Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondot - elírtam...
Rövidre kell zárni a ventit!
Ha van kis elektromos érzéked nem jelent gondod,ha nincs vidd el hozzá értőhöz!
Köszi!
106-nál se kapcsolt be... mert megpróbáltam akk vagy a hőérzékelő gomba ment tönkre, vagy a ventilátor halt meg...
Hogyan tudom a ventilátort megpróbálni hogy működik-e ?
Elöre is köszi
Heló
Nekem Dunlop D209 Qualifier van fenn hátul,
eddig olyan 2000-3000km van benne,
kevesebb mint 1mm hiányzik róla.
Nem őrült módjára hajtom, még.
És eddig semmi probléma nem volt Vele.
Azaz meg vagyok vele elégedve
Szép a motorod

104 foknál kapcsol be a ventillátor, ha minden igaz
Nekem is conti road attack van fent. Túrázáshoz első osztályú, eddig 2000km ment bele és szerintem még 8-9 belecsusszan.
Ha jobban akarod döntögetni a gépet akkor valami puhábbat vegyél, mert nekem volt 1-2 kellemetlen pillanatom, de ezen kívül csak jót tudok mondani róla.
Sziasztok. Nemrég vettem egy cbr600Fs-motort, és a hűtő ventilátor nem kapcsol be rajta. Valaki tudja "elvileg" hány fokon kéne bekapcsolnia? Esetleg járt már valaki így? Válaszokat előre is köszönöm.
Igen én is úgy gondolom, hogy egy másik lehetőségként érdemes lehet hátulra feltenni valami többkomponensű túra-sport gumit (mint pl. a pilot road2, vagy az általad is említett bt023-at). A sima roadról tudom, hogy sokat elmegy, csak jó lenne picit több tapadás.
Még látszik a futófelületen a ContiAttack felirat :) (Persze legközépen nem, de kicsit kijjebb tényleg.)

Szerintem még ugyanennyi tuti belemászik. Mondjuk én csak túrázok vele, még szerpentin sem nagyon, és nem állatkodok akkor sem (140-160 km/h, max 10 ezres fordulatszám), mégiscsak 17 éves a paripa, meg nem is sietek...
A conti road attack hogy áll 7000 km után? Szerinted mennyi van még benne?
Üdv Emberek!

Én már évek óta Pilot Sportot használok kisebb nagyobb kiesésekkel de csak jót tudok róla mondani.
Szia.
Nekem a hátsó gumám: Dunlop Sportmax D208 és a hétvégén kopott el. Szóval a mai napon megyek cserére és váltok egy Metzeler Roadtec Z6-ra. A dunlop kb. 8000km-t ment el. Abszolút túrázásra használtam. Nagyon jó a tapadása, de már nem lehet szinte sehol sem kapni. De szerintem elég gyorsan elkopik.
Ezért térek át a metzelerre. Majd kiderül hogyan muzsikál.
Érdemes körbe nézned, de eléggé pénztárca függő a gumi vásárlás. Ha esetleg van, akkor a Bristone BT 023 R nézd meg. Nagyon sok jót olvastam róla. Saját tapasztalatom nincsen, de ha lenne lém ezt venném
7 000 km-es tapasztalat hasonló a Conti Road Attack-ról, viszont valaki mondjon valamit a Pilot Powerről a kollégának .

