GYorsabb mint kakucs, de 600asra szerintem ez az igazi. Nem kell szétgyilkolni rajta a motort és sok jó kanyar van benne. Szerintem 600asra kiváló pálya.
És az EuroRing milyen pálya, mert a gyors pályákra még nem vagyok felkészülve, a kanyargós viszont jöhet, kell a gyakorlás. De az mennyi szokott lenni, meg ott nincs sok supertmotos?
Huuu de faxa. Na igen erről beszéltem. Nagyon királyos! Most már csak az a kérdés, mi kellett hozzá, hogy ilyen legyen? Mennyi műszaki tudás kell és ha netán magamnak állnék neki, azzal nagy kárt tehetek valamiben? Vagy nem nagyon ronthatom el a cuccot. Netán ha lenne egy pontos leírás. Mert angolul nekem van, de az nem tiszta. Arról nem is beszélve, hogy honnan lehet, olyan LED-et venni hozzá?
Köcce a képeket
Sziasztok! Megtudná valaki mondani mennyi a gyári megadott guminyomás, az enyém amerikai. Most 1,5 volt első hátsó is. 1500km-es túrára mit javasoltok kisebb vagy nagyobb legyen a nyomás?
Tegnap Németországban voltam :)
A 150-es utazó elég jól tartható idom nélkül is, bár hasalni érdemes. 200 körül már azért huzatosabb, de ha kell tartható az is, csak a bukót nagyon rányomja az ember fejére...
Nem te hoztad el előlem az utolsót, egy szerencséd Ugyanis F2-re nem 525-ös, hanem 530-as kell, és abból nem is gyártanak ilyet (vagy legalábbis nincs a Pinkmotor árlistájában).
Azért nem volt 108 szemes, mert én hoztam el :) Egy darab akciós volt belőle 525ZVM arany.
Az érdekessége az, hogy 45-ös lánctányérral felrakva alapból úgy néz ki, mintha már cserélni kellene. Annyira hátul van a feszítőn. Pedig a katalógus szerint 16-45 a gyári áttétel 108 szemes lánccal.
Én is náluk vettem tegnapelőtt, bár a 17 éves jószágom nem szaggatja fel az aszfaltot, így nem az arany színűt kapta (főleg h abból asszem nincs is 108 szemes). Szumma 38ból jöttem ki.
ACe
ui.: Zárásra értem koppra oda, már kapcsolták ki a gépeket, de nagyon rendesek voltak, még kiszolgáltak kedvesen, sőt még hideg vízzel is kínáltak meg papírtörlővel (bőrruha + 50 °C ). Szóval nálam begyűjtöttek egy mezei pirospontot, és sanszosan következőnek is hozzájuk megyek (bár remélem nem a közeljövőben lesz ez )
Sziasztok! A közelmúltban vettem láncszettet. A legjobb árajánlatokat (kb. azonos) a motoralkatresz.eu, illetve az allbike.hu oldalakat üzemeltető srácoktól kaptam. Ha láncot kerestek érdemes megkérdezni őket. ui. Egyik helyen sincs személyes érdekeltségem.
Köcce a képeket
Akit érdekel egy kis csemege azok nézelődhetnek egy keveset!
Az 1,5nagyon sovány
A gyári asszem előre 2,5 hátra 2,7-2,9
De engedheted lejjebb kicsit én utcán pl a 2,1-2,3kombot használom.
A 150-es utazó elég jól tartható idom nélkül is, bár hasalni érdemes. 200 körül már azért huzatosabb, de ha kell tartható az is, csak a bukót nagyon rányomja az ember fejére...
Az érdekessége az, hogy 45-ös lánctányérral felrakva alapból úgy néz ki, mintha már cserélni kellene. Annyira hátul van a feszítőn. Pedig a katalógus szerint 16-45 a gyári áttétel 108 szemes lánccal.
ACe
ui.: Zárásra értem koppra oda, már kapcsolták ki a gépeket, de nagyon rendesek voltak, még kiszolgáltak kedvesen, sőt még hideg vízzel is kínáltak meg papírtörlővel (bőrruha + 50 °C ). Szóval nálam begyűjtöttek egy mezei pirospontot, és sanszosan következőnek is hozzájuk megyek (bár remélem nem a közeljövőben lesz ez )