Hirdetésfeladásnál ki lehet választani hogy milyen mértékegységben viszed be a teljesítmény adatot (hogy Mari néninek se kelljen átszámolni a forgalmiban lévő kilowattot lóerőbe), és a bevitt adat alapján automatikusan átváltja az oldal a másik mértékegységre is. 124 kW pedig 168,6..tehát 169 lóerő.
Ennyi.. lóerő adatot írt be az értékesítő, de elfelejtette azt kiválasztani a hirdetésfeladásnál
Na de hülye vagyok csak most olvasom az írásod én meg kielemeztem itt az elméletem de már csak így ránézésre is meg egy két dologra túl szép volt hogy igaz legyen szerintem még minimum vagy 500EFt ot rá kéne költeni arra a gépre ami szerintem már irreális,ilyenkor sajnálom a motort milyen szar gazdája lehetett
igen van több lovas 150 ló a legtöbb de azt nem fogják neked ennyiért adni mert az már korlátozottabb széri az alap ducat 999 124 lóerő a többe meg már többe kerülne mint a hírdetésben szereplő sőt azok álltalában csak egy ülésesek ez meg kettő
A ducati 999 nincs 170 lóerő az alap 999 124 lóerő at R 139 lóerő de az egy üléses az S 136lóerő de az is együléses ha jól láttam a legerőseb a Ducati 999R Xerox Replica 150 lóerő
Nem koszolódik el mert a váltó egyik fogaskerekéről vesz a jelet!
Az csere lesz mindenképp!
Nekem is kellett anno cserélni a VTR-ben. Ugyanugy mint neked néha jó volt aztán egyszer csak behalt!
Én 1 € ért vettem az Ebayen!
Utána néztem a Ducati fórumon hátha van róla valami!
Nem szabad megvenni azt a motort! Idézet a fórumról:"Sziasztok!
Petya! A Tatai 999-et nem ajánlom. Ma néztem meg hááát. Előéletről nem tudnak semmit, bizományos, 34E km-er van benne, óra szerint+ a köv.finomságok.Eredeti szín sárga, volt, az összes idom repedve, a műszerfal körbe volt szilopasztozva,a faridom majdnem leesett a helyéről, szólnom is kellett a srácnak, ezt huzzátok meg, hátha valaki kipróbálná, bár nem hiszem mivel alig indult, akksit tegnap bikázták, ill tocsogott az olaj a motor alatt, de természetesen tegnap még nem folyt:-), felnik elöl-hátul agyonverve perem mentén, jó sokat pályázhattak vele ( sok gumicserére utal) ja és a hangja sem volt vmi egészséges, nagy nehezen elindították..Ja és a fejidom, lámpakonzol is ripityára volt tőrve. Én nem venném meg, mert ezeken a látható sérüléseket kívűl, tuti , h belül is belenyúlos sajna..Egyébként az eladó srác is azt mondta, h megérti, és hónapok óta árulják! Persze ez nem azt jelenti, h egy s..r, mert sok mindent meg lehet csinálni, a mostani motorom is sérült volt, de ez azért messzemenően jelentős +beruházás lenne.. Remélem tudtam segíteni:-)"
Szia.
Nem akarok bele szólni de én úgy tudom hogy a 999Duki az soha nem volt 170 lovas ha jól emlékszem akkor 100 pacit tud de mondjuk azt keréken mérve.
Nem sértődtem meg, mert igazad van. Sok a 170 ló és tényleg kènyelmesebb gépet kerestem, csak ez a hirdetés kiszúrta a szemem. :) Azért, ha màr 10 km-re van tőlem elmegyek megnézni, de Vfr-t és Tdm-et is fogok próbàlni. :) Remélem holnap elviszik Rossikàt. :)
Na ezt a cikket olvastam én isha kicsit különlegesebb motort akar és olaszt akkor a helyében egy aprilia rsv1000 ret néznék mert az is sport de biztos hogy aducatinál kényelmesebb
Hát a ducati a verseny felhasználás mellet divat villogós motor is sokszor a tulajdonosaiknál bőven többet tud és nem is szoktak bele sok kilómétert rakni,de vehet az ember bármilyen gépet akár 180 lovasat is csak esze legyen hozzá és tisztelje a gépet én még most is szivem szerint egy suzuki tl1000rt vennék ahogy írtam csak félek a váltástól nem az erő végett hanem mert mindíg a biztosra megyek
A régebbi típusok valóban nem a megbízhatóságukról voltak híresek, de a 999-tól felfelé az is egyre jobb lett.
