Progirugót nem javasoltak nekem a szakértők. Szerintem is legegyszerűbb lenne egy akár 1 évvel előttit belerakni, mert az még állítható.
Talán tegnap írtam, h ugyanezzel küzdök én is, de már leszarom. Az olajcsere tényleg segít, vmint nekem nem sűrűbb olajat raktak bele, hanem vmivel többet az előírtból. Ennyi rajta a tuning.
Szokni kell, h kicsit hullámvasútas a kanyarban, ha sokat akarsz pályázni, akkor talán érdemes cserélni, ha nem akkor talán nincs sok értelme, persze pénztárcától függ.
Azt viszonylag olcson megteheti.
Esetleg egy futomuvest kell felkeresni es belonni.
Vagy csak ideje cserelni egy teloolajat.
Ha nem tettek meg mondjuk kilenc eve egy iszonyat lotty van benne.
A jol karbantartott gyari es egy olyan kozt klasszisok a kulonbseg.
Eb elsore mindenkepp a gyari allapotot hoznam elo.
Utana johet egy sulyra belott rugo-olaj viszkozitas.
Es ha meg ugyse jo mert tt bajnoksag mrgnyerese a cel akkor csere valamire.
Mondjuk 6oo rr re.
Siman csak teleszkop semmikepp.
Felso-also villahid kell mindenkepp.
Mar ha forditott kell.es akkor cserelheted a felnit fektarcsastol nyergestol.
Nem olcso.
Ha erre vagysz es nem vagy kepben szerelessel cserelj komplett motort.
Szerintem itt a fórumon még senki nem csinált ilyet. Pesti bontósok talán vágják a témát. 600RR szóba jöhet....
Én hót nem vagyok szakértő, de szerintem több mindent cserélni kell, pl. alsó villahíd, féktárcsák, fékek alapból, de lehet, hogy a komplett elejét RR-esíteni kell.
Lehet, hogy jobban járnál progresszïv rugókkal vagy valami verseny cartridge-dzsal....
Zoli32 vélemény?
( ps.az, hogy egy teló nem fejen álló, az egy dolog, attól még lehet jó. pl. Fabien Foret FS -én a telók tuti jobbak voltak annó, mint a széria RR telói, bár ez is csak elmélet a részemről.)
Üdv.valamelyik nap arra gondoltam megosztom veletek elméletem.Lenne egy CBR 600 f 2005 kiadású gépem,és nem vagyok megelégedve az első lengéscsillapítóm teljesítményével,és ha már cserélném,akkor arra gondoltam egy ujjabb tipusú fordított teleszkópot építenék bele,és azt nem tudom,hogy melyik motor típus méretei felelnének meg neki... :/
Visszajáró lóvé meg mehet benzinre, na meg fizethetsz egy kört majd a márkatársaknak Kakucson
Nalim8 majd kitűz időpontokat (ő úgy is jó szervező) mi meg majd választunk és az lesz mi legtöbbünknek megfelel. Jó lenne most már egy komolyabb márkatalálkozót összehozni.
De te lábadozó barátunk csak az Olasz V2-sel jöhetsz!
Tegnap előtt kaptam levelet a NAV-tól , úgy néz ki, hogy vissza fizetik, csak még adótartozást ellenőriznek február 15 utántól... Nembaj késik, de lesz jee :D
A triplát alapból úgy vettem hogy R-es lesz valamikor.
KB 4-500 dollár+apróból meglett a fullállítható cucc.
Most megpróbálom ebay-en eladni a sima motyót.
remélem így kis marssal kijövök belőle így jól.
A hátsó gátló nekem minden motoron gyenge csak a sport gépeké nem.
volt a legendás és szebb napokat is látott Fastride magazinban egy rovat, régebbi vasakat újítottak fel korszerűre.
pl. régi Z Kawákba 636-os telók, meg ami kell. Csorgott a nyálam
Talán tegnap írtam, h ugyanezzel küzdök én is, de már leszarom. Az olajcsere tényleg segít, vmint nekem nem sűrűbb olajat raktak bele, hanem vmivel többet az előírtból. Ennyi rajta a tuning.
Szokni kell, h kicsit hullámvasútas a kanyarban, ha sokat akarsz pályázni, akkor talán érdemes cserélni, ha nem akkor talán nincs sok értelme, persze pénztárcától függ.
Esetleg egy futomuvest kell felkeresni es belonni.
Vagy csak ideje cserelni egy teloolajat.
Ha nem tettek meg mondjuk kilenc eve egy iszonyat lotty van benne.
A jol karbantartott gyari es egy olyan kozt klasszisok a kulonbseg.
Eb elsore mindenkepp a gyari allapotot hoznam elo.
Utana johet egy sulyra belott rugo-olaj viszkozitas.
Es ha meg ugyse jo mert tt bajnoksag mrgnyerese a cel akkor csere valamire.
Mondjuk 6oo rr re.
Esetleg belerak egy 2004-est, ami még állítható...
Felso-also villahid kell mindenkepp.
Mar ha forditott kell.es akkor cserelheted a felnit fektarcsastol nyergestol.
Nem olcso.
Ha erre vagysz es nem vagy kepben szerelessel cserelj komplett motort.
Szerintem itt a fórumon még senki nem csinált ilyet. Pesti bontósok talán vágják a témát. 600RR szóba jöhet....
Én hót nem vagyok szakértő, de szerintem több mindent cserélni kell, pl. alsó villahíd, féktárcsák, fékek alapból, de lehet, hogy a komplett elejét RR-esíteni kell.
Lehet, hogy jobban járnál progresszïv rugókkal vagy valami verseny cartridge-dzsal....
Zoli32 vélemény?
( ps.az, hogy egy teló nem fejen álló, az egy dolog, attól még lehet jó. pl. Fabien Foret FS -én a telók tuti jobbak voltak annó, mint a széria RR telói, bár ez is csak elmélet a részemről.)
Nalim8 majd kitűz időpontokat (ő úgy is jó szervező) mi meg majd választunk és az lesz mi legtöbbünknek megfelel. Jó lenne most már egy komolyabb márkatalálkozót összehozni.
De te lábadozó barátunk csak az Olasz V2-sel jöhetsz!
Tegnap előtt kaptam levelet a NAV-tól , úgy néz ki, hogy vissza fizetik, csak még adótartozást ellenőriznek február 15 utántól... Nembaj késik, de lesz jee :D
vacsira pizza volt, reggelire meg lángos :-)
Vagyonszerzési ügyben van valami fejlemény ? vissza fizették ? üdv.
az aksi tartóján van. nem volt jól a helyén.
méteres felíratban írta ki, hogy service.
de már tuti.
fogyasztástól sírni tudnék. 8litert eszik. és akkor még nem voltan vele nagyon paraszt.
leszedik a kötést a lábamról aztán olajcsere + nanoenergizer. Attól majd lejjebb megy.
KB 4-500 dollár+apróból meglett a fullállítható cucc.
Most megpróbálom ebay-en eladni a sima motyót.
remélem így kis marssal kijövök belőle így jól.
A hátsó gátló nekem minden motoron gyenge csak a sport gépeké nem.
Kiszámoltam, ha új ezresem lenne, akkor 22.000 lenne, na az már szarabbul hangzik
pl. régi Z Kawákba 636-os telók, meg ami kell. Csorgott a nyálam