Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bőrfestés szart se ér.
Vámmal postával és a kereskedő jutalékával ez Kb 120-15e lesz az idomszett.

Pirosas shox ruha meg 70e.

Ha elpasszolod a te meg a lány ruháját més spórolsz is picit és nem hullik ki a hajad a pontatlan kinai idom illesztése közben.
Szerintem aránytalan költség. De lehet hogy érdemes futni egy kört bőrfestőknél is...lehet hogy olcsóbban kijön a passzítás fordítva.

Következő motornál is ruha vagy fényezéscsere lesz?
Igen tudom... De a ruha korábban megvolt, aztán meglett a motor, majd a barátnőmnek is egy ugyanilyen ruha...
Amikor a motort vettem, akkor meg az állapota volt az elsődleges valamint, hogy lakhelyhez viszonylag közel legyen és nem a szín :)
..gombhoz a kabátot
Akkómeg mitől ilyen para?

Szal elég amatőr vok de vagy gyorsítok vagy lassítok.

Nem emlékszem olyanra hogy pont egy adott fordilaton motoroztam volna bármikor.

főleg ha tudom hogy azon pont van egy pici luk.

Vagy alatta vagy felette váltom el oszt annyi.

Bár nálam nincs luk sehol.
Picsafüst!
Mekkorát ránthat ez a szelepváltás?
Vagy elmenni egy pályanapra, megtapasztalni mennyivel többet bír a gumi-váz.futómű kombó, mint mi gondoljuk, aztán közúton onnantól leszarni ezt a VTEC váltás hisztit. Semmi jelentősége.
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e Magyarországon hasonló cuccot forgalmazót:
http://www.dhgate.com/product/...
Ha nem, akkor tudtok javasolni valami bevált külföldi oldalt, ahol küldenek Mo-ra és esetleg már van vele pozitív tapasztalat.

Az F2-esem színe bordó-fekete, a bőrruháké (2 komplett ruha) meg fekete-kék-fehér. Szeretném hozzáigazítani a motort a ruhákhoz :)

Előre is köszi!

Márió
A VFR egy jó választás, egyik havernak volt, többször is próbáltam nekem tetszett. Egy kicsit szokni kell a többlet súlyt és a V4 karakterét, de semmi vészes nincs benne. Egy kicsit furcsa mikor kanyarban pont olyan gázzal mész mikor a 2 szelepről átvált 4-re, az egy kicsit zavaró. De könnyen orvosolható, vagy úgy kel kanyarodni, hogy 2 szelep dolgozik alacsonyabb fordulaton vagy had szóljon már kanyarbemenetnél is a 4 szelep és már nem is lesz ilyenféle zavaró tényező.
Ha meg tudsz barátkozni a Suzuki rém ronda formájával akkor az is egy kiforrott megbízható technika, de azért a CBR egy jóval nívósabb gép. Igazából mindenben többet tud a régi kis Suzuki-nál. Na meg jobban tartja az árát és eladhatóbb.

Meg mi is jobb szemmel tekintünk rád ha a Honda mellett döntesz Ez persze vicc, azt válaszd amelyik neked jobban tetszik és kezelhetőbb számodra. A 170 cm magassággal még simán elboldogulsz a CBR-rel is, én 174 vagyok de sosem volt gondom, egy pár km-t beletekertem egy Transalp-ba is, az jóval magasabb de azzal is megbirkóztam.

Jó vásárlást!
Fasza! Akkor megvárom a tapasztalataidat, aztán kérdezek.


Amúgy van belőle azis.
Álló helyzetben. De végigolvastam minden tesztet és meggyőztek. Nem kell nekem túra zsiráf egyelőre.
Kipróbáltad?
Köszi mindenkinek a véleményeket!
Én sem szerettem volna szét off-olni a topicot, örülök hogy nem lettem lehurrogva. Ha minden igaz hétvégén megyek megnézem a 2000-es cbrt-t is,aztán meglátjuk mi lesz.
Nem szaroztál.

Már kezdtem lemondani a rendszámtábla tartóról

örülök, hogy itt vagy
Én meg közben eladtam CBR-t. :) Veszek VFR 800-at, tegnap eldöntöttem az kell nekem.
Jahh..

3 ezerrel arrébb voltam dolgozni 2 hónapot...
Jó rég jártál erre!
Szerinetm f4i jobban fog tetszeni, ráadásul jobb motor is, én csak egyszer próbáltam a gsxf-et, de nem győzött meg.
Igen, de annak is az "őse" a gixer blokk csak butítottak rajta