Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen!simán ki lett furva!de majd csináltatok 1 normálisat mert ha esek ez lehet h ki fog szakadni!
GYorsabb mint kakucs, de 600asra szerintem ez az igazi. Nem kell szétgyilkolni rajta a motort és sok jó kanyar van benne. Szerintem 600asra kiváló pálya.
Akkor jó, nekem való
nem igazán gyors, inkább technikás nézz róla videókat.
És az EuroRing milyen pálya, mert a gyors pályákra még nem vagyok felkészülve, a kanyargós viszont jöhet, kell a gyakorlás. De az mennyi szokott lenni, meg ott nincs sok supertmotos?
Érdekel a kormánymegoldás. Simán ki lett fúrva a felső villahíd?
Steril körülmények
lemaradt :D
Alakul a gépezet
Huuu de faxa. Na igen erről beszéltem. Nagyon királyos! Most már csak az a kérdés, mi kellett hozzá, hogy ilyen legyen? Mennyi műszaki tudás kell és ha netán magamnak állnék neki, azzal nagy kárt tehetek valamiben? Vagy nem nagyon ronthatom el a cuccot. Netán ha lenne egy pontos leírás. Mert angolul nekem van, de az nem tiszta. Arról nem is beszélve, hogy honnan lehet, olyan LED-et venni hozzá?
Köcce a képeket
Én tökön is szúrnám magam, ha az enyém ennyi olajat zabálna.
uj cbr 1000,600 2-3 ezer km 1 liter olaj, gondolom a technikai fejlődés előrehaladtával elfelejtenek blokkokat gyártani
elméletileg ki lett bérelve a pálya, hogy csak mi legyünk kezdők, szóval kevés volt csak 3om
Nekem Michelin Pilot Road2 van fent,idáig bejött.
Milyen gumit ajánlotok, ha autópályázom sűrűn és az eső sem szokott elriasztani...
Szevasztok!
Akit érdekel egy kis csemege azok nézelődhetnek egy keveset!
Hali!
Az 1,5nagyon sovány
A gyári asszem előre 2,5 hátra 2,7-2,9
De engedheted lejjebb kicsit én utcán pl a 2,1-2,3kombot használom.
Sziasztok! Megtudná valaki mondani mennyi a gyári megadott guminyomás, az enyém amerikai. Most 1,5 volt első hátsó is. 1500km-es túrára mit javasoltok kisebb vagy nagyobb legyen a nyomás?
Tegnap Németországban voltam :)
A 150-es utazó elég jól tartható idom nélkül is, bár hasalni érdemes. 200 körül már azért huzatosabb, de ha kell tartható az is, csak a bukót nagyon rányomja az ember fejére...
Nem te hoztad el előlem az utolsót, egy szerencséd Ugyanis F2-re nem 525-ös, hanem 530-as kell, és abból nem is gyártanak ilyet (vagy legalábbis nincs a Pinkmotor árlistájában).
Azért nem volt 108 szemes, mert én hoztam el :) Egy darab akciós volt belőle 525ZVM arany.
Az érdekessége az, hogy 45-ös lánctányérral felrakva alapból úgy néz ki, mintha már cserélni kellene. Annyira hátul van a feszítőn. Pedig a katalógus szerint 16-45 a gyári áttétel 108 szemes lánccal.
Én is náluk vettem tegnapelőtt, bár a 17 éves jószágom nem szaggatja fel az aszfaltot, így nem az arany színűt kapta (főleg h abból asszem nincs is 108 szemes). Szumma 38ból jöttem ki.

ACe

ui.: Zárásra értem koppra oda, már kapcsolták ki a gépeket, de nagyon rendesek voltak, még kiszolgáltak kedvesen, sőt még hideg vízzel is kínáltak meg papírtörlővel (bőrruha + 50 °C ). Szóval nálam begyűjtöttek egy mezei pirospontot, és sanszosan következőnek is hozzájuk megyek (bár remélem nem a közeljövőben lesz ez )
Sziasztok! A közelmúltban vettem láncszettet. A legjobb árajánlatokat (kb. azonos) a motoralkatresz.eu, illetve az allbike.hu oldalakat üzemeltető srácoktól kaptam. Ha láncot kerestek érdemes megkérdezni őket. ui. Egyik helyen sincs személyes érdekeltségem.
Nekem sikerult a Pinknel 41-ert DID legerosebb aranyszinubol szettet vennem.