Arról nem is beszélve, hogy a bünti vagy 160-tól kezdődik, és akkor még nem is hajtottál gyorsan, meg semmit rosszat nem csináltál, csak rossz helyen álltál meg.
Egy jogsi meg sztem 100 alatt megvan, ha meg csak kiegészítő, akkor még olcsóbb lehet. Jobban jársz így az a legtutibb, mert motor is jogsi is :D
Nálunk a semmiből 1 hét a rutin, 1 hét a városi és szerdától 2 hét szerdáig meglhetett a jogsija nnak aki ügyi
Egyetértek, nem olyan sok idő egy jogsi, én kb. egy hónap alatt letudtam, úgy, hogy csak Simson volt előtte alattam, most meg már a CBR
Csigajogsinál volt a legolcsóbb, és "A" Dezsőt akard oktatónak (a temető melletti pályán oktat a nyóckerben).
Hidd el, nem éri meg büntire kifizetni a nehezen összeszedett pénzed
Szerintem ha van 800-900e-d egy gépre, akkor ha 800-ért veszel egyet a maradékból 1 hét alatt meg lehet csinálni a különbözeti vizsgát és meglesz a a jogsid nagy motorra. Ok okmányiroda elhúzza, de akkor már nem is kell annyit kibírni Vele.
Amúgy szerintem jobban jársz ha nem vállalod be amúgy, mert még ha le is papírozod Akorl. ha a rendőr ismeri a motort tudja, h valójában nem annyi. Az akkor meg okirat hamisítás is.
Szóval szerintem ha van ennyi pénzed motorra a jogsi is kijön már rá.
Hihetetlen, hogy ahelyett hogy mi motorosok összetartanánk, valaki azért hogy szerepeljen és kihúzza magát, hogy ő a Jani, képes alázni a népet
Én sem vinnék utast, megfelelő sisak és ruha nélkül. És én is voltam már Vezetéstechnikai tréningen. Amint lesz pénzem a Hondásra is megyek
De mindettől függetlenül, az hogy bármilyen esetben azok akik igaz motorosok össze kellene tartanunk, nem pedig széthúzni
Igazából hagyjuk a dolgot. Ha mered bevállalod, ha nem, nem. Én csak szükség esetén használom, így. De nem túrázok, meg rajoskodok a városban. Na ha nem bírod cérnával, akkor nézd meg a képeim, aztán bizniszelhetünk ;)
Érdekelni érdekelne,de nem merem bevállalni jogsi nélkül.Még nem :)
Bár néha már ott tartok,hogy lesz@rom az egészet és megveszem azt a motort,amit szeretnék,nem azt,amit papír szerint vezethetnék,de még egyelőre bírom cérnával.
Nem napi rendszerességgel használom, csak mikor Pest és Cegléd között kell ingáznom és sietnem kell. Rendőrrel még nem találkoztam, vagyis ha látom hogy állnak valahol, inkább visszafordultam(volt már ilyen), és akkor kerülőút. Amúgy nincs motorra jogsim. Ja és ami lényeg! Nem kell magas fordulaton használni és gyorsulgatni sem kell, egyszóval ne hívdfel magadra a figyelmet. ennyi:) Amúgy érdekelne?
Hát tesó ez bukó:S 83 kw. Pedig az ár fajin nagyon... Én is ennyit gondoltam volna érte... Na mind1. Sok szerencsét a vásárláshoz.
U.I.: Nekem sincs jogsim
Ha valakit érdekelne, hogy a motorosokat, hogyan járatták le ismét: az Itt a NAPLOPÓK oldalán megnézheti a videót. De az senkit sem érdekel, hogy az autósok meg átgázolnak rajtunk nagyobb arányban....
Szerintem F3-as, csak kitudja mire használták, látszik hogy sok mindent kicseréltek rajta. F2-esnek az index fölött beömlő cső van + első index be van építve. Az első kerék az tényleg F2-es.
Ha a motor és a váz hibátlan akkor szerintem megéri.
