Motorvásárlás téma miatt közbenéztem én is kicsit a piacon, hogy ha venni kéne akkor mi kellene.
Nem nagyon tudok dönteni.
cél: sportos, városban jól használható, de lehessen vele napi 3-400km-t menni. ne legyen 180LE mert túl sokat kell rá fizetni. V2 kerülendő. 2005 utáni mindenképpen. 1,5 millió környéke.
Sok motort megnéztem de nem igazán van olyan amiért eladnám a Z-t. Persze van de azok eltolódnak a sport vagy a túra fele.
k8 750 gsx-r a ami nagyon bejön de az már kurva sport. meg kicsi is (k4hez viszonyítva)
Ninja-nál a 600 kicsi az 1000 meg nagy. R6R-R1, cbr rr ugyan ez.
hornet, fz6, gsr nem tetszik.
fjr, hayab., xx túl nagy a városba meg túl sok LE.
F4i: hmm hmm akkor meg már inkább a 750 gsx-r
nem nagyon tudnék dönteni. Viszont a szélvédelem azért jól esne néha. Viszont a frankó irányíthatóságot nem szívesen cserélném el.
Részvétem a családnak. Én aztán tudom, hogy mit érezhetnek most. Minden erejüket össze kell szedniük az elkövetkezendő időszakban. Remélem örök útja békés lesz a Mindenható mennyei országútján!
Relatív a kényelem.. Mi hárman motorozunk együtt F3, F4i, K8 GSX-r 1000, az F3-as hátsó üléséhez szokott leányka felpattant a gixerre, és azt mondta neki az kényelmesebb. Az én párom meg rá se néz, szerinte olyan magasan ő már szédül
Ja, és a gixxer még jól is fogyaszt, nekünk kakucs közel 150km, odáig 8000 alatt az enyém nem forgott, így tankoltam ott több mint 1 literrel többet 100 kilométerre számolva.
Kérdésedre hogy kényelmesebb a hátul ülőnek a sima F mint az FS egyértelműen azt kell mondjam , hogy igen. Előbb a kollega áttétel különbségről írt nem kényelemről. Csak nézd meg a 2 motort. Fs-en kisebb az ülés hátul és fentebb is ül az utas. Szerintem a lábtartó is feljebb van bár nem vagyok benne biztos. Utasnak biztos , hogy kényelmesebb a sima F az Fs-nél de még a vezetőnek is.
Az konkrétan nem igaz. Persze kinek mi az "óvatos". Ha nem mindenhol nyélgáz már az, akkor igaz is lehet. Vagy elkoszolódott légszűrő, vmi egyéb hiba, stb. szintén okozhat ilyet.
2 hétig használtam intenzíven egy VTEC-et, az eléggé illegális tempó mellett evett annyit. Úgy használva a 600F4i is megenné legalább a 6.5-7-et.
Az RC46I (más néven 800Fi) első injektoros évjáratai többet kajáltak, mint előtte a karbis 750F. Az RC46II (VTEC - figyelem! a "vtech" egy nyálas fiúzenekar!) már okosabb befecskendezéssel jött.
Nyilván van köztük 40-50 kg és 50 ccm, szóval egy 0,5-1 l fogyi különbség előfordulhat (ez sem biztos), de egy hobbi eszköznél ennyit számít 0,5-1 l? Ha a fogyasztás a szempont, venni kell egy Honda Innovát.
Hogy még utoljára jól megkavarjalak, nálam, az én vezetési szokásaim mellett eddig az 1000RR fogyasztott a legkevesebbet (- 750F, VTEC, R6, 600F4i)
Azt el hiszem bár ez szerintem annyira nem kényelmes mint a régi, viszont ez már injektoros ha valakinek ez számít. És 10 lóval erősebb is mint az enyém. Ez már 150 lovas ha jól tudom. Nem mintha nem lenne bőven elég a 140 paci.....Sőt én jelenlegi motorozási stílusom mellett egy jóval gyengébb gépre szándékozom váltani.......
Én mentem vtech vfrrel de nem tűnt túl nagy számnak. Szerintem nem megy jobban mint a cbr viszont nehezebb és többet kajál. Azt is mondják hogy nyomatekos hát az 1000 Fezer után játék motornak tűnt. A hangja az viszont tényleg király. Ha erre jársz felénk megmutatom a Fazert kényelmes és erős.
Népítéletben az írják, hogy 5,5-10 liter között van a fogyasztása. Ez leginkább attól függ, hogy 16 szelepet sokat dolgoztatod-e, tehát huzamosabb ideig 6500 rpm fölött van-e a motor.
Még ha annyira nem is óvatosan de nekem is beéri két személlyel 5-5,5 literrel ha nagyon óvatos vagyok azaz 100-nál nem megyek jobban akkor még 5 alá is tudom szorítani
Egyik nagyon jó ismerősömnek van vfr800-a mikor mentem vele az enyém után háát mit is mondjak motorfék még annyira nem is fura inkább a rosszul megválasztott sebességfokozat utáni rángatózás amit a cbr-nél még soha nem éreztem legyen az 6-ikban 50-nel való gurulás nekihúzom és szép simán gyorsul viszont a vfr 3e-es fordulat alatt abszolút nem érzi jól magát rángatózik mint az állat ja és a tulaj elmondása szerint a legóvatosabb használat mellett is 7 liter körül eszik
Nem nagyon tudok dönteni.
cél: sportos, városban jól használható, de lehessen vele napi 3-400km-t menni. ne legyen 180LE mert túl sokat kell rá fizetni. V2 kerülendő. 2005 utáni mindenképpen. 1,5 millió környéke.
Sok motort megnéztem de nem igazán van olyan amiért eladnám a Z-t. Persze van de azok eltolódnak a sport vagy a túra fele.
k8 750 gsx-r a ami nagyon bejön de az már kurva sport. meg kicsi is (k4hez viszonyítva)
Ninja-nál a 600 kicsi az 1000 meg nagy. R6R-R1, cbr rr ugyan ez.
hornet, fz6, gsr nem tetszik.
fjr, hayab., xx túl nagy a városba meg túl sok LE.
F4i: hmm hmm akkor meg már inkább a 750 gsx-r
nem nagyon tudnék dönteni. Viszont a szélvédelem azért jól esne néha. Viszont a frankó irányíthatóságot nem szívesen cserélném el.
Ti mit vennétek?