkével (vagy valami ilyesmi)
Kérdésem a következő lenne:
Van valakinek otthon a sérült alkatrészekből kallódó, akkor szívesen venném ha jelezné!
Szerencsésebb '14-et mindenkinek!
Pacsiii
ájfón 5 céé, számítógép, ktm bicikli amire nekem kell ráfizettni (WTF?)
kínai noname robogót fél évesen egy az egybe.
egyszer számoltam be egy 50es 4T motozeta robogót. 50et alig ment. Nagyon szar volt a motorom így muszáj volt bizniszelni.
De olyan szart még életemben nem láttam.
persze eladni nem lehetett.
De amíg szar van addig veréb is. Úgyhogy elvitték
Én nemtom, de nekem elég jól fogyaszt. Túrázós tempóban 5,2-5,4. Most mértem 2x is. Persze nem nyélgázon megyünk, de azért húzkodjuk neki.
Majd mérek most megint, mert hazafelé már 130-140 átlagot nyomtunk.
Bury!
Ha rendesen eltépted az Aprillianak akkor nem olyan vészes az a 8 liter környéke! Azért csak egy 1000-es gép, etetni kell, hogy tarkódon érjen össze a mosoly :)
Nekem is ajánlottak mindenfélét a f4i-re, co hegesztő gépet meg ráfizetést stb.... :D
Eladó a csajom Forcefield L2-es gerinc protija: http://www.kepesmotor.hu/hat_g...
Ha nincsen száguldás, akkor az áttételezés akár segíthet is annyit, amennyit visz a több fordulattal.
A lényeg a móka; hogy jól érezzük magunkat. ;)
- Audi A6 3.0tdi quatro, automata. 11ről 9,5
- Nissan almera 2,2 tdi: ennek nem mértük a fogyasztását. úgy tudom mondani, hogy egy tankkal 1100km-t ment kb. Nano után meg 1200-1250et elmegy.
- Peugeot Extpert 2.0 HDI. Ennek se mértük. Egy tankkal 1200 körül. Nano után 1380at megy el kb.
- Z750: 5,5-6 ez változó volt. lement 4,8ra. ha nagyon csaptam akkor 5ig felmet.
- Taxi Astrában használjuk még ebbe idekerülés után egyből raktuk így nincs adat. Meg rendszertelenül van tankolva. Meg ugye ez egyhelyben is pöfög.
Most a legújabb Az aprilia lement 7,2re és szerintem még fog lentebb menni ahogy beépül.
Es meg csak neha huzigalom el! Meg neha 230, de a tiedhez kepest, gyari attetellel is sok akkor! 2007-es a gep
600f4i-m 5,5-6 liter, kergetve 7,5
7,2 literre jött ki.
Ma mentünk még 120km-t, de nem álltam meg tankolni mert fájt már lábam. De kíváncsi leszek.
Majd megírom mit mutat a műszer.
Jó lenne biztosra tudni, hogy a generátor a ludas.
200 km vegig utassal. Telepuleseken 60, girbegurba utakon 80-100, nagyobb utakon 110-140, plusz nehany 2,3,(4) uveghang csak a hangulat vegett ;) 6l/100 km
-1/+2 attetel a Fireblade-en ugyhogy nem hinnem hogy sokkal verszegenyebb lenne a Tonnyonal. (a fogyit korrigaltam az attetel miatt, szoval ratettem azt a 10%-ot)
Lajtos, de nem papas ketszemelyes turazasnal beeri 5,5-tel.
Ha hosszu tavon megtartod, lehet h erdemes egy PCvel finomitani a rendszeren. Onnantol el az erveles, h sokat kell menned h behozza az arat. ;)
Persze előtte nézd meg nem-e csak kontakt hibás a csati vagy testgondja van!
Van egy olyan gondom, hogy az akkunak nem megfelelő a töltése, a 14V helyett világító lámpánál 12V-ot produkál a masina ami múltkor is begurulásra/tolásra kényszerített.
Én a feszültségszabályzóra gyanakszom de ha valakinek van konkrét tapasztalata megköszönném ha megosztaná velem.
Az akku rendben van, először arra gyanakodtam de sajnos nem az a ludas.
Jelen állás szerint nem tölti az akksit megfelelően a motorom ezért ha mondjuk gurulás után megállok egy bezinkúton indítást követően csak kattanás van és elhalványuló "műszerfal" :)
Hála égnek talpon maradtam, de azért a motor mellett ülve elgondolkoztam, hogy ez mit művelt volna a jobb lábszárammal
Akkor meg csodálkoztak volna, ha vki meghal miatta, aztán leültetik őket gondatlanságból elkövetett emberölés miatt.
Remélem neked nem lett bajod?
Még jó,hogy az idomjaim oda vannak matricázáson.
Sajnos elég pocsékul indult számomra a szezon.
Nemrégiben ellopott szennyvíz aknafedő helyett csak egy 5 ös kazánlemezt helyeztek vissza a szennyvízes emberkék.
Ráhajtottam, felcsapott...
Ami első ránézésre sérült:
-kipuffogó leömlő
-olajteknő
-olajszivattyú szűrő
-kuplung dekli
+a friss olaj amit Burytól vettem
Rendőrök elmondása szerint kárigénnyel a szennyvízkezelő felé élhetek, de Ők feljelentést tesznek ismeretlen tettes ellen közúti veszélyeztetés vétkével (vagy valami ilyesmi)
Kérdésem a következő lenne:
Van valakinek otthon a sérült alkatrészekből kallódó, akkor szívesen venném ha jelezné!
Szerencsésebb '14-et mindenkinek!
Pacsiii
ájfón 5 céé, számítógép, ktm bicikli amire nekem kell ráfizettni (WTF?)
kínai noname robogót fél évesen egy az egybe.
egyszer számoltam be egy 50es 4T motozeta robogót. 50et alig ment. Nagyon szar volt a motorom így muszáj volt bizniszelni.
De olyan szart még életemben nem láttam.
persze eladni nem lehetett.
De amíg szar van addig veréb is. Úgyhogy elvitték
Huligánnak jó moci, viszont 300-500km-es túránár már nem mind1, hogy 5 liter vagy 8.
De nem csak a fogyasztás számít. gumi kopás, lánc stb.
Héten még cserélek légszűrőt meg talán gyertyát aztán hátha nátha.
Tegnap találkoztam egy újfajta busával. Fasza gép. Csak arra meg az adó...
Én nemtom, de nekem elég jól fogyaszt. Túrázós tempóban 5,2-5,4. Most mértem 2x is. Persze nem nyélgázon megyünk, de azért húzkodjuk neki.
Majd mérek most megint, mert hazafelé már 130-140 átlagot nyomtunk.
Mennyi lenne egy adag nano az 600 és 1000 mocba?
bekiss2@gmail.com
Köszi
Ha rendesen eltépted az Aprillianak akkor nem olyan vészes az a 8 liter környéke! Azért csak egy 1000-es gép, etetni kell, hogy tarkódon érjen össze a mosoly :)
Nekem is ajánlottak mindenfélét a f4i-re, co hegesztő gépet meg ráfizetést stb.... :D
Akkor lehet megy az Aprillia is?