Én csak a Bonctermet tudom ajánlani.
Boncterem
Szia! Én nemrég vettem egy conti road attack 2-t kb 60e körül. Jókat olvastam róla és ezalatt a 1000 km alatt amenniyt mentem vele elég jónak tűnik és a kopása sem vészes.
Szasztok! Gumivásárlás előtt állok. Pilot power, vagy valami hozzá hasonló gumin gondolkodok. Mivel kevés a tapasztalatom ilyen téren, kérdezném, hogy hátul egy 600f4-en mennyit mehet el kb. egy ilyen gumi. Kizárólag közúton használom a motort (tempósabb hegyi kanyargás, illetve túra vegyesen).
Ha LSL gombát veszel, a hozzá való adapterrel, akkor idomfúrás van.
Sziasztok!
Szombaton én is csatlakoztam hozzátok. Egy Suzuki GSX 600 F után lett a CBR 600 F (2007). Össze se lehet hasonlítani a kettőt. De pont ezért választottam ezt, mert tudtam, hogy nem nyúlok mellé! Még alig mentem vele, de máris beleszerettem!
A bukógomba engem is érdekelne. De mindjárt visszaolvasok, gondolom már írtatok róla.
Asszem a közeljövőben lesz még pár kérdésem, hogy mit tanácsoltok mindennel kapcsolatban :)
Sziasztok!
Milyen bukógombát használtok, illetve hova rögzítitek? Ki kell fúrni az idomot miatta?
Igazán nincs mit
Köszi szépen! :) Már csak a CR-t kell eladnom és pénzem is lesz rá. :) Most raktam fel a hirdetést, aztán majd meglátom mennyien érdeklődnek.
Szóval: nem kell ahhoz ismerős. Kinézel a neten ami a közeledben van és adott esetbe tényleg meg szeretnéd vásárolni. Egy pár darabot. És azokhoz elmész megnézni, természetesen kipróbálod. Olyan helyre ne is menny ahol nem lehet.
A magasság súly arányodban, viszont én mindenképp a simát ajánlom.
Színek: ITT a 2003-tól de sok hiányzik. ITT meg az évjáratot kiválasztod, és megkeresed a 600F-et.
Na pont ez az, 190 cm és 90-95 kg vagyok, szóval nekem is a józan eszem a sima F felé húz. Egyébként nagyon szívesen kipróbálnám mindkettőt, csak sajnos egyik ismerősömnek sincs ilyen Hondája. Utoljára egy 750-es VFR-rel mentem, de nem hiszem hogy bármelyikre is hasonlítana. :)
Egyébként nincs a neten valamilyen oldal ahol megtalálom az évjáratokhoz tartozó színeket?
Szeva!
Egy fontos tényezőt kihagytál, hogy mekkorka ember vagy. Mert ha átlagos motoros vagy 170cm és 60kg körül akkor teljesen mind1 melyiket veszed, mert mindegyik kényelmes. Ha viszont 190cm és keményebb kötésű, akkor mindenképpen a sima F-et ajánlom. Nyilván a hosszú távú motorozás ember és tapasztalat függő. Az életem első motoros napján 2km után elfáradtam egy ennél sokkal kisebb motoron. Ellenben ha már crossozol egy ideje, nem hiszem, hogy 60km után elfáradsz. Nemrég Budapest-Mátra-Eger-Budapest kör letoltam, 2db pihenéssel és 2db tankolással. A vége fele már zsibbadt a lábam, meg a seggem is egy kicsit.
És ha esetleg, majd szeretnél utast vinni, az szerintem megköszönné ha a simát vennéd meg .

Szóval szerintem ez a kérdés elég relatív, de nekem ezek a tapasztalataim, én direkt a simára utaztam.
Az FS kollégák biztos mást fognak mondani, de ez így van rendjén. Mindenkinek mások a szokásai és motorozási stílusa. Kinek mi.!?
Javaslatom: próbáld ki mind a kettőt. Legalább lesz minimális képed a kényelemről.
Én motoroztam az Sportal-al és a Simával is de szerintem nincs nagy különbség a két típus között, bár a sima kényelmesebb jóval. De a sport szerintem is szebb.
Köszönöm a válaszokat. Nagyjából már utánanézegettem a különbségeknek az F és FS között, csak azt nem írta még senki hogy az osztott ülés mennyivel kényelmetlenebb. Ha nem túl nagy a különbség a kettő között, akkor lehet FS-t vennék, mert egy kicsit jobban néz ki.
Igaz, ránézésre az F nagy nyerge kényelmesebbnek tűnik. Egyébként mennyiért tudtál olaszból motort hozni? Gondolom azért megérte...