Bár nézd át alaposan, pl lábtartó csavar... (bár minden csavart) nincs-e belerohadva. Meg mindent tényleg, legalább 2 valakivel akit tuti ért hozzá nézesd meg, ne olyannal akinek a szája nagy inkább akinek a tudása
Amúgy tökéletes, motor kiszolgál és hű ha Te is az vagy hozzá.
Sajnos vannak olyan gazdák akik kínozzák, és a lényeg, hogy ne olyan tulajtól vedd meg. kb enyit tudok én mondani.
Egy jogsi meg sztem 100 alatt megvan, ha meg csak kiegészítő, akkor még olcsóbb lehet. Jobban jársz így az a legtutibb, mert motor is jogsi is :D
Nálunk a semmiből 1 hét a rutin, 1 hét a városi és szerdától 2 hét szerdáig meglhetett a jogsija nnak aki ügyi
Csigajogsinál volt a legolcsóbb, és "A" Dezsőt akard oktatónak (a temető melletti pályán oktat a nyóckerben).
Hidd el, nem éri meg büntire kifizetni a nehezen összeszedett pénzed
Amúgy szerintem jobban jársz ha nem vállalod be amúgy, mert még ha le is papírozod Akorl. ha a rendőr ismeri a motort tudja, h valójában nem annyi. Az akkor meg okirat hamisítás is.
Szóval szerintem ha van ennyi pénzed motorra a jogsi is kijön már rá.
Hihetetlen, hogy ahelyett hogy mi motorosok összetartanánk, valaki azért hogy szerepeljen és kihúzza magát, hogy ő a Jani, képes alázni a népet
Én sem vinnék utast, megfelelő sisak és ruha nélkül. És én is voltam már Vezetéstechnikai tréningen. Amint lesz pénzem a Hondásra is megyek
De mindettől függetlenül, az hogy bármilyen esetben azok akik igaz motorosok össze kellene tartanunk, nem pedig széthúzni
Bár néha már ott tartok,hogy lesz@rom az egészet és megveszem azt a motort,amit szeretnék,nem azt,amit papír szerint vezethetnék,de még egyelőre bírom cérnával.
Te mióta használod így a gépet?
Igazoltatásnál nem volt még gond?Ki tudtad magyarázni?
Neked is csak Ak jogsid van?
Bocsi a sok kérdésért,de érdekel a téma
U.I.: Nekem sincs jogsim
A tied forgalmi szerint hány Kw?
Érdekelne,de csak Akorl jogsim van,szóval 25Kw-ig vezethetek.
De ha a tied papíron annyi,akkor azonnal megnézném
Ez a fényezés nem gyári. A színek a két idomnál találkoznak de a matricázás tovább viszi a színt és a cbr felirat is túl kicsi.
Mindezt nem csak azért mondom, mert nekem pont van egy eladó F4-em. Ha érdekel írj és küldöm a részleteket.
Meg tudná nekem mondani valaki,hogy a képen látható '99-es CBR-en egyári-e a fényezés/matrica?
Tudom,hogy volt piros-kék,de azokon a 2 szín nem az idomok illesztésénél találkozott és a CBR felirat sem pontosan ilyen volt.
Vásárlás előtt állok és nem szeretnék egy,a halálból visszahozott,összekókányolt motort
Előre is köszönöm a válaszokat!
Elsőkerék,Faridom,
amúgy ő volna:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f3-3879514
Bár nézd át alaposan, pl lábtartó csavar... (bár minden csavart) nincs-e belerohadva. Meg mindent tényleg, legalább 2 valakivel akit tuti ért hozzá nézesd meg, ne olyannal akinek a szája nagy inkább akinek a tudása
Amúgy tökéletes, motor kiszolgál és hű ha Te is az vagy hozzá.
Sajnos vannak olyan gazdák akik kínozzák, és a lényeg, hogy ne olyan tulajtól vedd meg. kb enyit tudok én mondani.