Magas túraendurot szeretne utcai/pici terepre túrázni.
A gond hogy ezt a szegmenst az európaiak tarolták le.
A japok kimaradtak a dömpingáras olcsó nagyon megbízható cuccaikkal.
Régebben csináltak jópár strapabíro gépet de azok nem voltak gyorsak és a legtöbbje igen nehéz.No meg 1 hengeresek.
És mára elég korosak is.A 2000-res évek elejétől meg kivonultak erről a szegmensről.Szupersportra koncentráltak meg a közepes olcsó nakedekre.
600, én meg 670-ért vettem tavasszal. Hát ennyi bukta úgy érzem belefért. Tavasszal lehet többért elment volna, de én akkor már a másik vasat akarom venni, nem ezt árulni.
Na itt vagyok srácok. Motor eladva, vitték vissza Győrbe. 70 ezerrel kevesebbért sikerült eladnom, mint amennyiért márciusban vettem, de teleszkópra költeni kellett volna.
Ducati Multistrada tetszik, de nem ez a bamba, hanem az újabb, viszont annak az ára az egekben van.
Hát igen, nem vagyunk egyformák,de a sokszínűség gyönyörködtet.
Egyébként közben elolvastam a tesztet róla, és abban igazad van, hogy nincs olyan jó mint a duci.
A gond hogy ezt a szegmenst az európaiak tarolták le.
A japok kimaradtak a dömpingáras olcsó nagyon megbízható cuccaikkal.
Régebben csináltak jópár strapabíro gépet de azok nem voltak gyorsak és a legtöbbje igen nehéz.No meg 1 hengeresek.
És mára elég korosak is.A 2000-res évek elejétől meg kivonultak erről a szegmensről.Szupersportra koncentráltak meg a közepes olcsó nakedekre.