Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondoltam hogy lesz valaki aki elmondja hogy pályán sok a 2,9 hátul.
Természetesen utcai használatról és nem vágott slick gumiról és/vagy pályázásról beszéltem, ahogy a Hondások sem szerintem.
látod? a rutin meg az évek
Erre soha nem gondoltam volna
elmondom már más nem tippel rá.

a kevés üzemanyag volt. Persze mivel hihetetlen tapasztalt vagyok erre egyből rájöttem. Meg mondjuk az ercsi előtt már villogó üzemanyagjelző is segített :-)
Rugó előfeszítés elől?
Mehetnek a VB-re is, de akkor idegen nyelven kell oktatni.
OB-ra gondoltam, de karakterspórolás miatt rosszul fejeztem ki magam. A pontos kategóriamegjelölés 125Sport és 125Racing.
Elnézést a hiba miatt Szasztok
nagyon hideg
Dobd ez a mélemre a számodat felhívlak és kifaggatlak az "érzéseidről...
Teló olaj csere?
De írd csak le, kíváncsi vagyok a te véleményedre is....
ez enyém se tuti.
pár hete ercsi és adony között 6. kopp gázon elkezdett rángatni az egyik kanyarban. Ha elvettem jó volt ha rácsavartam akkor megint berángatott de faszán.

tipp?
ha moto3-ra gondolsz akkor azok már 250es 4T motorok
Én szerintem tudom mi a baja a motorod elejének , de nem írom fel ide mert agyonsavaznak a "hozzáértők"
Kikopok ebből a topikból, nyugi
A 30éven felüliek pedig kezdjék el tanítgatni 125GP-ben a taknyos orrú iskolásokat
Már 21 éves, persze, hogy mindig mindent tudott!
Nem vettem leb@szásnak, és most már fel fog tűnni.
Gyerekkoromban az is feltűnt, hogy a bringának mászik az eleje.
Nem leb@szni akartam szegényt, csak nekem "érthetetlen", hogy ilyen drasztikus különbség nem volt érezhető.
Ugyanaezt megtetted az első mondjuk 1000 Km-en mikor valaha is mentél?
Szerintem azt se tudtad hogy nem stimmel valami.
Én mire kiérek a forgalomba van egy nyújtottabb balosom és utána egy derékszögű jobbosom. Nem forszírozom 30nál erőteljesebben ezeket a "kanyarkákat", de a 2.at mindig beborítom.
Már itt érzem, ha valami nem kóser és a kút felé teszek egy kitérőt és soha nem kellett még ráfújnom 0.3-0.4 barnál többet.
Úgy-úgy....sokkal könnyebb kanyarodni. Kakucs után úgy éreztem, mintha egész nap fekvőtámaszt nyomtam volna..... a tapasztalatot megszereztem.
Nekem is úgy derült fény a kevés keréknyomásra, hogy többieknek panaszkodtam, hogy bizonytalannak érzem a gépet kanyarban és emiatt nem merem úgy dönteni. Aztán a tapasztaltak közölték, hogy nézzük meg és persze, hogy kevés volt benne, miután felfújtuk egyből jobb érzés volt kanyarodni vele.
Nincs sok tapasztalatom nagymotorokon....tudom, ez az FS erős kezdés volt egy zöldfülűnek, de nem akarom cserélgetni a motorokat.
A szamárlétra elég drága dolog...
úgy közlekedik, hogy lógatja az elejét
egyszer én estem így el rotyesszal.

rövid gatyában mentem. beszállt jobb oldalt a gatyeszba. egyből odacsaptam. persze elkezdte megrágni a húsomat ezért felálltam és odacsaptam még egyszer hátha kieseik.
csak csípkedett és meg állva, egy kézzel fogva a kormányt rámartam az első fékre.

motor elment a levesbe de szerencsére le tudtam ugrani és nem estem pofára
Friss jogsis volt a nyáron.Honnan tudná?