Azt nem tudom mert szerencsére még törésmentes vagyok.
ismerősöm mondta akinek 2x is eltört a lába idén, hogy ki kellett fizetni a gipszet. Neki sima fehér volt fent. aztán lehet, hogy űrtechnikával rakták fel.
sokat javult, de még nem tuti.
mankóval tudok csak menni.
pont ma mérgelődtem ezeken az orvosokon.
nem lehet orvoshoz menni csak ha beutalód van és időpontot kértél.
Gondolom nem kell mondani, hogy milyen időpontot adnak...
Persze mondja, hogy 10ezerért mehetek holnap reggel 8ra.
Előjött a sztori, hogy mamámnak műteni kellett a szemét. 4hónappal későbbre kapott időpontot. 30ezer mutyi és következő héten műtötték. Persze ugyan azok az emberek, ugyan ott, ugyan azzal a felszereléssel.
komolyan mondom itt már nincs ilyen, hogy hivatástudat meg eskü meg faszom. Csak a lehúzás megy és arcpirítóan pofátlanul.
Van a kórháznak MR gépe amivel meg lehet nézni rendesen, hogy mi sérült. persze nem nézi mert gyere vissza maszekba és 10ezerért megnézi. Tehát 10ezer a rendelés + 10ezer a vizsgálat.
Meg remélem 10ezer a kiértékelés is.
Simán el lehet lenni a túrákon a Z-vel meg 600 F-el is.
Hidd el egy 3-4 napos kanyarvadászatra nem kell rögtön szekrényes mamutlovakat vizionálni mert túra.
Ez hülyeség.
Ha most elvagy egy dunaujváros-Mátra távon simán elvagy 2-3e Km/4-5 naposon is ugyanazzal a géppel.
Hülye beidegződés ha túrázni akarok akkor azt Csak 1200-as BMW-vel lehet tenni.
Miért kéne törvényszerűen szenvedni túramotoron a városban? Csutkán hasalni jobb?
Egyébként csak annyi hátránya van egy rendes méretű túramotornak (naked vagy sport 600-as és annál nagyobb géphez képest) városi forgalomban, hogy nehhéz vagy inkább csak nehezebb sort váltani a dugóban, de kb ennyiben ki is merül. Kicsit jobban kell megválasztani hol kell elosonni a kocsik között
ugye nekem kéne dönteni, hogy akkor sport vagy túra irányba lépjünk.
Csak ugye nem nagyon tudok dönteni. Talán ha a józan ész dönt akkor jobb egy túra motoron szenvedni városban és élvezni az utat több szár km keresztül mint élvezni a várost és szenvedni a túra során.
Mo-Hr túra egyenlőre nincs tervben.
Most jutott eszembe, hogy van a hondának egy nc700 nevű gépe is. Viszont a 48LE kicsit viccesen hat.
tudom ez miatt érdekesség képen néztem rá, hogy mit vennék.
ismerősöm mondta akinek 2x is eltört a lába idén, hogy ki kellett fizetni a gipszet. Neki sima fehér volt fent. aztán lehet, hogy űrtechnikával rakták fel.
Legalábbis a legutóbbi törésemkor.
Múltkor mesélték, hogy itthon a gipszet ki kell fizetni. Meglepődtem.
Kártyával vagy KP-val.
Na ezért van a TB.
USA pont ilyen.Meg még pár hely.
mankóval tudok csak menni.
pont ma mérgelődtem ezeken az orvosokon.
nem lehet orvoshoz menni csak ha beutalód van és időpontot kértél.
Gondolom nem kell mondani, hogy milyen időpontot adnak...
Persze mondja, hogy 10ezerért mehetek holnap reggel 8ra.
Előjött a sztori, hogy mamámnak műteni kellett a szemét. 4hónappal későbbre kapott időpontot. 30ezer mutyi és következő héten műtötték. Persze ugyan azok az emberek, ugyan ott, ugyan azzal a felszereléssel.
komolyan mondom itt már nincs ilyen, hogy hivatástudat meg eskü meg faszom. Csak a lehúzás megy és arcpirítóan pofátlanul.
Van a kórháznak MR gépe amivel meg lehet nézni rendesen, hogy mi sérült. persze nem nézi mert gyere vissza maszekba és 10ezerért megnézi. Tehát 10ezer a rendelés + 10ezer a vizsgálat.
Meg remélem 10ezer a kiértékelés is.
Azt nem tudom minek fizetem a tb-t.
van a cbf100 is talám még ami normális azt hiszem.
Hidd el egy 3-4 napos kanyarvadászatra nem kell rögtön szekrényes mamutlovakat vizionálni mert túra.
Ez hülyeség.
Ha most elvagy egy dunaujváros-Mátra távon simán elvagy 2-3e Km/4-5 naposon is ugyanazzal a géppel.
Hülye beidegződés ha túrázni akarok akkor azt Csak 1200-as BMW-vel lehet tenni.
Én egy ilyet vennék:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_6_n_abs._ki
tuno_allapot-7153761
Amúgy mi a helyzet a lábaddal? Jobban van?
Egyébként csak annyi hátránya van egy rendes méretű túramotornak (naked vagy sport 600-as és annál nagyobb géphez képest) városi forgalomban, hogy nehhéz vagy inkább csak nehezebb sort váltani a dugóban, de kb ennyiben ki is merül. Kicsit jobban kell megválasztani hol kell elosonni a kocsik között
ugye nekem kéne dönteni, hogy akkor sport vagy túra irányba lépjünk.
Csak ugye nem nagyon tudok dönteni. Talán ha a józan ész dönt akkor jobb egy túra motoron szenvedni városban és élvezni az utat több szár km keresztül mint élvezni a várost és szenvedni a túra során.
Mo-Hr túra egyenlőre nincs tervben.
Most jutott eszembe, hogy van a hondának egy nc700 nevű gépe is. Viszont a 48LE kicsit viccesen hat.
Egyrészt steril megyek oszt kész.Mint a vasúton.Másrészt pénzben.
Ami penge irányíthatóságú az erős ami meg szélvédett és errős meg jól irányítható az sport.
Ha tényleg nem kéne v2 bajban lennék de a shiver elég disznó,jól irányítható és nem túl erőbenő a fizetnivalókhoz képest.
Amúgymeg street vagy speed és a tiger.