Egy milka körüli összegért viszont olyan motort kapsz, amilyet japánból soha. Rá kell nézni: a fékek, a gátlók...még ez. sokéves technika is üt.
Viszont: ezek már eléggé betyárosan mennek alul is. Nem akarlak megsérteni, de a 600F-el azért túl sok tapasztalatot nem szedtél össze. A motor tudásának a felét sem fogod kihasználni, pláne egy Ducatinál.Ezek versenypályára születtek.
Próbáld meg legfeljebb ha nem tetszik eladod bár biztos bele telik kis időbe eladni mert nézek több hírdetést is mindenki enged a ducatik ból de a kutyának sem kellenek
Szerintem az autó kicsit más tészta mint a motor de te tudod vedd meg és meg látod mi lesz,csak a múltkor még azt hiszem 1150000Ft volt ennyire sürgős lenne?
Ennyi.. lóerő adatot írt be az értékesítő, de elfelejtette azt kiválasztani a hirdetésfeladásnál
http://www.motorcyclespecs.co....
Tehát nekem kicsit gyanús az a 169 lóerő egy sima 999 estől mert ha így meg van tuningolva akkor nem ennyi lenne az ára.
Az csere lesz mindenképp!
Nekem is kellett anno cserélni a VTR-ben. Ugyanugy mint neked néha jó volt aztán egyszer csak behalt!
Én 1 € ért vettem az Ebayen!
Amerikai L-es, de inkább XL-nek felel meg. Egyszer volt rajtam. Textil. Könyök-váll protik+puha gericproti.
30K HUF
Utána néztem a Ducati fórumon hátha van róla valami!
Nem szabad megvenni azt a motort! Idézet a fórumról:"Sziasztok!
Petya! A Tatai 999-et nem ajánlom. Ma néztem meg hááát. Előéletről nem tudnak semmit, bizományos, 34E km-er van benne, óra szerint+ a köv.finomságok.Eredeti szín sárga, volt, az összes idom repedve, a műszerfal körbe volt szilopasztozva,a faridom majdnem leesett a helyéről, szólnom is kellett a srácnak, ezt huzzátok meg, hátha valaki kipróbálná, bár nem hiszem mivel alig indult, akksit tegnap bikázták, ill tocsogott az olaj a motor alatt, de természetesen tegnap még nem folyt:-), felnik elöl-hátul agyonverve perem mentén, jó sokat pályázhattak vele ( sok gumicserére utal) ja és a hangja sem volt vmi egészséges, nagy nehezen elindították..Ja és a fejidom, lámpakonzol is ripityára volt tőrve. Én nem venném meg, mert ezeken a látható sérüléseket kívűl, tuti , h belül is belenyúlos sajna..Egyébként az eladó srác is azt mondta, h megérti, és hónapok óta árulják! Persze ez nem azt jelenti, h egy s..r, mert sok mindent meg lehet csinálni, a mostani motorom is sérült volt, de ez azért messzemenően jelentős +beruházás lenne.. Remélem tudtam segíteni:-)"
Remélem tudtam segíteni!
üdv.
Nem akarok bele szólni de én úgy tudom hogy a 999Duki az soha nem volt 170 lovas ha jól emlékszem akkor 100 pacit tud de mondjuk azt keréken mérve.
Ez ugyan az elődmodellről szól, de nem hiszem hogy mindennapi használhatóságban sok különbség van közöttük, érdemes elolvasni: Privát pokol
Egy Multistrada valószínűleg ezerszer jobb döntés, ha utcai motorozás a cél.
Egy milka körüli összegért viszont olyan motort kapsz, amilyet japánból soha. Rá kell nézni: a fékek, a gátlók...még ez. sokéves technika is üt.
Viszont: ezek már eléggé betyárosan mennek alul is. Nem akarlak megsérteni, de a 600F-el azért túl sok tapasztalatot nem szedtél össze. A motor tudásának a felét sem fogod kihasználni, pláne egy Ducatinál.Ezek versenypályára születtek.
De ha tetszik, hajrá.