Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szerda nekem jó.
daVeFR,

Nem hogy teljes gáznál nem, de már 40% TPS-nél sem veszi figyelembe a lambda-szonda jelét. 40% alatt is max 5500-6000rpm-ig csak...
Szóval kb. annyi értelme van, hogy megkapjon a motor bizonyos minősítéseket...
hétfő, kedd, szerda?
Baszki, nem jó. Zártkörű rendezvény van. De még utána hét se jó

link
Inkább 6-a (péntek), mert szombaton szüretelünk.
Kakucs 6 vagy 7?
Nekem tuning dobos összekötőhöz lambdasznda csatlakozás is volt,na meg va egy ilyen kis csip vagy mi amit ha beraksz a lambda szonda helyet az átveri a rendszert
Hogy abban mi van, azt nem tudhatom. De a Honda manual azt írja: O2 sensor (California model only).
Neten is találsz olyan bejegyzéseket, hogy hány Ohm-os ellenállással lehet kiiktatni a kaliforniai modellekből a lambda szondát.
igaz, nálam cserélve volt a gyári kipuff ugyancsak gyárira a perec után...

lehet, hogy tettek bele?
hát az enyém nem kaliforniai, de egy igencsak lamdaszondára hajazó tárgy kandikál ki a kipufogócsőből.
Noé már kidobta a bárkából
Kaliforniai modelleket leszámítva nincs lambda szonda.

De ahol van, általában azok sem széles sávú szondák (nem véletlenül nem a motor saját szondájával veszik a jelet amikor fékpadon belövik).
Plusz jellemzően a lambda szondás gépek csak bizonyos üzemi körülmények közt veszik figyelembe a szonda jeleit. Ha jól tudom, éppen pl. teljes gáznál nem.

De erről Ago-t érdemes megkérdezni a PC topikban.
lambdaszonda?
Ezt gondoljuk át logikusan! Mi észlelné egy 600F-fen, hogy el kell venni vagy dúsítani kell?
Egy rendszerhez tényleg kötelező hozzá állítani a gépet de egy dobhoz nem csak a karbis gépeken
Én meg úgy hallottam hogy 10% tűrés van az elektronikában és talán lent vesz el egy kicsit amit nem is biztos hogy érezni,karbis gépnél azonnal gyengébb lenne az biztos de ha hozzá állítják akkor tuti.
Ezért adtam el, és ment vissza a gyári. Nem szánok százezreket egy rendszerre, ha kevés lenne a 600f, eladnám, kipótolnám egy rendszer árával, és vennék egy nagyobbat, gyári dobbal.
Volt valami mérés, amiben kiderült, hogy 10 "sport" dobból 9 rontott a teljesítményen. Szóval esélyes, hogy csak a zajszennyezés fokozására alkalmas.

Elképesztően bonyolult képlet a kipufogó rendszer méretezése. A szívócsőhossztól kezdve, a szelepek nyitási szögén át a kipufogógáz hőmérsékletét is számításba véve (más sebességgel terjed a hang -- a nyomáshullámok is) egészen a gyűjtő cső kúposságáig, meg még egy csomó minden szerepel benne. Nem olyan könnyű abba belenyúlni, és nem rontani rajta. (Egy full Bódis vagy Akra rendszer biztosan a tudja; a többi szinte biztosan nem.)
Nem tudom, én hagynám a gyárit a helyedben. Nekem is volt sportdob(+K&N szűrő), de nekem nem volt az igazi, alul mindig torpant egyet, csak utána húzott, meg hangosabb is volt, mint ami hosszabb távon kellemes. Emellett már a rendőrök is nézik egyre jobban, így egy okkal kevesebb a kötözködésre.
Az újat még nem gyártattam le hozzá. A gyári leömlő belső átmérője 46 mm, erre megy rá a gyári "összekötő", aztán a dob előtt kiszélesedik.
Atmero.
Átmérőre vagy hosszra?
Mekkora az osszekoto?
Pár napja már feltettem egy hasonló kérdést, hadd tegyem fel még egyszer és aztán végleg abbahagyom ezt a témát.
Szerintetek egy nyitott sportdob, aminek 47 mm a belső átmérője az összekötőnél nagyon lefojtaná a motor teljesítményét?