Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem teljesen korrekt az ár,én tegnap voltam Miskolcon szervízben : teleszkóp felújítás,fékbetétek(gyári),olajcsere (castrol),fékolaj csere, + munkadíj = 102e ft.
Hali mindenki!
Fel tudnátok villágosítani az uj lézer trafi és a motor kapcsolatárol.
Velem az M0 taliztak, de nyugodt vagyok mert a hídon álltak és hátrafele nem löttek. Nem mentem gyorsan 140, de gondolom nem lesz baj mert elölről nem bír lelőni.?
Oké cbr 600 fs-re kell az index 1500 db. ok?
milyen állapotba vannak?
köszi viktor.
verseczki.viktor@gmail.com
Nekem F4i van.
de így legalább látják miről is van szó, igen sűrűbb de pár szerelő már a 20/50 is javasolta.
Neked is az F1 van?
Gyári fejidom kell? Bontókban 50ezer körül láttam.
Szia a 4db index megvan még?Ha igen érdekel.Korábban már írtam de nem válaszoltál
Sziasztok!
Nem tudjátok hol lehet szerezni fejidomot, mennyiért?
És mennyi a színrefújás?
Attol, hogy bemasolod ujra a hozzaszolasod, nem biztos, hogy hamarabb valaszolni fognak ra. Amit ajanlottak olaj az surubb, mint a gyari, de ilyen idos gepekbe teljesen normalis.
Kicsereltem ma a vezermulancfeszitot. Vegre csendes lett a motor. Viszont hazafele mikor refit akartam kapcsolni, elment minden vilagitasom elol. Muszerfal es hatso lampa maradt, de eleje semmi. Ez igy 23 ora utan eleg szar volt. Valakinek volt mar ilyen? Kulon van esetleg a fenyszoroknak bizti?
BOCS azt nem is írtam ez REPSOL : MOTO RIDER 4T 15W50 4 l ásványi 5800 ért + ajándékba kaptam egy 200ml lánc sprayt eflonost.
Mann filtert kapott Bárditól hátszéllel 2000ft alatt volt 64/1 típus.
Mentem vele gyorsan egy karikát 20km egyenlőre jók a tapasztalatok.
Remélem így is lesz a váltó finomabb lett na persze ez új olaj ))).Az olaj tippet egy szintén CBR/600F1 tul. autószerelőtől kaptam.
Nektek van erről hallomásotok tapasztalatok ?
Ez bizony annyi lesz, 160eFt. 24e-nél a gyertyát is cserélik ami több mint 8eFt/db. Hézagolótárcsáknak darabja se olcsó,és ha korrektül csinálják akkor ott is lehet pár darab amit cserélni fognak,hogy meglegyen az előírt szelephézag.
Az óradíj se kevés mostanában,és ezekre a munkákra pár órát simán rá lehet írni,szóval nyúlhatsz a zsebbe rendesen.
Hali
Hány darab indexed van milyen állapotba vannak?
Érdekel..:)
Meg tudunk egyezni.
hát ehez jön még a 2 pár fékbetét, avagy 2x 14ezer a gyári elsö fékek. bruttóban már kb egy 100nál tartunk. Olaj cserekor lehet légszüröt is cserélnek és akkor az megint rádobb. szóval 50 munka díj = 10 óra munka... és azért ezekhez a kis kopóalkatrész cserékhez nem kell 10 óra. Na mind1, meglátjuk mi lesz akkor.

u.i.: bár lehet szelep állitás tart olyan sokáig
Nálam is hasonlók aktuálisak, ezért nagyjából tudom az árakat. Ezek csak az anyagárak a neten vadászva, talán a legolcsóbbak.
lánc+lánckerék (did 525 erösitett) 41ezer
olaj csere (repsol) 10ezer
láncfeszitö (gyári) 22ezer

A többit nem tudom...
Skacok... Kormánycsapágy mennyibe fájhat?
sziasztok, véleményeteket kérném egy árhoz. 160 ezret fogok fizetni majd a honda márkaszervizznek hogy az álbbit csinálják meg: lánc+lánckerék (did 525 erösitett), olaj csere (repsol), elsö fékbetétek (gyári), láncfeszitö (gyári), szelep állitások, meg minden általánoság ami 24 ezer km-nél történnik. Ja és ez munka dijjal együtt 160 ezer... szóval ez korrekt ár?
nem kellet soha semmit hosszabítani minden full gyári ien szempontból.Kissé idegesít de hangsújozom nem vágom a szerelést de meg tudom csinálni ha leirják pontosan mit hogy.Ma addig jutottam hogy minden egyes csatlakozót széthúztam a fejidomnál és befujtam kontaktsprével talán segített mert mostmár csak 4000-es fordulat felett kezd minden féle értéket irkálni nekem.De az az érdekes hogy a hűtőnél jobb oldalt minden csatlakozót széthúzok és mégis irja nekem a műszerfalon hogy mennyi éppen.Kezdek tanácsatalan lenni :D
na?
Érdekel még?
Katinccsá rá TS előzményére.
Ne haragudj de nem nagyon értek ám a motorszereléshez :D de azért csak furdal a kíváncsiság hogy mi köze a fékcsőnek vagy a kuplungnak a hűtőmhöz illetve a műszerfalon a kijelzőjének hogy össze vissza mutogat minden értéket.Lehet hülyének néztek :D annyit már csináltam de nem használt hogy a bal oldalon lévő dugókat széthúztam a hűtőnél és befújtam kontaktsprével de eddig semmi értelme nem volt.
hát elméletileg a sima f4nek rövifdebb picit a fékcső szval a nagy kormányt az már nem birja el szval másik kell a kuplungot meg ugy kell elvezetni hogy jó legyen!
Sziasztok.Volna egy olyan problemám hogy a vízfok kijelzőm nem mutat állandót menet közbe folyton ingadozik és soha nem mutat valóst de ha megállok akkor nem ingadozik és valós értéket mutat.Hideg indításná pedig teljesen hibamentesnek látszik.Segítségetek előre is köszönöm.(motorom: Honda Cbr 600 f4i 2001)
MOTO RIDER 4T 15W50 4 l ásványi 5800 ért + ajándékba kaptam egy 200ml lánc sprayt eflonost.
Mann filtert kapott Bárditól hátszéllel 2000ft alatt volt 64/1 típus.
Mentem vele gyorsan egy karikát 20km egyenlőre jók a tapasztalatok.
Remélem így is lesz a váltó finomabb lett na persze ez új olaj ))).Az olaj tippet egy szintén CBR/600F1 tul. autószerelőtől kaptam.
Nektek van erről hallomásotok tapasztalatok ?
Kellett valamit hosszabbítani? Bowdent, kábelt?