Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régebben volt fenn diabló corsa III az egész jó esőben az sc-hez képest,mondjuk a vizelvezető rovátkák kimennek egészen a gumi széléig.
Az lehet de mutass egy olyat ami sima utcai gumi és vízen jó, nincs nagy tapasztalatom de sztem az összes ilyen lehet...
Imádom én is,ha bemelegszik nem lehet kihozni a sodrából
Viszont vizen korcsolyázik rendesen
én is pont ettől tartok ez a corsa pedig rohadt jó,
mondjuk pont most voltam úgy h a mátrából lefele jövet megszűnt a tapadó réteg elég kellemetlen tud lenni
Még nem,kicsit tartok tőle hogy nem melegszik fel eléggé
Kössz majd próbálkozom, slicket próbáltál már utcán?
Sajna fix nincsen,de a full gas-nál vannak állitólag használt supercorsák 120-190méretben.Kispatakiéknak már nem jó mert "csak szar"1'53akat tunak vele menni .Bregyót kell keresni ő intézi a gumikat. Ha még jó ez a száma:309815050.
Na ez az én is azzal járok csak most nagyon fogy,nincs véletlenül fix elérhetőséged ahonnan lehetne szerezni?
Kellene egy első: Diablo Supercorsa Pro SC2
600 f2 be milyen olajat ajánlotok?

lehet eladó lesz ez a gép, szerintetek mit lehet elkérni érte? 37ezer km, 92 ( ? ) évjárat gyönyörű hibátlan állapot, új láncszett, új fékbetétek, 100%os gumik, apró kiegészítők, kisindexek stb....
Vegyesebb felhasználásra az F4-nél nem tudok jelenleg jobb motort, jó választás lesz. Meglepően kényelmes az utasnak is.
köszönöm mindkettőtök válaszát, sokat olvastam a típusról, mindenhol dicsérték, csak a városi felhasználást nem említik a tesztekben. Én is gondolkodtam naked gépen, de mivel ezzel már többet járnék túrázni is, illetve testvérem is jelezte, hogy néha kölcsönkérné (ő meg csak túrázni), úgy gondoltam ez inkább egy allarounder mint egy hornet, utóbbival kicsit kényelmetlen lehet pölö egy autópálya. Nehéz a döntés, ugye átlagember hosszú távra tervez, amikor járművet vesz. Abban mondjuk biztos vagyok, hogy nagyon szeretném, a mostani kis biciklimet is nagyon szeretem, csak már kezd kicsi lenni...
Az F4 nagyon jó városban, könnyen fordul, kényelmes. A csuklót kevésbé terheli mint az újabb sportmotorok, relatív alacsonyan vannak a lábtartók. Az ülés és a kapaszkodó miatt két személynek is elfogadható. Fogyasztás... csuklófüggő, hajszálpontosan 5-12L közt. Mondjuk csak városra lehet nem ezt venném, hanem egy nakedet, még magasabban levő és szélesebb kormánnyal. Mondjuk egy Hornetet.
Mostanában csak használtat veszek,hungaroringes 10-15kört futottakat azokban még bőven jók pályára és utcára meg tökéletesek .Sajna nagyon drágán mérik újonnan a supercorsát
Hát figyelj az F4-es egy nagyon jó motor. Mivel 4szer akkora a blokk mint a 125-sé így ennek fényében is fog kajolni. Kezesbárány egy gép nem lesz gond vele ha ilyet választasz szeretni fogod.
biztosan nagyon utáljátok már ezeket a kérdéseket, de most éppen motorcsere előtt állok és lenne pár kérdésem a CBR600F4-el kapcsolatban.
Én 99%-ban városi közlekedésre használnom a motort, ebben a szellemben nézek most nagyobbat a kis 125-ös CBR-nél. Mennyire használható a nagytesó budapesti forgalomban? Átlagosan hogy jön ki a fogyasztása? Illetve mint tapasztaltak, Ti ajánlanátok-e ezt a gépet mindennapos városi használatra?

Előre is köszönöm
Oké csak érjük el az embert mert eddig semmi reakció
Akkor neked 2 index nekem kettő.:)
Valamit férre értettél mert én venni akarok nem eladni Írtam már többször Dave-nek de nem kapok választ.
Hali Keki? Davee nem irtatok elérhetőséget, index ügyben....... :)
Szió!
Nekem is ilyen gépem van. Nyugodtan elmehetsz vele ha csak hidegen zizeg. Ne cibáld neki de amúgy nem biztos hogy a láncod ment el. A feszítő is lehet. HA láttál már vezérmű láncot akkor tudhatod hogy az ereje a hajtás láncéval vetekszik.
3000-4500 közötti fordulaton lehet hallani.
Üdv! Mennyire vészes, ha tartom vagy gázt adok, halk zizegés hallatszik a blokkból. Gondolom a vez. lánc óvatosan használtam a gépet most lesz benne 25ezer km, fogyasztás 4,5 .. 5 szóval nem pörgetem szarrá. Hamarosan megyünk erdélybe, 1500km annyit még használhatom szerintetek, a napokban kezdet el csörögni
Sziasztok srácok!
Aki ért hozzá lehetőleg az írjon. Egy 97-es f3-as cbr honda elsőtelóját össze lehet e házasítani egy 93-as F2 első telójával. Mert ütköztem egy taxival és így tudnám olcsón megoldani a dolgot. Csak a króm szár kell az f2-ből az F3-asba. Szerintetek az megoldható?
eladó honda cbr 600f4 /2003-hoz komplett tökéletes állapotú váltó, számlás felső blokkház, összes hajtókar dugóval gyűrűvel. egyben 50 eft. tel: 0620/992-4528 külön eladó egy hibátlan hátsóülés is, valamint egy 99%-os gyári nissin hátsófékbetétpár.
Azt nem tudom csak városban sosem használom.