sziasztok
olyan problémém lenne hogy 1keréken befullad a motor és hallottam h tán van ezekben 1 kis kütyü ami letiltja a motort ha pl felborul vagy 1keréken nagyon felveszed!tudja valaki hogy igaz e és ha igen akkor hol van benne és hogyan tudom kiiktatni?!
Kevesebbet semmiképp én meglocsolom rendesen,ahogy mondod sokáig fenn marad .
Egyébként ilyen halovány fehéres szine van abból nagyjából lehet látni hol tart,meg ne várd meg amig fényesek a görgők az már nem ok
Hmm... Egyszer tuti kipróbálom. ÉS akkor ebből kevesebbet is kell fújni a láncra? Vagy csak sokkal tovább fenn marad? Illetve könnyen látszik amíg fenn van?
(Mert én ezzel vagyok a legnagyobb bajban )
Én a tartósan megragad nem koszolja a felnit,kap a lánc egy teflon bevonatot amitől hosszabb lesz az élettartama is.
És nagy sebességnél nem potyog le
Ha kúton veszem kétezerpárszáz ft-ért 400ml kicsit kevésnek tünik,de iszonyat sokáig kibirja
Miért jó, vagy mitől jobb h teflonos? És azt hogy dobálják, gondolkozom rajt ha elfogy amit most felspajzoltam akkor olyat ...
750ml volt 1200 Ft, a Procycle, és tényleg jó. A jelenlegi 300-400km-t bír ki
Én próbáltam már Motul-t és Ble-Ray-t is mind nagyon jó. Ezen kívül Lidl-ben kaphatót is. Az is jó csak nem nehezen látszik.
A Valvoline-t az azért szerettem mert ez a legfehérebb
MOL-t is használtam, no az is jó, de felveszi vele a versenyt a Procycle-t is . (Ez utóbbi most akciós is )
Azt hiszem nem hagytam ki semmit.
Ki milyen lánc spray-t használ? Én Shell-t használtam, de elkopott. Előtte Repsol és Valvoline használtam, a repsol jó csak drága, a valvoline meg összemocskolja nagyon a felnit. A shell viszonylag olcsó, lehet olyat veszek újra, de ha tud valaki, olcsót az megírhatná. Köszönöm.
Ezt találtam neked.
Szerintem nagyon hasznos. Én is kb. ezt gondolom, csak baromira nem tudom így megfogalmazni Hazsnált motor vásárlási tippek.
Szerintem érdemes megfogadni a tanácsokat.
Igazából nincs avval gond, hogy ki vinné el, vagy ki nem... Elviszem én is, ha ott fog meg a rendőr, azon a 3 km-en akkor az Isten akarta így. Nekem is az árral vannak problémáim és szeretem látni is, hogy miből lesz a cserebogár... Este nekiálltunk. Idom nem jött le, próbáltuk lehúzni, jött vele együtt a lámpatest is. Olyan lehetetlen helyen volt plusz egy csavar, hogy oda maximum a flex nevű csavarhúzó érne el:D Így inkább hagytam a francba. Plusz ami van a ford. mérő alatt egy kis imbuszkulcsos csavar...Hát nem vok egy gyúrós gyerek, de gyenge sem, akárhogy húztam, vontam nem akart kilazulni, úgyhogy ha sikerülne leszedni az idomot, akkor ennél acsavarnál állna meg a történet...
Sajnos az enyémet is újrafestették. Forgalmiban piros, a valós színe piros, fekete, fehér. Festve van, de a legfőbb minták rajta matricák, amit nem lakkoztak le, így simán érezni lehet hol a matrica és hol festés. nem annyira szép közelről. Meg a fenekén a matrica, h Honda fejjel lefelé van felragasztva.
Majd ha lesz sok pénzem megcsinálom szépre. Addig meg vigyázok rá.
Ebben az esetben a forgalmiban is piros szín szerepelt. És a motor szerintem újra lett matricázva, mert nem úgy volt rajta a matrica mint kellett volna.
Az hogy a TK-ba piros szín szerepelt az max annyit jelent hogy akkor amikor átíratta a motort az volt a forgalmiban . Attól még rendben lehet a motor!
Nekem is volt hogy változott a színe,de a TK-t azért nem cserélték ki csak a forgalmit (7e ft)...
Ritka esetben de pályamotornak is befogják az f-et,nézd meg hogy nem kavicsvert e a hütö,a váz,a sok átgumizástól lepereg a festék a felni széléről stb.Ezek elöéletéről sokat elárulnak .
De van fent a haználtautón egy rozi replika igaz kicsit karcos de 2002es occoért az nem tetszik?Én tutti arra usznék rá
Nézd meg :
- az idomok belsejét, hogy volt e hegesztve
-hidegen indítsd be a motort.. mert ha már be van melegítve ott lehet, hogy nem stimmel valami
-hallgasd meg, hogy csörög e a vezérműlánc feszítő (üzem meleg állapotban)
-nézd meg a papírokat, hogy minden rendbe van. alvázszám stb... (saját példát tudok felhozni: voltam megnézni egy motort és egész jónak tűnt, de amikor megnéztük a forgalmit akkor nem stimmeltek az adatok... fekete volt a motor és a törzskönyvön meg piros szín szerepelt...)
- az egyenesfutását is megtudod könnyen nézni (kiöntesz egy kis vizet az útra és belegurulsz egyenesen)
-akkor a fékeket is nézd meg (féktárcsa, fékpofa mennyire van kopva, fékvezetékek)
- a felnit is csekkold le, hogy mennyire van lepattogva a festék, mert, ha sok helyen le van pattogva akkor sokszor volt gumi cserélve, ergo nem biztos, hogy valós km van benne
-láncot, lánckereket is megnézném, mert az se olyan olcsó
És mindenképp többen menjetek, mert több szem többet lát!
Remélem tudtam segíteni.
Köszi a hozzászólásokat!
Gyulai vagyok,a moci B.Csabai.
2006-ban került be olaszból.
Nekem is feltúnt h nem gyári a szine,és a horzsolás is a deknin.
Legközelebb ha megyek a kereskedésbe felhívom a tulajt h ott tali,és körbenézzük vele a moccot,hátha lesz vmi "elszólás".
Mikor én vettem a gépet, egy szerelőt, és egy tapasztalt motorost is vittem magammal. Én faggattam az eladót, hátha elszólja magát valamivel, bármivel, addig a szerelő alaposan átnézte. Mind a 2en mentek Vele egy kört. Majd megállapították nekem, h ami hibája van (mert volt neki) azt olcsón lehet javítani cserélni és így is megéri.
Nekem így lett. Nem nagyon tudom pontosan miket is nézett meg nekem... de akkor el is hoztuk.
Én nem ajánlom, de nem ismerem a képességeidet. Ha értesz ezekhez a mütyürökhöz, akkor nem lehet gond. De ha nem akkor használtan 40.000 egy műszerfal . Szóval nem érdemes kockáztatni.
Itt van egy pár kép a manuálról ha még nem szedted le.
A jogsit meg csináld meg mielőbb és sokkal nyugodtabban mehetsz
olyan problémém lenne hogy 1keréken befullad a motor és hallottam h tán van ezekben 1 kis kütyü ami letiltja a motort ha pl felborul vagy 1keréken nagyon felveszed!tudja valaki hogy igaz e és ha igen akkor hol van benne és hogyan tudom kiiktatni?!