Nincs. Az F és az FS között a színösszeállításban, a váltó 1. és 2. fokozatának áttétele között van különbség, az FS-en osztott ülés van,ja és gyárilag nincs rajra közép sztender csak a helye. Ülés pozíció sztem ugyanaz.
Vagy jó sok pénzért rendbe rakatná, már ha lehetne.
Egy tipp: ha a vétel/szerződéskötés dátuma mondjuk jan.5-6-10. stb. akkor a jövő évre nem kell súlyadót fizetnetek.
Azt tervezem, hogy megvárom a december környékét a motorvásárlással, akkor lent lesznek az árak, lehet pofátlanul alkudozni. Egyelőre nem találom az igazit de mindenképp olyan gép kell, hogy a hátul ülő se szenvedjen hosszabb úton illetve továbbra is tetszik Dipshit kolléga túrája, olyanon is szívesen részt vennék. Mondjuk, ha ilyenen nem vennék részt, akkor tényleg ott a VFR 800, jól dobozolható, ki is néz valahogy, és maradnék a márkánál. Kicsit tartok a V motortól, hogy nem fog tetszeni a viselkedése, a fogyasztása illetve a marha erős motorféke, mert mintha ezt töböben is írták volna a neten, hogy sor4 után az elég meglepő.
Persze az újabb F4i-k fiatalabb gépek, de a régi karbis F4-ek sem rosszabbak náluk semmivel. A karbis gépen soha nem lesz gondod az injektorral, ez is egy előny. Igazából ha a pénztárcád engedi minél fiatalabb F4i-t próbálj venni egyértelmű, de ha nem vagy nagyon elengedve zsé-vel egy jó állapotú karbis F4 is tökéletes választás lehet.
A Multistrada nem egy nagy durranás, igaz én a régebbit próbáltam de nekem nagyon nem jött be, a Tiger sokkal jobb választásnak tűnik. A Duki elég vérszegényen muzsikált V2-es létére, az új nagyobb blokkos már sokkal jobb de az meg elég borsos árú.
Oké, szakit még majd keresnem kell, mert én nem értek hozzá, és simán eladnák nekem az összetákolt vasat. Arra gondoltam, hogy ha találok olyat ami nekem is meg a pénztárcámnak is megfelel akkor elhozatom a motorrad-be és átnézetem ott.
Olvasgatom a különböző teszteket, véleményeket és egyre jobban afelé hajlok hogy nem sima f4-et hanem már az újabb f4i modelt vegyem. Nem semmi, hogy szinte minden nagyobb külföldi motoros web portálon 5 csillagot vagy maximálishoz közeli pontot kapott...
F4i-ben elég ritka ez a fényezés. Ha elmész megnézni,szerintem nézz be az idomok alá a vázra is, már amennyire tudsz + vigyél magaddal egy szakit is...
Köszi
Akkor nem bánkódok, mert nem lett volna meg rá a keret.
Viszont most találtam egyet, ma dobták fel,lehet holnap felhívom. Eladó cbr fs
Még egyelőre nem tudom eldönteni,mennyire akarok a dugóban lábujjhegyen pipiskedni.
A Moto Guzzi Qouta 1100 ES és a Stlevio is igen finom ebből a kategóriából. Bár az utóbbi drága az előbbi meg ritka (németországban is csak 9 eladó példány van)
Ez a 950-es KTM viszont innen a fórumról eladó.... ha bírja a szelet megfontolandó, főleg hogy 2 in 1 konstrukció az adott darab (ha jól emlékszem van a srácnak hozzá enduro szettje is)
Egy tipp: ha a vétel/szerződéskötés dátuma mondjuk jan.5-6-10. stb. akkor a jövő évre nem kell súlyadót fizetnetek.
Szerdán én úgy tervezem, hogy valamikor 10 és 11 között érek Kakucsra.
Akkor zsé zsebben, jöhet az új vas.
A Multistrada nem egy nagy durranás, igaz én a régebbit próbáltam de nekem nagyon nem jött be, a Tiger sokkal jobb választásnak tűnik. A Duki elég vérszegényen muzsikált V2-es létére, az új nagyobb blokkos már sokkal jobb de az meg elég borsos árú.
Akkor nem bánkódok, mert nem lett volna meg rá a keret.
Viszont most találtam egyet, ma dobták fel,lehet holnap felhívom.
Eladó cbr fs
Még egyelőre nem tudom eldönteni,mennyire akarok a dugóban lábujjhegyen pipiskedni.
De állítólag nem túl jóra sikerült.