Mielőtt szét Off-olnám a topicot gyorsba elmondom, nekem volt és imádtam. Nagyon jó kiforrott konstrukció, olcsó fenntarthatóság life time élettartam. Kicsit talán "punnyadt" a futóműve de értheted kényelmesnek is ha nem csapsz a lecsóba komolyan bele.
Annyit még, hogy Dipshit kicsit téved mert a blokkja az utolsó GSXR levegő olajos agyonverhetetlen blokkjának a felhasználásával épült!
Ha kell még infó akkor szóban.
Az egy nagyon egyszerű motor, tartós technikával. Nem is igazán sportmotort, inkább csak sport-túra. Ha az aktuális példány jó akkor az jó is lesz sokáig. Tulajdonképpen a Bandit blokkja van benne, azzal meg nem szokott gond lenni. Akinek nincsenek pályaigényei azt teljesen jól kiszolgálja az a motor.
Úgy néz ki sikerült a feleségemmel a motor dolgot lemeccselni, úgyhogy most már legálisan is nézelődhetek.
Viszont tegnap elkövettem egy hibát,megálltunk egy használt motorkereskedésnél és felültem egy suzuki gsx-f 750-re és teljesen beleszerettem. Leér róla a lábam, tök kényelmes, otthon éreztem rajta magam. Van itt esetleg olyan akinek volt ezzel a típussal tapasztalata? Persze még nem mondtam le a cbr-ről sem, mert megyek megnézek egy "sima" f4-et, meglátom azon hogy érzem magam.
Az enyém már cirka 25 km/h-tól rángatás mentesen elvan 5.-ben (nincs 6.). Csak azért jó, mert alig kell a városban a kuplunghoz vagy a váltóhoz érni. Egyébként meg ettől lesz dögunalom az egész
Igen, már megjött a kamera és a rendelt pótakksi is :)
Elsőre nagyon tetszik de még nem volt időm nagyon tesztelni, hétvégén összedobok egy tesztet vele videókkal.
Maga a kamera nagyon jó, a felfogatást kell még próbálgatni. Vettem egy tankra csavarozható konzolt is, azon fog ülni.
85$-t tuti megér szerintem
Ha valaki lemaradt róla, erről a kameráról van szó. Nem innen, hanem Ebayről van, de itt részletesebb a leírás ha valakit érdekel. Youtube-on meg sj1000 camera keresésre kiad videókat
Mentem Suzuki Sv 650-el meg Honda Vfr 400-al. Azt kell mondjam rohadtul nem 1 kutya a 2. Az Sv-nél tetszett , hogy alul brutálisan megindul. Viszont felül elfogyott a Cbr-hez képest. A motorféke furcsa volt néha jó néha nem na meg kinek mi. A Vfr alulról elindul és szinte torpanás nélkül forog 10 fölé. Talán 5000- 5500-as fordulat környékén van 1 pici torpanás de nem vészes. Alul ugyan olyan jól megy a Vfr mint az Sv, felül nem fogy el na és nincs az a brutális motorfék sem. Igaz ez 400-as volt a 800-ast nem tudom milyen de én úgy szálltam le arról a motorról hogyha majd egyszer esetleg le akarom cserélni a Cbr-t akkor Vfr lesz helyette.
csak teszt volt. beértünk egy városba és gondoltam most nem kapcsolok vissza. lassan gurultunk és akkor néztem, hogy 37el megyünk. Onnan nem ugrott ki viszont simán rá lehet csavarni.
de most nézem, hogy a papírra is azt írta, hogy rándulás, oldal irányban stabil a térd. Kár, hogy nem akkor olvastam el.
Robogóval szerintem tudnék már. Attól függ mennyire kell behajlítani a lábam. Viszont sztenderre nem tudnám rakni. Meg a lábamat se tudnám letenni.
Van elég hikomat az utcán. Nem akarok még1 perecet.
többire meg egy darabig szerintem jobbról fogok felszállni mert bennem van az érzés mikor felszálltam a krosszra...
