Igen tudom... De a ruha korábban megvolt, aztán meglett a motor, majd a barátnőmnek is egy ugyanilyen ruha...
Amikor a motort vettem, akkor meg az állapota volt az elsődleges valamint, hogy lakhelyhez viszonylag közel legyen és nem a szín :)
Vagy elmenni egy pályanapra, megtapasztalni mennyivel többet bír a gumi-váz.futómű kombó, mint mi gondoljuk, aztán közúton onnantól leszarni ezt a VTEC váltás hisztit. Semmi jelentősége.
Az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e Magyarországon hasonló cuccot forgalmazót: http://www.dhgate.com/product/...
Ha nem, akkor tudtok javasolni valami bevált külföldi oldalt, ahol küldenek Mo-ra és esetleg már van vele pozitív tapasztalat.
Az F2-esem színe bordó-fekete, a bőrruháké (2 komplett ruha) meg fekete-kék-fehér. Szeretném hozzáigazítani a motort a ruhákhoz :)
A VFR egy jó választás, egyik havernak volt, többször is próbáltam nekem tetszett. Egy kicsit szokni kell a többlet súlyt és a V4 karakterét, de semmi vészes nincs benne. Egy kicsit furcsa mikor kanyarban pont olyan gázzal mész mikor a 2 szelepről átvált 4-re, az egy kicsit zavaró. De könnyen orvosolható, vagy úgy kel kanyarodni, hogy 2 szelep dolgozik alacsonyabb fordulaton vagy had szóljon már kanyarbemenetnél is a 4 szelep és már nem is lesz ilyenféle zavaró tényező.
Ha meg tudsz barátkozni a Suzuki rém ronda formájával akkor az is egy kiforrott megbízható technika, de azért a CBR egy jóval nívósabb gép. Igazából mindenben többet tud a régi kis Suzuki-nál. Na meg jobban tartja az árát és eladhatóbb.
Meg mi is jobb szemmel tekintünk rád ha a Honda mellett döntesz Ez persze vicc, azt válaszd amelyik neked jobban tetszik és kezelhetőbb számodra. A 170 cm magassággal még simán elboldogulsz a CBR-rel is, én 174 vagyok de sosem volt gondom, egy pár km-t beletekertem egy Transalp-ba is, az jóval magasabb de azzal is megbirkóztam.
Köszi mindenkinek a véleményeket!
Én sem szerettem volna szét off-olni a topicot, örülök hogy nem lettem lehurrogva. Ha minden igaz hétvégén megyek megnézem a 2000-es cbrt-t is,aztán meglátjuk mi lesz.
Pirosas shox ruha meg 70e.
Ha elpasszolod a te meg a lány ruháját més spórolsz is picit és nem hullik ki a hajad a pontatlan kinai idom illesztése közben.
Következő motornál is ruha vagy fényezéscsere lesz?
Amikor a motort vettem, akkor meg az állapota volt az elsődleges valamint, hogy lakhelyhez viszonylag közel legyen és nem a szín :)
Szal elég amatőr vok de vagy gyorsítok vagy lassítok.
Nem emlékszem olyanra hogy pont egy adott fordilaton motoroztam volna bármikor.
főleg ha tudom hogy azon pont van egy pici luk.
Vagy alatta vagy felette váltom el oszt annyi.
Bár nálam nincs luk sehol.
Az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e Magyarországon hasonló cuccot forgalmazót:
http://www.dhgate.com/product/...
Ha nem, akkor tudtok javasolni valami bevált külföldi oldalt, ahol küldenek Mo-ra és esetleg már van vele pozitív tapasztalat.
Az F2-esem színe bordó-fekete, a bőrruháké (2 komplett ruha) meg fekete-kék-fehér. Szeretném hozzáigazítani a motort a ruhákhoz :)
Előre is köszi!
Márió
Meg mi is jobb szemmel tekintünk rád ha a Honda mellett döntesz Ez persze vicc, azt válaszd amelyik neked jobban tetszik és kezelhetőbb számodra. A 170 cm magassággal még simán elboldogulsz a CBR-rel is, én 174 vagyok de sosem volt gondom, egy pár km-t beletekertem egy Transalp-ba is, az jóval magasabb de azzal is megbirkóztam.
Jó vásárlást!
Amúgy van belőle azis.
Én sem szerettem volna szét off-olni a topicot, örülök hogy nem lettem lehurrogva. Ha minden igaz hétvégén megyek megnézem a 2000-es cbrt-t is,aztán meglátjuk mi lesz.
Már kezdtem lemondani a rendszámtábla tartóról
örülök, hogy itt vagy
3 ezerrel arrébb voltam dolgozni 2 hónapot...