én is pont ettől tartok ez a corsa pedig rohadt jó,
mondjuk pont most voltam úgy h a mátrából lefele jövet megszűnt a tapadó réteg elég kellemetlen tud lenni
Sajna fix nincsen,de a full gas-nál vannak állitólag használt supercorsák 120-190méretben.Kispatakiéknak már nem jó mert "csak szar"1'53akat tunak vele menni .Bregyót kell keresni ő intézi a gumikat. Ha még jó ez a száma:309815050.
Na ez az én is azzal járok csak most nagyon fogy,nincs véletlenül fix elérhetőséged ahonnan lehetne szerezni?
Kellene egy első: Diablo Supercorsa Pro SC2
lehet eladó lesz ez a gép, szerintetek mit lehet elkérni érte? 37ezer km, 92 ( ? ) évjárat gyönyörű hibátlan állapot, új láncszett, új fékbetétek, 100%os gumik, apró kiegészítők, kisindexek stb....
köszönöm mindkettőtök válaszát, sokat olvastam a típusról, mindenhol dicsérték, csak a városi felhasználást nem említik a tesztekben. Én is gondolkodtam naked gépen, de mivel ezzel már többet járnék túrázni is, illetve testvérem is jelezte, hogy néha kölcsönkérné (ő meg csak túrázni), úgy gondoltam ez inkább egy allarounder mint egy hornet, utóbbival kicsit kényelmetlen lehet pölö egy autópálya. Nehéz a döntés, ugye átlagember hosszú távra tervez, amikor járművet vesz. Abban mondjuk biztos vagyok, hogy nagyon szeretném, a mostani kis biciklimet is nagyon szeretem, csak már kezd kicsi lenni...
Az F4 nagyon jó városban, könnyen fordul, kényelmes. A csuklót kevésbé terheli mint az újabb sportmotorok, relatív alacsonyan vannak a lábtartók. Az ülés és a kapaszkodó miatt két személynek is elfogadható. Fogyasztás... csuklófüggő, hajszálpontosan 5-12L közt. Mondjuk csak városra lehet nem ezt venném, hanem egy nakedet, még magasabban levő és szélesebb kormánnyal. Mondjuk egy Hornetet.
Mostanában csak használtat veszek,hungaroringes 10-15kört futottakat azokban még bőven jók pályára és utcára meg tökéletesek .Sajna nagyon drágán mérik újonnan a supercorsát
Hát figyelj az F4-es egy nagyon jó motor. Mivel 4szer akkora a blokk mint a 125-sé így ennek fényében is fog kajolni. Kezesbárány egy gép nem lesz gond vele ha ilyet választasz szeretni fogod.
biztosan nagyon utáljátok már ezeket a kérdéseket, de most éppen motorcsere előtt állok és lenne pár kérdésem a CBR600F4-el kapcsolatban.
Én 99%-ban városi közlekedésre használnom a motort, ebben a szellemben nézek most nagyobbat a kis 125-ös CBR-nél. Mennyire használható a nagytesó budapesti forgalomban? Átlagosan hogy jön ki a fogyasztása? Illetve mint tapasztaltak, Ti ajánlanátok-e ezt a gépet mindennapos városi használatra?
Szió!
Nekem is ilyen gépem van. Nyugodtan elmehetsz vele ha csak hidegen zizeg. Ne cibáld neki de amúgy nem biztos hogy a láncod ment el. A feszítő is lehet. HA láttál már vezérmű láncot akkor tudhatod hogy az ereje a hajtás láncéval vetekszik.
Üdv! Mennyire vészes, ha tartom vagy gázt adok, halk zizegés hallatszik a blokkból. Gondolom a vez. lánc óvatosan használtam a gépet most lesz benne 25ezer km, fogyasztás 4,5 .. 5 szóval nem pörgetem szarrá. Hamarosan megyünk erdélybe, 1500km annyit még használhatom szerintetek, a napokban kezdet el csörögni
Sziasztok srácok!
Aki ért hozzá lehetőleg az írjon. Egy 97-es f3-as cbr honda elsőtelóját össze lehet e házasítani egy 93-as F2 első telójával. Mert ütköztem egy taxival és így tudnám olcsón megoldani a dolgot. Csak a króm szár kell az f2-ből az F3-asba. Szerintetek az megoldható?
eladó honda cbr 600f4 /2003-hoz komplett tökéletes állapotú váltó, számlás felső blokkház, összes hajtókar dugóval gyűrűvel. egyben 50 eft. tel: 0620/992-4528 külön eladó egy hibátlan hátsóülés is, valamint egy 99%-os gyári nissin hátsófékbetétpár.
Viszont vizen korcsolyázik rendesen
mondjuk pont most voltam úgy h a mátrából lefele jövet megszűnt a tapadó réteg elég kellemetlen tud lenni
Kellene egy első: Diablo Supercorsa Pro SC2
lehet eladó lesz ez a gép, szerintetek mit lehet elkérni érte? 37ezer km, 92 ( ? ) évjárat gyönyörű hibátlan állapot, új láncszett, új fékbetétek, 100%os gumik, apró kiegészítők, kisindexek stb....
Én 99%-ban városi közlekedésre használnom a motort, ebben a szellemben nézek most nagyobbat a kis 125-ös CBR-nél. Mennyire használható a nagytesó budapesti forgalomban? Átlagosan hogy jön ki a fogyasztása? Illetve mint tapasztaltak, Ti ajánlanátok-e ezt a gépet mindennapos városi használatra?
Előre is köszönöm
Nekem is ilyen gépem van. Nyugodtan elmehetsz vele ha csak hidegen zizeg. Ne cibáld neki de amúgy nem biztos hogy a láncod ment el. A feszítő is lehet. HA láttál már vezérmű láncot akkor tudhatod hogy az ereje a hajtás láncéval vetekszik.
Aki ért hozzá lehetőleg az írjon. Egy 97-es f3-as cbr honda elsőtelóját össze lehet e házasítani egy 93-as F2 első telójával. Mert ütköztem egy taxival és így tudnám olcsón megoldani a dolgot. Csak a króm szár kell az f2-ből az F3-asba. Szerintetek az megoldható?