Üdv Mindenkinek, már megint itt vaok
Mielőtt szét Off-olnám a topicot gyorsba elmondom, nekem volt és imádtam. Nagyon jó kiforrott konstrukció, olcsó fenntarthatóság life time élettartam. Kicsit talán "punnyadt" a futóműve de értheted kényelmesnek is ha nem csapsz a lecsóba komolyan bele.
Annyit még, hogy Dipshit kicsit téved mert a blokkja az utolsó GSXR levegő olajos agyonverhetetlen blokkjának a felhasználásával épült!
Ha kell még infó akkor szóban.
viszont bűn ronda. De ugye attól még van aki szereti.
Úgy néz ki sikerült a feleségemmel a motor dolgot lemeccselni, úgyhogy most már legálisan is nézelődhetek.
Viszont tegnap elkövettem egy hibát,megálltunk egy használt motorkereskedésnél és felültem egy suzuki gsx-f 750-re és teljesen beleszerettem. Leér róla a lábam, tök kényelmes, otthon éreztem rajta magam. Van itt esetleg olyan akinek volt ezzel a típussal tapasztalata? Persze még nem mondtam le a cbr-ről sem, mert megyek megnézek egy "sima" f4-et, meglátom azon hogy érzem magam.
Mondjuk én nem motorral megyek még.
Elsőre nagyon tetszik de még nem volt időm nagyon tesztelni, hétvégén összedobok egy tesztet vele videókkal.
Maga a kamera nagyon jó, a felfogatást kell még próbálgatni. Vettem egy tankra csavarozható konzolt is, azon fog ülni.
85$-t tuti megér szerintem
Ha valaki lemaradt róla, erről a kameráról van szó. Nem innen, hanem Ebayről van, de itt részletesebb a leírás ha valakit érdekel. Youtube-on meg sj1000 camera keresésre kiad videókat
Egy HONDA VTR 1000 SP-2-re is rápróbálnék. Bár szerintem morcos lehet. ritka is nem?
Először is jobbulást.
Mentem Suzuki Sv 650-el meg Honda Vfr 400-al. Azt kell mondjam rohadtul nem 1 kutya a 2. Az Sv-nél tetszett , hogy alul brutálisan megindul. Viszont felül elfogyott a Cbr-hez képest. A motorféke furcsa volt néha jó néha nem na meg kinek mi. A Vfr alulról elindul és szinte torpanás nélkül forog 10 fölé. Talán 5000- 5500-as fordulat környékén van 1 pici torpanás de nem vészes. Alul ugyan olyan jól megy a Vfr mint az Sv, felül nem fogy el na és nincs az a brutális motorfék sem. Igaz ez 400-as volt a 800-ast nem tudom milyen de én úgy szálltam le arról a motorról hogyha majd egyszer esetleg le akarom cserélni a Cbr-t akkor Vfr lesz helyette.
Viszont egy halom tesztet végig olvastam és csak jókat írnak róla.
Vehemens gyorsítás volt a gázra vagy csak úgy asszmatikus nyekegéssel indult meg?
Ha 37 közelébe érek már rég 2.-ben vok.
igazából nekem csak a v2 hangja tetszik.
de a Z-vel múltkor 6.ban 37el mentem és nem rángatott gyorsításnál.
Sv1000el mentem csak ami v2. jó jó de jobb csak úgy, hogy néha menni vele.
bár ez a super duke elég vonzó
de most nézem, hogy a papírra is azt írta, hogy rándulás, oldal irányban stabil a térd. Kár, hogy nem akkor olvastam el.
Robogóval szerintem tudnék már. Attól függ mennyire kell behajlítani a lábam. Viszont sztenderre nem tudnám rakni. Meg a lábamat se tudnám letenni.
Van elég hikomat az utcán. Nem akarok még1 perecet.
többire meg egy darabig szerintem jobbról fogok felszállni mert bennem van az érzés mikor felszálltam a krosszra...
Szerintem 2hét múlva már menni fog.